Alles is gebaseerd op context. Slotje blijftquote:Op woensdag 17 april 2019 12:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een PoHi meeneemt in de beoordeling van een topic. Bovendien, zelfs als TS aan het trollen is, dan kan de vraag prima thuishoren in R&P. Gelieve dit topic weer te openen.
Welke context? Je sluit een topic op basis van PoHi zeg je zelf. Dat is niet de bedoeling.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alles is gebaseerd op context. Slotje blijft
Onder andere door PoHi ja. We hebben altijd gezegd dat de nieuwe policy niet meteen betekent dat elke troll poging blijft staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke context? Je sluit een topic op basis van PoHi zeg je zelf. Dat is niet de bedoeling.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja..quote:Op woensdag 17 april 2019 20:33 schreef Vollenhoven het volgende:
R&P / Hoe groot is de kans dat hij vreemdgaat?
Wat is het doel en nut van dit topic?
Goede vraag. Overduidelijk geen en het is een lacherig onzinfeestje geworden. Bedankt voor het meldenquote:Op woensdag 17 april 2019 20:33 schreef Vollenhoven het volgende:
R&P / Hoe groot is de kans dat hij vreemdgaat?
Wat is het doel en nut van dit topic?
Bedankt. Ik ben echt blij met hoe het loopt. Een zwaar onderwerp, er wordt gediscussieerd, maar het loopt niet uit de hand. Dat vind ik fijn en het zorgt ervoor dat een dergelijk onderwerp ook in de toekomst bespreekbaar blijft.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
R&P / Column: Haal zelfmoord uit de taboesfeer Compliment voor dit topic.
Aan de ene kant snap ik de terughoudendheid voor het hier bespreekbaar maken van zelfmoordgedachten door users (internet, kwetsbaarheid, trollen etc), aan de andere kant zorgt dat juist dat er nog minder plek is om anoniem hun verhaal kwijt te kunnen. Mooie manier, dit, om er toch over van gedachten te kunnen wisselen.
Wilde ik even kwijt
Die avond was het, als ik het me goed herinner even goed feest in de SC. Heb op dat moment je post denk ik verkeerd gelezen/per ongeluk meegenomen. Als ik er nu naar kijk is de note verder onterecht, heb hem verwijderd, excuses voor het ongemak en goed dat je het even laat wetenquote:Op woensdag 24 april 2019 12:40 schreef MCH het volgende:
Waarom krijg ik voor deze post een note?
R&P / [Relaties SC #7171]
Geeft niet, bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 24 april 2019 13:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die avond was het, als ik het me goed herinner even goed feest in de SC. Heb op dat moment je post denk ik verkeerd gelezen/per ongeluk meegenomen. Als ik er nu naar kijk is de note verder onterecht, heb hem verwijderd, excuses voor het ongemak en goed dat je het even laat weten
Omdat je loopt te stoken in een topic waar je nooit komt. Is toch niet zo moeilijk te bedenken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz, waarom werd mijn gifje verwijderd?
Is dat policy?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je loopt te stoken in een topic waar je nooit komt. Is toch niet zo moeilijk te bedenken?
Vind ik wel, bewust in een topic waar iemand nooit komt gaan zitten stoken doen we niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
Niet nodig om in te grijpen hoor, als het uit de hand loopt dan weet ik de mods te vinden
Daar is in het verleden anders bar weinig op gemod.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel, bewust in een topic waar iemand nooit komt gaan zitten stoken doen we niet.
Is nieuw.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar is in het verleden anders bar weinig op gemod.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
Niet nodig om in te grijpen hoor, als het uit de hand loopt dan weet ik de mods te vinden
Je bent wel lekker bezig met het opzoeken of niet.quote:
Ja en dit hoeft dan weer niet hier. Laat elkaar lekker met rust.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent wel lekker bezig met het opzoeken of niet.
Wat snap je nou niet dat ik niet op je wil reageren? Want in die andere SC ben je ook lekker bezig zo te zien.
quote:Op zondag 28 april 2019 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
R&P / Ex wil me niet meer zien
Mag er hier geveegd worden?
Even hier antwoord, kan het daar weer on-topic.quote:Op maandag 29 april 2019 20:55 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tja, zij stookt steeds een oude vete op. Ik zoek mevrouw niet op hoor.
Ok. Het is gewoon een heel rancuneus wijf om niets. Flipte ook al een keer in DM toen ik niet snel genoeg reageerde.quote:Op maandag 29 april 2019 20:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even hier antwoord, kan het daar weer on-topic.![]()
Maakt niet uit wie er begonnen is, jullie gaan er allebei in mee.
Gewoon niet doen. Als je het gevoel hebt dat je aangevallen wordt; zet een TR, dan kijken wij er naar.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:16 schreef Postbus100 het volgende:
Huh, waarom is mijn post over pmt weggehaald in het topic over opgekropte woede?
Oh wacht, hij staat in een ander topic, over frustraties![]()
Even hier ipv in je topic. Waarom een nieuw topic openen met dezelfde gebruikersnaam als dit een probleem is?quote:Op zondag 10 maart 2019 21:48 schreef Aylavv1992 het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat hij mn gebruikersnaam google en zo dit topic leest, ik had bij het aanmaken van dit account niet bedacht mijn naam te gebruiken en kwam er pas later achter dat je je gebruikersnaam niet kan veranderen
Was ons inderdaad ook al opgevallen. Volgens mij ook grotendeels hetzelfde verhaal als de vorige keer. Ze is er toen op gewezen waar ze naar toe kon mailen voor de shredder en haar topic is verwijderd, maar no way dat we dat weer gaan doen als ze er om vraagtquote:Op maandag 13 mei 2019 14:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Even hier ipv in je topic. Waarom een nieuw topic openen met dezelfde gebruikersnaam als dit een probleem is?
Ik zou als ik jou was dit account door de shredder halen en er iig geen topics meer mee openen over je ex.
Heb alle verwijderde berichten bekeken. Was nou niet bepaald on-topic. En veel posts met persoonlijke aanvallen naar elkaar. Waren meerdere pagina's, dus kan zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar die indruk heb ik niet. Als dat wel het geval is mijn excuses. Veranderd er alleen niks aan dat de discussie helemaal niks meer te maken had met waar het topic voor bedoeld isquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:31 schreef VEM2012 het volgende:
Is er een specifieke reden dat met vegen in het datingapp draadje gewoon alles geveegd wordt vanaf een bepaalde tijd zonder te kijken?
Het was een flink lange post, on topic en zonder persoonlijke aanval, dus op zich apart dat je die dan over het hoofd hebt gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb alle verwijderde berichten bekeken. Was nou niet bepaald on-topic. En veel posts met persoonlijke aanvallen naar elkaar. Waren meerdere pagina's, dus kan zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar die indruk heb ik niet. Als dat wel het geval is mijn excuses. Veranderd er alleen niks aan dat de discussie helemaal niks meer te maken had met waar het topic voor bedoeld is
Ik heb niet alles genote, dus kan het ook niet terug vinden; volgens mij was het een reactie op reactie(s) die off-topic waren. Maar FA's kunnen ze teruglezen, dus ik wil best even een FA aanspreken om te kijken of de post terecht is verwijderd?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was een flink lange post, on topic en zonder persoonlijke aanval, dus op zich apart dat je die dan over het hoofd hebt gezien.
O well...
O, als dat kan, graag.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb niet alles genote, dus kan het ook niet terug vinden; volgens mij was het een reactie op reactie(s) die off-topic waren. Maar FA's kunnen ze teruglezen, dus ik wil best even een FA aanspreken om te kijken of de post terecht is verwijderd?
Sure, ga ik morgen oppakken danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, als dat kan, graag.
Het was een reactie op (het laatste deel van) post #174.
Die kutopmerking van je is weg? Goed zo!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef aeque het volgende:
Mods die weer zonder reden naar de user toe een post weghalen. Weer goed bezig jongens.
Ja het was wel een kutopmerking he? Dacht je zeker ook toen ik belachelijk gemaakt werd omdat ik daar postte. Oh nee wacht.quote:Op zondag 19 mei 2019 02:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die kutopmerking van je is weg? Goed zo!
Edit, ik zie t al. Ja, wellicht was een DM'etje netjes geweest. Maar dat die kutopmerking weg is gehaald kan geen verrassing zijn, denk ikquote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef aeque het volgende:
Mods die weer zonder reden naar de user toe een post weghalen. Weer goed bezig jongens.
Wanneer was dat?quote:Op zondag 19 mei 2019 03:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja het was wel een kutopmerking he? Dacht je zeker ook toen ik belachelijk gemaakt werd omdat ik daar postte. Oh nee wacht.
Ik ging er ergens wel vanuit dat je zelf ook wel door zou hebben waarom die opmerking verwijderd werd, het was gewoon een onnodige sneer.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef aeque het volgende:
Je post over het zwelgen in zelfmedelijden alweer vergeten?quote:
Jezus is dat alles. Dat kwam ik inderdaad tegen toen ik gister even ging zoeken naar waar je zo moeilijk over deed. Dat ging over je negatieve genuil in de SC en er wordt met geen woord over D&A gerept. Waarin je daarvoor trouwens ook al een kutopmerking tegenover CotS had gemaakt (kwam ik tijdens het spitten allemaal weer tegen gister). Het probleem zit echt bij je eigen gedrag en je opmerking gister sloeg helemaal nergens op.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je post over het zwelgen in zelfmedelijden alweer vergeten?
Dat laatste gaat echter in dit topic niet meer gebeuren, want daar is dit topic niet voor.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus is dat alles. Dat kwam ik inderdaad tegen toen ik gister even ging zoeken naar waar je zo moeilijk over deed. Dat ging over je negatieve genuil in de SC en er wordt met geen woord over D&A gerept. Waarin je daarvoor trouwens ook al een kutopmerking tegenover CotS had gemaakt (kwam ik tijdens het spitten allemaal weer tegen gister). Het probleem zit echt bij je eigen gedrag en je opmerking gister sloeg helemaal nergens op.
Ik hoop dat je binnenkort weer beter in je vel zit, en dat meen ik echt. Maar hiermee is het voor mij klaar en je moet even iemand anders hebben bij wie je negatieve reacties kunt losmaken, want daar kom je blijkbaar voor.
Niks mis met een discussie over zwakbegaafden, maar wel met de manier waarop Bo haarzelf verwoorde, dat was gewoon zwaar discriminerend en daar wil FOK! niet mee geassocieerd worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:12 schreef soeverein het volgende:
Waarom gaat het topic over zwakbegaafden dicht?
Wat is er mis met een discussie over Eugenetica?
Fok! Spreekt dat zelf niet uit. Ze hosten alleen een platform waar op gediscussieerd kan worden. Dat heeft toch niks met fok! Associaties te maken?quote:Op zondag 26 mei 2019 16:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niks mis met een discussie over zwakbegaafden, maar wel met de manier waarop Bo haarzelf verwoorde, dat was gewoon zwaar discriminerend en daar wil FOK! niet mee geassocieerd worden.
Omdat iedere discussie die start met "ik snap niet dat <bevolkingsgroep> bepaalde rechten heeft" redelijk onzinnig is.quote:Op zondag 26 mei 2019 16:12 schreef soeverein het volgende:
Waarom gaat het topic over zwakbegaafden dicht?
Wat is er mis met een discussie over Eugenetica?
Discriminerende uitspraken horen hier niet thuis, en dat spreekt FOK! wel degelijk zelf uit. Als je het daar niet mee eens bent staat het je vrij om een mailtje te sturen naar forum@fok.nlquote:Op zondag 26 mei 2019 16:16 schreef soeverein het volgende:
[..]
Fok! Spreekt dat zelf niet uit. Ze hosten alleen een platform waar op gediscussieerd kan worden. Dat heeft toch niks met fok! Associaties te maken?
Het is de toon die de muziek maakt ..... zegt men in Frankrijk (op z'n Frans dan natuurlijk).quote:Op zondag 3 maart 2019 13:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd gelijk in ruziemodus als mensen iets zeggen wat je niet aanstaat?
Serieus, wat? Het is 25 mei he? En dit is feedback.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:40 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt ..... zegt men in Frankrijk (op z'n Frans dan natuurlijk).
Je kunt veel zeggen maar in bepaalde situaties moet je je woorden wel aanpassen.
Denk maar eens aan een beledigingen in real life. Moet je ook goed op de woorden die je gebruikt, waar je je in uitdrukt, passen.
Maar prijs je gelukkig als dat de grootste problemen en frustraties zijn in JOUW leven.
Count your blessings Samuel !!![]()
![]()
![]()
.
Sammy, waarom heb je 2 van mijn notes verwijderd?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus, wat? Het is 25 mei he? En dit is feedback.
Ik heb geen notes van je verwijderdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammy, waarom heb je 2 van mijn notes verwijderd?
Oh maak je geen zorgen. Dat verzoek heb ik al neergelegd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:36 schreef phoenyx het volgende:
Kan een FA naar dit topic kijken
R&P / Jezelf veiliger voelen met een wapen op zak
Volgens mij heb ik vrijwel elk moment netjes gereageerd terwijl anderen dat niet doen en gaat het er uiteindelijk alleen maar om dat ik het topic heb gekaapt en ongelijk heb. Als iemand hier (liefst meerder mensen) onpartijdig naar willen kijken dan hoor ik graag wat ze ervan vinden. Zoals ik het lees geef ik gewoon mijn mening en verdedig ik die en moet ik me uiteindelijk steeds meer ervoor verdedigen omdat hen anders denken en graag doen alsof hun mening een feit is. Is wat uit de hand gelopen inderdaad zoals sunshine ook al aangaf ook al is denk ik iedereen in het algemeen netjes genoeg gebleven. Coolguy met zijn 'stoppen' is wel erg slecht bezig naar mijn mening. Nou ja veel plezier met het herlezen en het vormen van een mening
Oke tjah dit is toch ook alweer een teken van hoe je hierin staat en dat ze daar ook wel wat scherp naar mogen kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maak je geen zorgen. Dat verzoek heb ik al neergelegd.
Je gaat mensen die 2 kinderen hebben vertellen dat ze niet echt kinderen hebben en daarna roep je dat ze dan geen goede ouder zijn omdat ze met de kinderen ene andere kant op gaan ipv een mes meenemen. Even los van dat je het topic naar je toe trekt én je algehele intonatie richting mensen die je mening niet delen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke tjah dit is toch ook alweer een teken van hoe je hierin staat en dat ze daar ook wel wat scherp naar mogen kijken
Ik zei niet dat ze geen goede ouder zijn ik zei dat hij geen idee ervan heeft hoe snel een hond bij hem is en dat het idee daarom absurd is. Je maakt er nu alweer wat anders van dan dat er staat. Bedoel ik mag het hier wel melden als wat jij stelt niet klopt neem ik aan toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je gaat mensen die 2 kinderen hebben vertellen dat ze niet echt kinderen hebben en daarna roep je dat ze dan geen goede ouder zijn omdat ze met de kinderen ene andere kant op gaan ipv een mes meenemen. Even los van dat je het topic naar je toe trekt én je algehele intonatie richting mensen die je mening niet delen.
Jij wilde een FA, en ik heb je verzoek in ieder geval achter neergelegd. Dus nu wachten we rustig af of en zo ja, wanneer, ze tijd hebben.
Je stelt dat mensen vast geen ouder zijn of nooit zoiets mee gemaakt kunnen hebben, omdat ze een andere mening hebben. En dan noem je ze achterlijk. We hebben in al die jaren echt wel wat betere retoriek van je gezien, dus waarom kies je ervoor om dan weer terug te vallen op dat opgefokte toontje alsof je de waarheid in pacht hebt? Laat die denigrerende shizzle gewoon weg, dan kun je net zo goed je mening verkondigen zonder al dat randgezeik erom heen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:56 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze geen goede ouder zijn ik zei dat hij geen idee ervan heeft hoe snel een hond bij hem is en dat het idee daarom absurd is. Je maakt er nu alweer wat anders van dan dat er staat. Bedoel ik mag het hier wel melden als wat jij stelt niet klopt neem ik aan toch?
Misschien omdat als mensen die in een wijk wonen waarin dat soort dingen niet gebeuren en dat als feit stellen voor iedereen overal gewoon een weerwoord krijgen. Want niet overal is het hetzelfde. En misschien zijn ze dan ook wel wat dom als ze doen alsof hun ervaringen voor iedereen gelden. En hou op over denigrerende shizzle zeg, ik pakte dat nog best netjes op maar jullie vallen graag over 1 a 2 regels in plaats van alle andere context te lezen. Jullie zijn zo vol van jullie zelfquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je stelt dat mensen vast geen ouder zijn of nooit zoiets mee gemaakt kunnen hebben, omdat ze een andere mening hebben. En dan noem je ze achterlijk. We hebben in al die jaren echt wel wat betere retoriek van je gezien, dus waarom kies je ervoor om dan weer terug te vallen op dat opgefokte toontje alsof je de waarheid in pacht hebt? Laat die denigrerende shizzle gewoon weg, dan kun je net zo goed je mening verkondigen zonder al dat randgezeik erom heen.
Nou ja een FA gaat kijken of ik gebanned moet worden of niet dus het is niet echt nutteloos wat dat betreft. Maar achteraf gezien denk ik er ook wel zo over, maar ja achteraf is nooit echt iets waardquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, wat schiet je op met zulke nutteloze discussies.
Dus beste advies is lekker te gaan slapen, morgen heb je hier weer spijt vanquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja een FA gaat kijken of ik gebanned moet worden of niet dus het is niet echt nutteloos wat dat betreft. Maar achteraf gezien denk ik er ook wel zo over, maar ja achteraf is nooit echt iets waard
Waarvan spijt?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus beste advies is lekker te gaan slapen, morgen heb je hier weer spijt van
Dan kan je daar het beste op wachten, je hoort vanzelf wat van een FA, heeft weinig zin om je hier op te gaan windenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja een FA gaat kijken of ik gebanned moet worden of niet dus het is niet echt nutteloos wat dat betreft. Maar achteraf gezien denk ik er ook wel zo over, maar ja achteraf is nooit echt iets waard
Nou ja ik wind me ook niet meer op. Ik reageer gewoon op mensen. Net zoals ik doe op jou nuquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan kan je daar het beste op wachten, je hoort vanzelf wat van een FA, heeft weinig zin om je hier op te gaan winden
Hehe nou ja bedoel je hebt 100.000 posts en 1 daarvan kan banwaardig zijn, dan is het internet wel even belangrijk en niet onzinnig. Misschien in mijn geval dan 10.000 maar je snapt het idee. Ik ga pas slapen als ik weet dat ik hier morgen nog kan posten (als ik hier niet meer kan posten zou ik het heel raar vinden trouwens, zou serieus geen idee hebben wat echt banwaardig zou zijn in wat ik gedaan heb, eerder in de reacties van andere mensen) of als ik moe ben (morgen is hemelvaartsdag dus ik kan enigzins uitslapen)quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Van de onzinnige discussies of de ban
[ afbeelding ]
Vrij normaal in een discussie, anders.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:32 schreef phoenyx het volgende:
Het is trouwens nogal wat om je te moeten verdedigen voor een mening
Iedereen die niet dezelfde gedachtegang als deze TS heeft is idioot en is een onverantwoorde ouder. Hij heeft maar respect te hebben voor mensen die zijn mening niet delen, die was heel ver te zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu de reacties terug van phoenyx. Ken deze user verder niet, ook de geschiedenis niet. Vind wel dat het raar is dat er een mod zegt dat deze user nu moet kappen... Naar mijn idee gaat hij/zij nergens over de scheef. Ook word de user beschuldigt van het kapen van het topic terwijl constant andere users er op blijven reageren en daar mag deze user ook gewoon op reageren.
Maar jij ziet niet wat er eventueel verwijderd is. Een FA ziet dat wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik lees nu de reacties terug van phoenyx. Ken deze user verder niet, ook de geschiedenis niet. Vind wel dat het raar is dat er een mod zegt dat deze user nu moet kappen... Naar mijn idee gaat hij/zij nergens over de scheef. Ook word de user beschuldigt van het kapen van het topic terwijl constant andere users er op blijven reageren en daar mag deze user ook gewoon op reageren.
Oh er zijn dingen verwijderd? Hmm ja die zie ik idd niet. Dacht dit het wasquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij ziet niet wat er eventueel verwijderd is. Een FA ziet dat wel.
Als anderen meegaan in je offtopic geblaat mag jij daar opnieuw offtopic op reageren?quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie TS dat nergens doen. SVW5. is de TS hč, niet phoenyx.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Iedereen die niet dezelfde gedachtegang als deze TS heeft is idioot en is een onverantwoorde ouder. Hij heeft maar respect te hebben voor mensen die zijn mening niet delen, die was heel ver te zoeken.
Ik vond het overigens knap van blei blei dat hij bleef reageren op een nette manier.
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh er zijn dingen verwijderd? Hmm ja die zie ik idd niet. Dacht dit het wasDan nevermind.
En dit is helemaal waar, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is er niets verwijderd.
Ik vind het persoonlijk over de schreef gaan als je de andere deelnemers aan de discussie gaat uitmaken voor achterlijk en hen ‘slecht ouderschap’ verwijt.
Nee beter niet natuurlijk maar het is onterecht om dan allemaal naar die user te wijzen en er vervolgens op blijven reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Als anderen meegaan in je offtopic geblaat mag jij daar opnieuw offtopic op reageren?Beetje de omgekeerde wereld mi, open dan gewoon lekker zelf een topic.
Ja of je trekt het je niet aanquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar het zou kunnen.
Een FA gaat ernaar kijken.
[..]
En dit is helemaal waar, ja.
Nee als iemand op de man speelt hoef je dat niet serieus te nemen, maar iemand mag er dan nog steeds wel op aangesproken worden.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En als een user op internet tegen je zegt dat je een slechte ouder bent hoef je dat ook niet serieus te nemen toch?
Oh zeker jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee als iemand op de man speelt hoef je dat niet serieus te nemen, maar iemand mag er dan nog steeds wel op aangesproken worden.
Dit. En dat allemaal vanwege een discussie over een mes meenemen naar een park vanwege een hond.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is er niets verwijderd.
Ik vind het persoonlijk over de schreef gaan als je de andere deelnemers aan de discussie gaat uitmaken voor achterlijk en hen ‘slecht ouderschap’ verwijt.
Vreemd argument. Omdat iemand niets van je weet zou diegene maar mogen zeggen wat hij/zij wil? Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja of je trekt het je niet aanDie user weet verder niets van je toch?
Nou ja juist omdat die gene niets van je weet hoef je het ook niet zo persoonlijk te nemen toch?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemd argument. Omdat iemand niets van je weet zou diegene maar mogen zeggen wat hij/zij wil? Zo werkt dat niet natuurlijk.
Dan schroef je je verwachtingen toch wel heel erg omlaag, imo. Je laat dan uitgangspunten als respect hebben voor elkaars standpunten en niet op de man spelen dus helemaal los.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja juist omdat die gene niets van je weet hoef je het ook niet zo persoonlijk te nemen toch?
Ik zou het ook graag anders zienquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan schroef je je verwachtingen toch wel heel erg omlaag, imo. Je laat dan uitgangspunten als respect hebben voor elkaars standpunten en niet op de man spelen dus helemaal los.
Niet zij, hij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:31 schreef SVW5. het volgende:
Ik vind het jammer dat er ophef is ontstaan door mijn topic. Ik ken phoenyx verder niet en heb niets tegen haar maar ze ging er gelijk met gestrekt been in. Daar wordt op gereageerd en dan kan zij er niet mee omgaan dat anderen een andere mening hebben wat juist het idee is van een discussieforum.
Edit: sorry las post van AlwaysHappy te laat
Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keerquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:31 schreef SVW5. het volgende:
Ik vind het jammer dat er ophef is ontstaan door mijn topic. Ik ken phoenyx verder niet en heb niets tegen haar maar ze ging er gelijk met gestrekt been in. Daar wordt op gereageerd en dan kan zij er niet mee omgaan dat anderen een andere mening hebben wat juist het idee is van een discussieforum.
Edit: sorry las post van AlwaysHappy te laat
Ik denk dat je het overleefd hebt (mag hopen dat er al een FA wakker is)quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keeren allerlei vervelende opmerkingen maakten. Is verder niks verwijderd omdat ik vrijwel niks verkeerd zei. Als dat wel als verkeerd gezien wordt dan mag er ook wel even met dezelfde onafhankelijkheid naar de andere reacties gekeken worden. Bedoel ook zoiets als gepraat over topickaap etc terwijl ik reageer op de rest is gewoon ook erg onterecht en zo waren er nogal wat opmerkingen
“Serieus, wat een achterlijke figuren hier.” Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ging er niet met gestrekt been in. Ik reageerde 1 a 2 keer verkeerd omdat anderen fel tegen mij reageerden. Bleef juist de hele tijd netjes waar anderen elke keeren allerlei vervelende opmerkingen maakten. Is verder niks verwijderd omdat ik vrijwel niks verkeerd zei. Als dat wel als verkeerd gezien wordt dan mag er ook wel even met dezelfde onafhankelijkheid naar de andere reacties gekeken worden. Bedoel ook zoiets als gepraat over topickaap etc terwijl ik reageer op de rest is gewoon ook erg onterecht en zo waren er nogal wat opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |