quote:
Ja ik had mijn post al veranderd. Ik snap jequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is voor als je iets wilt bevestigen dat geen glimlach verdraagt. Kijk maar naar de post van Voxs.
Lijkt me een gezellig stelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm link
Maar ehm.. je gunt Soury die hork van een Maxim?
Is hij een beetje mijn lengtequote:
Paniek. Mevrouw stemband.quote:
Fijn voor hem, geen reden om er zo uit te zien.quote:
Met pasta ofzo.quote:
Nou danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... volgens mij steek je met een kop boven hem uit
quote:
Hooi voxz.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Paniek. Mevrouw stemband.
Beetje inspiratieloos
Wow! Vergezocht hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Paniek. Mevrouw stemband.
Beetje inspiratieloos
Hoi Sly, boodschap'zequote:
geluid staat uitquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fijn voor hem, geen reden om er zo uit te zien.
quote:
Ik ben 1.87. Niet eens zo schokkend volgens mijquote:
Nee, al een jaar of wat niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef TillyB het volgende:
Maxim woont niet meer in Rotterdam?verrajer!
Ik zie nu dat het Peeuw Peeuw Peeuw moet zijn!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En geen touw aan vast te knopen toen er nog ongekookte pasta in de OP stond.
Tssssquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, al een jaar of wat niet meer.
Toch wel redelijk lang hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben 1.87. Niet eens zo schokkend volgens mij
Sacha verandert 'm wel even. Die heeft de smaak te pakken van het veranderen van TT's.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het Peeuw Peeuw Peeuw moet zijn!
okéquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
echt zo lang?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha leuk!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wij zijn met schoolklas bij Meneer Kaktus geweest
Dat vraag je aan een muis?quote:
Welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan begreep jij de TT direct, zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wij zijn met schoolklas bij Meneer Kaktus geweest
Wel nee. Het is lang, maar veel vrouwen zijn best lang.quote:
Nee lang geledenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan begreep jij de TT direct, zeker?
Ik ben misschien wat gekrompenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha verandert 'm wel even. Die heeft de smaak te pakken van het veranderen van TT's.
"PEEUW! PEEUW!"quote:
Wil je er Boelkloedig van maken?quote:
Ik stond tussen een paar jonge mannen (verhuizers) op de foto en ik was niet de langstequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wel nee. Het is lang, maar veel vrouwen zijn best lang.
Je bent wel 22 centimeter langer dan ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond tussen een paar jonge mannen (verhuizers) op de foto en ik was niet de langste
Jeugd schiet omhoogquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond tussen een paar jonge mannen (verhuizers) op de foto en ik was niet de langste
Jij bent lief en dan mag het.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent wel 22 centimeter langer dan ik
Ik ben niet lief, ik ben gewoon van een kortere generatie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent lief en dan mag het.
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je lief bent dan is dat zo. Stomme trut.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, ik ben gewoon van een kortere generatie.
Sukkelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je lief bent dan is dat zo. Stomme trut.
Het is weekend dus we mogen het zeggen.quote:
Lange slungelsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat hard. Die jonge gasten lijken allemaal wel 1.90 en langer te zijn.
Ok. groetjes "De Lange"quote:
Ik hoopte te bewijzen dat ik niet zo lief ben.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is weekend dus we mogen het zeggen.
KUTquote:
Ik ga je daarin niet helpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoopte te bewijzen dat ik niet zo lief ben.
Voor wiequote:
ja, whatever nextquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu slaan mijn opmerkingen over de TT nergens meer op
35 cm hier.quote:
Welneequote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als die een beetje gaan trainen in kung fu, dan ben zelfs jij kansloos tegen hen.
Laat mijn parkiet erbuiten.quote:
nee, ook niet misschienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je een disclaimer toevoegen aan die posts van mij die daar over gaan?
Sorry afgeschrevenquote:
quote:
Ze gaat uitloggen.quote:
Is de puinhoop met zeecontainers bij je al opgeruimd?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is de puinhoop met zeecontainers bij je al opgeruimd?
Was een serieuze vraag. Ik heb er niets meer over gehoord.quote:
er spoelt nog steeds troep aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag. Ik heb er niets meer over gehoord.
Zolang ik maar niet aanspoel.quote:
quote:
Volgens mij zijn badeendjes vol met luchtquote:
Normale wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zijn badeendjes vol met lucht
Ik ben ook niet normaal.quote:
Lul niet, het gaat hier dag en nacht door. Het is in de ochtend soms even rustig.quote:
Hier is het pas rust over 25 min..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, het gaat hier dag en nacht door. Het is in de ochtend soms even rustig.
Ik heb ff lopen zoeken op de Spaanse, maar kon het zo niet vinden .. Hier Ziggo kanaal 14 en 401quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
kenn je en zender de el clasico zeigt?
Die mogen dat volgens mij niet uitzenden ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ik niet snap op Barca TV enn Realmadrid TV lopt niet![]()
![]()
https://www.reddit.com/r/(...)madrid_vs_barcelona/quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat ik niet snap op Barca TV enn Realmadrid TV lopt niet![]()
![]()
Die fillum?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:17 schreef TillyB het volgende:
@:Lyza666 heb je die fillum nou al gekeken?
dat zijn idioten wat zenden de dann oude Spele?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mogen dat volgens mij niet uitzenden ...
dat is best goor....vquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
https://www.scientias.nl/(...)m-voor-ziektekiemen/
Onze Lyza is al een tijdje niet meer geweest. Hebben we al een Amber Alert aangevraagd?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van Gaga die ik afgeraden had maar toen toch maar niet. A star is born
Neequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Onze Lyza is al een tijdje niet meer geweest. Hebben we al een Amber Alert aangevraagd?
wat livesstream?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)madrid_vs_barcelona/
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:28 schreef FANN het volgende:
Ik ga morgen eens testen of die nieuwe jas écht waterdicht is
Nee?quote:
Ok ,,, te laat dusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, dit weekend wel toch? Vandaag kan ook
vrijwillig?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto in het Sloterparkbad duiken
Ja, vandaag dacht ik, maar met de verhuizing van Soury zat ik er ook naast.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, dit weekend wel toch? Vandaag kan ook
Ze gaat met een auto een zwembad inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee?wat gaat ze doen dan?
![]()
ik ga gewoon effe het winkelcentrum door lopen ofzoperfect weertje
![]()
Dat kapotte eur tast je geheugen aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, vandaag dacht ik, maar met de verhuizing van Soury zat ik er ook naast.
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaat met de auto in het Sloterparkbad duiken
ja jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de badmeesters hebben haar vanochtend vroeg ontvoerd en haar gedwongen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de badmeesters hebben haar vanochtend vroeg ontvoerd en haar gedwongen.
Ja, beter, één fokker die enge fratsen uithaald is genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
oh!
ik denk dat ik iets gemist heb dan ...
Nee, ze is gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doen
maar wel liefquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon niet helemaal goed bij haar hoofd.
is dat een sport ofzo? net zoiets als de Nieuwjaarsduik?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, beter, één fokker die enge fratsen uithaald is genoeg
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prishquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een sport ofzo? net zoiets als de Nieuwjaarsduik?
Badeendje is een soort Jezus, hij houdt van iedereenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Badeendje zich daar al over uitgelaten?
Ze zal vast een Unox-muts dragen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prish
Ja ze heeft angst voor water in de auto, dus dan is het wel slimquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm meer als een soort veiligheids voorbereiding oid? Kan me niet voorstellen dat ze het voor de lol doet, maar je weet het niet met Prish
Vuurspugen is ook iets wat iedereen zou moeten wetenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja denk het.. ze doet allerlei dare dingen ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een mid life crisis ofzo dat soort debiele dingen doen
Zal nog best lastig worden om je uit een auto te manouvreren met een selfiestick met GoPro in je handquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal vast een Unox-muts dragen.
Ja een anti slip cursusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....
Alleen al die vieze olie in je mond zou ik vanzelf al gaan spugenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vuurspugen is ook iets wat iedereen zou moeten weten
ja zoiets denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... zoiets als een antislipcursus maar dan anders.....
Ohhhh een aantal hebben mijn facebookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Is de foto van De lange met de verhuizers al gevonden ergens?
Ik ben iig anti slippenquote:
Ja is dat raarquote:
Ik doe er geen zak mee. Ik hou andere in de gatenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Soury's FB:
Goedemorgen Bloedhonden het is weer maandag
Ik heb hummus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alleen al die vieze olie in je mond zou ik vanzelf al gaan spugenmaar goed ieder z'n ding
Nou niets is ook weer overdreven. Laatste jaar iig niets nee. Krijg je nu dm'squote:
Wanneer ga jij aan de hummus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte![]()
https://www.dokteronline.com/nl
Ik kan niet eten met m'n oren hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]Lekkah, je kan iig nog eten dan met dat klote oor
Niet? Vandaar dattie kapot isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan niet eten met m'n oren hoor.
Boursin. Dat heb ik denk ik al 20 jaar niet gegeten. Lekker welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb toch liever gewoon boursin op mijn toastje of op en geroosterd boterhammetje
een bloep? ik word er al misselijk van als ik het in een bakkie ziequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nu die met een bloep die Voxs aanraadde.
Ja lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Boursin. Dat heb ik denk ik al 20 jaar niet gegeten. Lekker wel
Da's pas fijn.quote:
Ik zou het zo in het vergeten 40 plus topic kunnen zetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja lekker, gewoon een geroosterd boterhammmetje
Ja, een pittige bloep. Jij gaat het ook wel eens proberen als het in de Bonusaanbieding is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
een bloep? ik word er al misselijk van als ik het in een bakkie zie
Er is er een in de bonus volgende week maar ik ben ff kwijt welke. GB aan de hummusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een pittige bloep. Jij gaat het ook wel eens proberen als het in de Bonusaanbieding is.
Pikante Hummus van het eigen merk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is er een in de bonus volgende week maar ik ben ff kwijt welke. GB aan de hummus![]()
![]()
ohja die ook! Nahquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pikante Hummus van het eigen merk.
dat kent iedereen toch nog wel... of verkopen ze dat niet meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het zo in het vergeten 40 plus topic kunnen zetten.
Z'n dochter vindt het vast ook lekker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
ohja die ook! Nahtwee soorten, dit is echt uitverkoren als GB hummus week
Ja denk het ook, hummus indoctrinatie van alle kantenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n dochter vindt het vast ook lekker.
We moeten Miss Oostenrijk ook in ons complot betrekken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja denk het ook, hummus indoctrinatie van alle kantenlet's go bishes
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
ohja die ook! Nahtwee soorten, dit is echt uitverkoren als GB hummus week
Misschien tot later? Dat is net zoiets als misschien vaarwelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:58 schreef FANN het volgende:
Ik ga nog effe bankhangen..... was en beetje druk vandaag... waarmee ik heb geen idee meer![]()
misschien tot later!
Lekker stinken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:59 schreef Soury het volgende:
Ik had nog een doos van een kerstpakket die ik bewaard had. Vol met rode vulling. En toen ik het ding wilde gebruiken kwam er een pot allioli uit. Lekker
Ik hou wel van knoflookquote:
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef mario390 het volgende:
werrrkkkkkkktttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
godverdorire dori
ik zeg nur erder was het fout geschreven en nu richtigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergens
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is één van die lurkers natuurlijk.
@ConchitaWurst halpquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We moeten Miss Oostenrijk ook in ons complot betrekken.
vast wel ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, heeft Miss Oostenrijk een baard?
Morris op de achtergrond aan het jodelenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zij dan in Dirndl en Ghostbuster in Lederhosen als ze Skypen.
In een vinylbroek? Wat is een vinylbroek?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morris op de achtergrond aan het jodelen
Fokquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze geen forum waar je dit soort onzin kwijt kan ergens
Zo'n gladdequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In een vinylbroek? Wat is een vinylbroek?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Morris op de achtergrond aan het jodelen
awwww hij kijkt als kylie jenner die subtiel haar ass naar achter pusht voor een insta picquote:
Jammer, dan had Soury je veel makkelijker kunnen herkennenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ge-google-t en nee, die heb ik niet.
Dat lijkt me welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jammer, dan had Soury je veel makkelijker kunnen herkennen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
YASSSSS BISHHHHHHH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat en komisch kontquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
YASSSSS BISHHHHHHH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel![]()
Dan hoort ze me ook kraken als ik in de buurt ben.
Ja vaag welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de Jordyn + Tristan drama meegekregen?
Normale broeken, denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrutt heeft wel nette broeken altijd aan
Geen spijkerbroeken iig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Scrutt heeft wel nette broeken altijd aan
zakmes?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel eens van die stoffen engbroeken gehad. maar dan steekt je zakmes er doorheen of zo
Alle mannen hebben een zakmes he? om dingen te fixenquote:
Wat ben je, Amerikaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alle mannen hebben een zakmes he? om dingen te fixen
In een PME Aviatorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:50 schreef TillyB het volgende:
Waar laat je al die zooi dan? Je mobiel, sleutels, portemonnee en dan OOK nog een zakmes in je broekzakken?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een skinny fit broek mee genomen in het pashokje. Ik had 'm nog niet over m'n knieën toen ik al in de gaten had dat dat 'm niet zou worden. Snel weer uit, maar dan zijn je sokken ook gelijk uit
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had laatst per ongeluk een skinny fit broek mee genomen in het pashokje. Ik had 'm nog niet over m'n knieën toen ik al in de gaten had dat dat 'm niet zou worden. Snel weer uit, maar dan zijn je sokken ook gelijk uit
is dat ijsthee?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Lipton Sparkling Zero is een beetje vaag van smaak
Die zou ik ook nooit over m'n bovenbenen gekregen hebben.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zou er echt uit zien als een debiel in een skinny broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |