abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:02:08 #76
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185454371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:00 schreef SVW3. het volgende:
[..]

Ik hoop het ook want het is uiteindelijk ook een interessant onderwerp.
Absoluut, daarom ook mijn toevoeging of hij met bronnen kan komen.

We kunnen het natuurlijk ook zelf interessant maken door er een andere draai aan te geven en te laten zien waarom paranoïde schizofrenie niet per se gevaarlijk is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 maart 2019 @ 16:49:43 #77
545 dop
:copyright: dop
pi_185455280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]

Absoluut, daarom ook mijn toevoeging of hij met bronnen kan komen.

We kunnen het natuurlijk ook zelf interessant maken door er een andere draai aan te geven en te laten zien waarom paranoïde schizofrenie niet per se gevaarlijk is.
is het niet verstandig om het topic alsnog te sluiten.
En de ts de kans te geven om een normaal topic te openen.

Als je de OP en de titel Leest gaat het volgens mij al mis.
Ts is erg gefixeerd een bepaald idee over paranoïde schizofrenie, zonder enige onderbouwing.
Hij is vooral op zoek naar bevestiging van een bepaald labeltje dat hij bij een van zijn zogenaamde cliënten heeft gezien lijkt het.

Met zoveel onzin en stemming makerij is het nog nauwelijks serieus te nemen als R&p topic.

Ik vind niet dat je dan van andere kunt verwachten dit topic te keren, als TS daar zelf geen enkele poging toe doet.
Hij ging gewoon flauw door zoals hij begon.

[ Bericht 1% gewijzigd door dop op 07-03-2019 17:02:38 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:02:35 #78
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185455589
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:49 schreef dop het volgende:
[..]

is het niet verstandig om het topic alsnog te sluiten.
En de ts de kans te geven om een normaal topic te openen.

Als je de OP en de titel Leest gaat het volgens mij al mis.
Ts je is erg gefixeerd een bepaald idee over paranoïde schizofrenie, zonder enige onderbouwing.
Hij is vooral op zoek naar bevestiging van een bepaald labeltje dat hij bij een van zijn zogenaamde cliënten heeft gezien lijkt het.

Met zoveel onzin en stemming makerij is het nog nauwelijks serieus te nemen als R&p topic.

Hij heeft nu op zich ook de kans om er nog wat van te maken, daar is niet een ander topic voor nodig. Nu al meerdere malen gevraagd naar onderbouwingen en onderzoeken, meer kunnen we niet doen helaas. Als hij doorgaat op deze manier kan het topic later alsnog dicht.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:09:55 #79
545 dop
:copyright: dop
pi_185455752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Hij heeft nu op zich ook de kans om er nog wat van te maken, daar is niet een ander topic voor nodig. Nu al meerdere malen gevraagd naar onderbouwingen en onderzoeken, meer kunnen we niet doen helaas. Als hij doorgaat op deze manier kan het topic later alsnog dicht.
ik zou dan op zijn minst een deel van de stemmingmakerij er uit gooien. Als je eerst 2 pagina's door moet voor je bij het serieuze deel komt, gaat ook niet werken. Ik vind svw3 nog heel dapper dat hij er nog een paar posts aan waagt.
Ik had na het lezen van de eerste pagina's zo iets van jammer weer een trol er bij.
Goed dat hij op slot is. (Gisterenavond)

Plus user die al 3 topics heeft met slotje en nog geen fatsoenlijk topic. Hoeveel kansen wil je iemand geven.
Niet iemand die verder leuk mee doet en eens een keer mis schiet.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:18:43 #80
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185455951
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 16:49 schreef dop het volgende:
[..]

is het niet verstandig om het topic alsnog te sluiten.
En de ts de kans te geven om een normaal topic te openen.

Als je de OP en de titel Leest gaat het volgens mij al mis.
Ts is erg gefixeerd een bepaald idee over paranoïde schizofrenie, zonder enige onderbouwing.
Hij is vooral op zoek naar bevestiging van een bepaald labeltje dat hij bij een van zijn zogenaamde cliënten heeft gezien lijkt het.

Met zoveel onzin en stemming makerij is het nog nauwelijks serieus te nemen als R&p topic.

Ik vind niet dat je dan van andere kunt verwachten dit topic te keren, als TS daar zelf geen enkele poging toe doet.
Hij ging gewoon flauw door zoals hij begon.

Als je dan het onderwerp helemaal opnieuw wil aftrappen dan zou ik eerder zelf een OP maken of gewas vragen of hij vanuit zijn ervaring wat wil schrijven. Deze TS lijkt niet te begrijpen waarom z'n topic niet werkt.
pi_185456113
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]

Als je dan het onderwerp helemaal opnieuw wil aftrappen dan zou ik eerder zelf een OP maken of gewas vragen of hij vanuit zijn ervaring wat wil schrijven. Deze TS lijkt niet te begrijpen waarom z'n topic niet werkt.
Gewas, dat was ooit mijn username in een ver verleden. :+

ik heb geen zin om duidelijk te maken wat schizofrenie is. Mensen kunnen in de 10+ delen van het schizofrenietopic mijn gedachtekronkels door de jaren lezen. Ik erger me er alleen aan dat iemand zo simpel naar psychische problemen kijkt.

Nogmaals ik vind helemaal niet dat het topic gesloten hoeft te worden. Mensen moeten zeggen waar ze behoefte aan hebben.
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:30:04 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185456195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:09 schreef dop het volgende:
[..]

ik zou dan op zijn minst een deel van de stemmingmakerij er uit gooien. Als je eerst 2 pagina's door moet voor je bij het serieuze deel komt, gaat ook niet werken. Ik vind svw3 nog heel dapper dat hij er nog een paar posts aan waagt.
Ik had na het lezen van de eerste pagina's zo iets van jammer weer een trol er bij.
Goed dat hij op slot is. (Gisterenavond)

Plus user die al 3 topics heeft met slotje en nog geen fatsoenlijk topic. Hoeveel kansen wil je iemand geven.
Niet iemand die verder leuk mee doet en eens een keer mis schiet.
Wij moeten nou eenmaal handelen aan de hand van een policy. Ik heb een paar posts verwijderd, maar over het algemeen zijn de rest van de reacties prima.

En los van wat wij (als mods) er persoonlijk van vinden...we hebben het achter overlegd, ook met de FA's en die oordeelden dat er niks mis is met zijn posts, het valt binnen de policy. Haalt niet weg dat TS wel met wat betere onderbouwing moet komen, helemaal bij zo'n gevoelig onderwerp.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:30:15 #83
545 dop
:copyright: dop
pi_185456200
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]

Als je dan het onderwerp helemaal opnieuw wil aftrappen dan zou ik eerder zelf een OP maken of gewas vragen of hij vanuit zijn ervaring wat wil schrijven. Deze TS lijkt niet te begrijpen waarom z'n topic niet werkt.
ik heb zelf geen behoefte aan een nieuw topic van de TS.
Voor mij is het wel duidelijk.
Hij is opzoek naar bevestiging van een waan idee. Wat mij betreft is sluiten voldoende.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 7 maart 2019 @ 17:32:53 #84
545 dop
:copyright: dop
pi_185456250
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Wij moeten nou eenmaal handelen aan de hand van een policy. Ik heb een paar posts verwijderd, maar over het algemeen zijn de rest van de reacties prima.

En los van wat wij (als mods) er persoonlijk van vinden...we hebben het achter overlegd, ook met de FA's en die oordeelden dat er niks mis is met zijn posts, het valt binnen de policy. Haalt niet weg dat TS wel met wat betere onderbouwing moet komen, helemaal bij zo'n gevoelig onderwerp.
okay thx begrijp ik.
Jammer maar snap dat de regels soms ook een kans moeten krijgen ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185456615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:57 schreef SVW3. het volgende:
[..]

Ik heb zelf schizofrenie van het paranoïde type. Schizofrenen zijn juist vaker slachtoffer dan dader van geweld, juist omdat veel schizofrenen kwetsbaar ogen en verward gedrag vertonen. De persoon die dat topic heeft geopend heeft ook geen enkele redelijke onderbouwing voor zijn/haar stellingen.

De mods beslissen uiteindelijk wat open blijft of dicht gaat maar dit wilde ik even gezegd hebben.
Ik weet het ja en daarom trek ik ook van leer als ik zulke ongenuanceerde shizzle langs zie komen. Onnodig stigmatiserend imho.
pi_185456838
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Wij moeten nou eenmaal handelen aan de hand van een policy. Ik heb een paar posts verwijderd, maar over het algemeen zijn de rest van de reacties prima.

En los van wat wij (als mods) er persoonlijk van vinden...we hebben het achter overlegd, ook met de FA's en die oordeelden dat er niks mis is met zijn posts, het valt binnen de policy. Haalt niet weg dat TS wel met wat betere onderbouwing moet komen, helemaal bij zo'n gevoelig onderwerp.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal apart dat deze ts wel de ruimte krijgt om anekdotisch bewijs te spammen en dat dit niet weg gehaald is. De gemiddelde incel wordt hier in mijn ogen terecht wel afgerekend op van die verzamelposts inclusief plaatjes, maar hier laten jullie het vrolijk staan. En dat terwijl het geen kut toevoegt qua onderbouwing en in mijn ogen eerder een beetje sensatie stemmingmakerij is.

Het had ts misschien wat meer "geïnspireerd" tot meer en degelijkere onderbouwing als die shizzle weg gehaald was. Nu geef je hem de ruimte om het na vier pagina's anders aan te pakken, terwijl een van der Vlisfoto gewoon blijft staan alsof het allemaal dikke prima is zolang hij nu maar wel "serieus" post. Verkeerd signaal imho.
pi_185457065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]

Ik vind het eerlijk gezegd nogal apart dat deze ts wel de ruimte krijgt om anekdotisch bewijs te spammen en dat dit niet weg gehaald is. De gemiddelde incel wordt hier in mijn ogen terecht wel afgerekend op van die verzamelposts inclusief plaatjes, maar hier laten jullie het vrolijk staan. En dat terwijl het geen kut toevoegt qua onderbouwing en in mijn ogen eerder een beetje sensatie stemmingmakerij is.

Het had ts misschien wat meer "geïnspireerd" tot meer en degelijkere onderbouwing als die shizzle weg gehaald was. Nu geef je hem de ruimte om het na vier pagina's anders aan te pakken, terwijl een van der Vlisfoto gewoon blijft staan alsof het allemaal dikke prima is zolang hij nu maar wel "serieus" post. Verkeerd signaal imho.
Eens met deze post.

Dat het open blijft, oké.
Dat TS de kans krijgt er wat meer van te maken, oké.
Maar plaatjes en filmpjes posten, bij voorkeur met sappige beschrijvingen van gruwelijkheden helpt niet om TS en zijn topic serieus te nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Vis een optie? donderdag 7 maart 2019 @ 18:12:58 #88
70532 loveli
N
pi_185457142
Ik krijg niet heel erg de indruk dat de betreffende TS de kans aangrijpt en het topic inhoudelijk naar een beter niveau tilt. Geen aanwinst voor R&P. Sterkte, mods.
crap in = crap out
  donderdag 7 maart 2019 @ 18:14:58 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185457194
Dat topic van die bureauhulp raakt kant noch wal. Hij luistert niet.
pi_185457241
En met zijn laatste post (92 volgens mij) gaat ie toch echt wel te ver...
Kom op losjes
Misschien zitten jullie nu even allemaal aan de lasagne en ik ga er vanuit dat ie gouden bergen heeft belooft achter de schermen want anders snap ik dit niet zo
  Moderator donderdag 7 maart 2019 @ 18:49:58 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185457874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:17 schreef Allures het volgende:
En met zijn laatste post (92 volgens mij) gaat ie toch echt wel te ver...
Kom op losjes
Misschien zitten jullie nu even allemaal aan de lasagne en ik ga er vanuit dat ie gouden bergen heeft belooft achter de schermen want anders snap ik dit niet zo
Hijs dicht nu :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185457912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]

Hijs dicht nu :)
We wachten op zijn volgende poging ^O^ (Geen sarcasme, volgens mij heeft hij het écht niet door)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 7 maart 2019 @ 19:10:28 #93
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185458529
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]

We wachten op zijn volgende poging ^O^ (Geen sarcasme, volgens mij heeft hij het écht niet door)
Dat idee heb ik ook. Nogal tunnelvisie. Maar hij heeft inderdaad zijn kansen gehad.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185471592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]

Ik weet het ja en daarom trek ik ook van leer als ik zulke ongenuanceerde shizzle langs zie komen. Onnodig stigmatiserend imho.
Ik waardeer je berichten ook en dat je het topic aankaartte.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 17:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]

Als je dan het onderwerp helemaal opnieuw wil aftrappen dan zou ik eerder zelf een OP maken of gewas vragen of hij vanuit zijn ervaring wat wil schrijven. Deze TS lijkt niet te begrijpen waarom z'n topic niet werkt.
Misschien maak ik over een paar weken een topic als mensen bepaalde vragen hebben of geïnteresseerd zijn. Zal er over nadenken en zorg dat ik nuchter ben mocht ik zo´n topic openen. Ben sowieso beter bij verstand de afgelopen maanden ondanks dat ik nog steeds kamp met psychotische klachten.
  zondag 10 maart 2019 @ 12:06:17 #95
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185515641
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 11:51 schreef Aylavv1992 het volgende:
[..]

[..]

Kan deze topic gesloten worden dus verwijderd?
Ik neem je even mee naar feedback.

Over het algemeen verwijderen wij niet zomaar topics, helemaal als er wel mensen zijn die er moeite in hebben gestopt. Tenzij er echt herkenbare persoonsgegevens in je posts zouden staan. Wat is de reden dat je het verwijderd wil hebben? Dan hebben we wat meer info. Voor nu blijft je topic gewoon nog even open. Misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft, en anders zakt het topic vanzelf weg. Als je echt wil dat het topic gesloten wordt, graag even laten weten (mag ook via DM/PM) waarom precies.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185526614
Graag dit topic verwijderen
  Moderator zondag 10 maart 2019 @ 20:28:34 #97
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185526716
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:25 schreef Aylavv1992 het volgende:
Graag dit topic verwijderen
Ik stel voor dat je even normaal probeert te reageren want de manier waarop je nu reageert gaat heel zeker niet sneller leiden tot het tegemoet komen aan je wens.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 10 maart 2019 @ 20:30:07 #98
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185526755
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 20:25 schreef Aylavv1992 het volgende:
Graag dit topic verwijderen
Ik heb je nu al een paar keer gevraagd om een (goede) reden. Pas dan kunnen we je verder helpen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185529137
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Ik neem je even mee naar feedback.

Over het algemeen verwijderen wij niet zomaar topics, helemaal als er wel mensen zijn die er moeite in hebben gestopt. Tenzij er echt herkenbare persoonsgegevens in je posts zouden staan. Wat is de reden dat je het verwijderd wil hebben? Dan hebben we wat meer info. Voor nu blijft je topic gewoon nog even open. Misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft, en anders zakt het topic vanzelf weg. Als je echt wil dat het topic gesloten wordt, graag even laten weten (mag ook via DM/PM) waarom precies.
Omdat ik bang ben dat hij mn gebruikersnaam google en zo dit topic leest, ik had bij het aanmaken van dit account niet bedacht mijn naam te gebruiken en kwam er pas later achter dat je je gebruikersnaam niet kan veranderen
  zondag 10 maart 2019 @ 21:56:27 #100
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185529370
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:48 schreef Aylavv1992 het volgende:
[..]

Omdat ik bang ben dat hij mn gebruikersnaam google en zo dit topic leest, ik had bij het aanmaken van dit account niet bedacht mijn naam te gebruiken en kwam er pas later achter dat je je gebruikersnaam niet kan veranderen
Oké, dankjewel voor de uitleg. Ik zal het even overleggen met mijn collega's.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')