SPOILER: Ter info:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Moira op 04-03-2019 01:35:57 ]Fuck the EBU.
Heb een infospoilertje aan de OP toegevoegd.quote:Op maandag 4 maart 2019 01:19 schreef I. het volgende:
Best wel stom dat alleen ep 1 zonder Plus te zien is.
Topshow.quote:Op maandag 4 maart 2019 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb een infospoilertje aan de OP toegevoegd.
[warning]Oudere seizoenen kun je hier terugkijken, vanaf seizoen 4 (2016) begint de nieuwe serie:
[Streamen via Dailymotion] of [Downloaden via Molvideos]
Vanaf volgende week zijn afleveringen van het nieuwe seizoen hier te zien (gratis account aanmaken en adblocker uitzetten): https://www.vier.be/videos/de-mol/
Kletstopic hier, en er is ook weer een bordspel te winnen met de prono![/warning]
Heerlijk ja. Heb wel eens een seizoen gekeken. Weet niet meer welke dat was, enige dat ik me nog kan herinneren is dat ze in een loods in auto's zaten, om een bus heen. Vanuit de auto moesten ze dan wél of niet bij de ander instappen? Of iets doorgeven, en dat daardoor bekend werd of ze wél of niet in een bus mochten stappen.quote:
Dat mag jij vinden natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:51 schreef Moira. het volgende:
Persoonlijk vind ik de Vlaamse Mol echt een verademing dus ik vind het wel interessant dat iemand van mening is dat het niet verschilt van 'onze' huidige seizoenen
Lief dat je me mentiont en dank voor de linkjes naar de seizoenen, maar ik zie het hier alweer inhoudelijk over de opdrachten gaan, dus ik houd me hier verre van.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:51 schreef Moira. het volgende:
Naar aanleiding van een stukje discussie/gesprek tussen @:Postbus100 en @:bianconeri in het livetopic wat ik wel interessant vond> MOL / WIDM Livetopic - Afl 9 & Moltalk van zat. 2 maart! #3
Persoonlijk vind ik de Vlaamse Mol echt een verademing dus ik vind het wel interessant dat iemand van mening is dat het niet verschilt van 'onze' huidige seizoenen
Helemaal eens met jouquote:Op maandag 4 maart 2019 00:51 schreef Moira. het volgende:
Naar aanleiding van een stukje discussie/gesprek tussen @:Postbus100 en @:bianconeri in het livetopic wat ik wel interessant vond> MOL / WIDM Livetopic - Afl 9 & Moltalk van zat. 2 maart! #3
Vroeg het me gewoon af, zie niet zo goed waarom niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik kijk,, uiteraard. Maar begrijp niet zo goed waarom dit niet gewoon in ons lopende topic kan
Volgens mij mogen ze elkaar ook niet zien tussen opnames en uitzendingenquote:Op maandag 4 maart 2019 08:55 schreef Postbus100 het volgende:
Overigens wel leuk aan de Vlaamse mol, is dat het volledig onbekend is wie je medekandidaten zijn totdat je in het spel zit. En dan nog moet je elkaar vanaf 0 leren kennen. Wat voor werk doe je? Hoe oud ben je? Etc.
Met bn'ers kennen de meesten elkaar wel van gezicht, naam of zelfs van een persoonlijke ontmoeting. Meh.
Het zou wel de karigste business class zijn die ik ooit gezien heb, volgens mij waren het gewone stoelen. Misschien een soort van 'tussen upgrade', maar BC?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze vlogen wel business class en iedereen had twee stoelen, dus het budget zal niet al te laag zijn.
Waarom post je hier dan als je toch niet kijkt en het je niet boeit? Niets beters te doen?quote:Op maandag 4 maart 2019 02:37 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Nee.
Totaal geen interesse in onbekende mensen en/of Belgen (Evi is in die laatste categorie een "goed" voorbeeld, afhankelijk van hoe je het bekijkt).
Denk dat de interesse er is ivm de drang naar het spel met onbekende mensen (de locale Sabine Appelmans of Kelly Pfaff zou ook niet in trek zijn).
Zelf volg ik maar 1 reality tv programma met onbekenden, maar dat is een programma speciaal op die (groep) mensen gericht.
Even snel teruggekeken en je hebt gelijk. Het is geen BC.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zou wel de karigste business class zijn die ik ooit gezien heb, volgens mij waren het gewone stoelen. Misschien een soort van 'tussen upgrade', maar BC?
Bij de Belgische variant zitten er veel meer mitsen en maren aan opdrachten. Het gaat psychisch veel verder dan de Nederlandse. De Nederlandse is zoals aangegeven een vermaakprogramma voor het hele gezin geworden, met als toppunt C garnituur 'bekende Nederlanders' die enkel bezig zijn met zo goed mogelijk in beeld gebracht worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 07:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden natuurlijk.
Opdrachten zijn gewoon exact hetzelfde. Afwisseling tussen echt wat denk opdrachten en wat meer actie. Precies zoals in NL ook gedaan wordt. Alles is gewoon hetzelfde.
Qua kandidaten moet je er in groeien. Dus daar kan ik voor de Belgische niets over zeggen.
Maar ja dat is elk seizoen weer afwachten.
Ik denk dat het ook lood om oud ijzer is. Sowieso is de pot een grapje voor welke omroep dan ook. Of je nu 10k of 20k weggeeft als omroep, daar ligt echt niemand wakker van. Niet in Nederland en niet in België.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even snel teruggekeken en je hebt gelijk. Het is geen BC.
Toch denk ik niet dat het budget lager ligt dan de Nederlandse WIDM, gezien de prijzenpot en het feit dat het van een commerciële omroep is.
Nouja, ik stel wel de vraag en 'nee' kan ook een antwoord zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als je toch niet kijkt en het je niet boeit? Niets beters te doen?
Eensquote:Op maandag 11 maart 2019 10:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Bij de Belgische variant zitten er veel meer mitsen en maren aan opdrachten. Het gaat psychisch veel verder dan de Nederlandse. De Nederlandse is zoals aangegeven een vermaakprogramma voor het hele gezin geworden, met als toppunt C garnituur 'bekende Nederlanders' die enkel bezig zijn met zo goed mogelijk in beeld gebracht worden.
Dat de programma's overeenkomsten hebben, dat lijkt mij duidelijk. Al heeft de Mol België mijn inziens vooral overeenkomsten met de Mol Nederland van jaren terug.
Ik kan mij veel beter identificeren met een 'rolluik verdeler' (wat zijn sommige Belgische functietitels toch fantastisch!) dan met een of ander opgeblazen makeup poppetje wat alleen maar bezig is met of haar wenkbrauwen goed in beeld komen.
Maar dat zegt niet dat ik de Mol Nederland niet leuk vind, het is anders. De Nederlandse kan ik met kinderen van 8 jaar en ouder al kijken bijvoorbeeld.
Het grootste minpunt van de NL versie is en blijft die afschuwelijke laatste aflevering waar geen fluit aan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |