Ik woon in een flat met 22 mensen waarvan de helft asielzoekers (sociale huur) en ik heb mijn portie ellende al meegemaakt in mijn leven. Maar een wapen dragen draagt niks bij aan veiligheid.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:04 schreef phoenyx het volgende:
Misschien zijn ze extra angstig, misschien zijn ze extra realistisch. Mensen zijn in Nederland niet meer zoals ze hier 30 jaar geleden waren. In die tijd hebben we veel vluchtelingen opgenomen en sindsdien is het onveiligheidsgevoel flink toegenomen. Mensen die een wapen meenemen kan ik geen ongelijk geven, je kan altijd flinke pech hebben. Ik neem het soms ook mee naar het park omdat ik zie dat sommige mensen honden loslaten die gewoon naar mijn kinderen toe sprinten. De wereld is gewoon niet echt veilig en ja als je een mes meeneemt heeft dat een psychologische reden met daarachter allerlei redenaties. Jij denkt zo lijkt het voor mij dat het wat onterecht is maar ikzelf heb wel het idee dat er genoeg redenen zijn om het te doen tegenwoordig. Die mensen waar jij over praat zijn niet gek, jij mist waarschijnlijk gewoon een stukje kennis omdat je waarschijnlijk niet de ervaring en kennis hebt die zij hebben
Tjah dat is jouw mening. Bedoel dat is toch een mening, jouw ervaring ermee en jouw gedachtes. Anderen denken er anders over. Misschien ook slechts hun mening, misschien een feit gebaseerd op statistieken, dat weet ik niet. Maar we moeten geen meningen als feiten gaan verkondigen toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:12 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Ik woon in een flat met 22 mensen waarvan de helft asielzoekers (sociale huur) en ik heb mijn portie ellende al meegemaakt in mijn leven. Maar een wapen dragen draagt niks bij aan veiligheid.
Het gaat toch over waarom mensen zich veiliger voelen met een mes? Wel typisch dat er direct weer gejankt wordt over 'alle asielzoekers' enzo. Wat een dom gelul zeg. Met je mes in het park omdat honden los lopen.quote:
Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tjah dat is jouw mening. Bedoel dat is toch een mening, jouw ervaring ermee en jouw gedachtes. Anderen denken er anders over. Misschien ook slechts hun mening, misschien een feit gebaseerd op statistieken, dat weet ik niet. Maar we moeten geen meningen als feiten gaan verkondigen toch?
Hoezo jank ik? Ik zeg toch gewoon hoe ik het zie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Het gaat toch over waarom mensen zich veiliger voelen met een mes? Wel typisch dat er direct weer gejankt wordt over 'alle asielzoekers' enzo. Wat een dom gelul zeg. Met je mes in het park omdat honden los lopen.!
Wat heeft een incident met een hond te maken met asielzoekers?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo jank ik? Ik zeg toch gewoon hoe ik het zie.
Asielzoekers hebben in de laatste 30 jaar jammer genoeg niet bijgedragen aan een veiliger gevoel.
En tjah bedoel https://www.ad.nl/binnenl(...)rder-kind~a7fdad85d/ Dit maakt jou niet zoveel uit als je geen kinderen hebt maar dit soort situaties ontstaan gewoon. Als mijn kind aangevallen wordt op zo'n manier zorg ik ervoor dat ik iets heb om het voortijdig te stoppen.
Sja opzich als je ziet hoeveel tokkies met die vechthonten lopen...quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Het gaat toch over waarom mensen zich veiliger voelen met een mes? Wel typisch dat er direct weer gejankt wordt over 'alle asielzoekers' enzo. Wat een dom gelul zeg. Met je mes in het park omdat honden los lopen.!
Wat is er voor jou zo moeilijk aan om te begrijpen? Jij zegt ' Maar een wapen dragen draagt niks bij aan veiligheid. '. Ik zeg dat dat jouw mening is en anderen daar anders over denken en wellicht terecht. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:19 schreef SVW5. het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over.
Je spreekt mij aan met het verwijt dat ik een stukje kennis en ervaring mis. Daar reageer ik op.
Hmm. Misschien woon ik dan gewoon in een normaal deel van Nederland. Ik zie ze nooit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja opzich als je ziet hoeveel tokkies met die vechthonten lopen...
Heeft er vanmiddag nog een zijn familie neergestokenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heeft een incident met een hond te maken met asielzoekers?
Je bent iig publiek voor populisten. Treurig.
Is dat een park waar honden los mogen lopen of juist niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hoezo jank ik? Ik zeg toch gewoon hoe ik het zie.
Asielzoekers hebben in de laatste 30 jaar jammer genoeg niet bijgedragen aan een veiliger gevoel.
En tjah bedoel https://www.ad.nl/binnenl(...)rder-kind~a7fdad85d/ Dit maakt jou niet zoveel uit als je geen kinderen hebt maar dit soort situaties ontstaan gewoon. Als mijn kind aangevallen wordt op zo'n manier zorg ik ervoor dat ik iets heb om het voortijdig te stoppen.
Ik gelukkig ook niet, maar even van genieten nogquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm. Misschien woon ik dan gewoon in een normaal deel van Nederland. Ik zie ze nooit.
Mensen worden vaker beroofd door allochtonen dan door autochtonen naar verhouding. Het is niet zo raar dat mensen zich onveiliger voelen dan 30 jaar geleden vanwege dat feit en zich daarom vaker bewapenen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat heeft een incident met een hond te maken met asielzoekers?
Je bent iig publiek voor populisten. Treurig.
Ik woon in Rotterdam Zuid en ik zie ze wel. Altijd netjes aangelijnd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm. Misschien woon ik dan gewoon in een normaal deel van Nederland. Ik zie ze nooit.
Of je merkt ze niet op omdat je geen gezin hebt en het je nog niet zoveel uitmaakt als je aangevallen zou worden omdat je niet hoeft te vrezen voor je kindjes van 5 jaar oud.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook echt als zoon tokkie beest naar je nek springtquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat een park waar honden los mogen lopen of juist niet?
Til je kind dan even op, of zet kind even op je rug als dat beter gaat als je honden los ziet lopen. Een wapen meenemen naar het park omdat er loslopende honden zijn gaat nergens over.
Nee daar mogen ze niet loslopen. En mensen doen soms gewoon maar wat. Net als jij met deze reactie. Daarom worden kinderen ook soms slachtoffer van dat soort eigenaren. En de mensen die nooit zoiets hebben meegemaakt reageren zoals jij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat een park waar honden los mogen lopen of juist niet?
Til je kind dan even op, of zet kind even op je rug als dat beter gaat als je honden los ziet lopen. Een wapen meenemen naar het park omdat er loslopende honden zijn gaat nergens over.
En dit inderdaad. Jezus wat wereldvreemdquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook echt als zoon tokkie beest naar je nek springt
Mijn god. Mensen hebben verschillende meningen? Meen je dat nou?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wat is er voor jou zo moeilijk aan om te begrijpen? Jij zegt ' Maar een wapen dragen draagt niks bij aan veiligheid. '. Ik zeg dat dat jouw mening is en anderen daar anders over denken en wellicht terecht. Wat begrijp je daar niet aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |