abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186467466
Een maand geleden is mijn relatie uit gegaan. Vanuit beide kanten waren er twijfels, dus we hebben gezamenlijk besloten om er een punt achter te zetten. We zijn wel zonder ruzie uit elkaar gegaan en we hadden afgesproken dat we elkaar na een aantal weken nog eens zouden zien. Iets concreets hadden we niet afgesproken.

Na een maand hebben we vandaag weer eens geappt. Gewoon over hoe het nu met ons ging en wat ons bezig hield. Mijn ex heeft bij mij thuis nog een paar spullen liggen, dus ik vroeg haar of ze het zag zitten om nog eens af te spreken om nog eens bij te praten en om dan ook meteen haar spullen terug te geven. Hoewel ons gesprek tot dat moment best goed ging, gaf zij aan dat ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Dat overviel me wel een beetje. Eerst afspreken dat we elkaar na een aantal weken weer gaan zien, zonder ruzie uit elkaar gegaan, nog een goed whatsappgesprek gehad en ze heeft hier nog spullen liggen... Ik zie geen reden waarom ze mij niet meer zou willen zien. Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken. Waarom zij niet wil afspreken durf ik haar niet te vragen. Ik wil niet opdringerig overkomen. Wat kan ik nu doen?
pi_186467506
Misschien heeft ze nog gevoelens?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_186467517
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef X2 het volgende:
Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken
Jaja, eerst praten en daarna nog even willen batsen zeker :s)
pindazakje
pi_186467533
Stuur de spullen via de post naar haar toe terug met een reep tony chocoloedel, een roos en een liefdesgedicht (met humor).
De bal ligt dan bij haar. Als je niks meer hoort, even het rouwproces ingaan en op zoek naar een nieuwe baberella.
  zaterdag 27 april 2019 @ 22:18:37 #5
371137 Sardu
Sardumasochism
pi_186467555
Prima toch? Spul in de kliko en weer verder. *O*
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
pi_186467603
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Sardu het volgende:
Prima toch? Spul in de kliko en weer verder. *O*
marktplaats :D
pi_186467697
quote:
Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken.
brrrrrrrrrrrrr alles lekkah verder Dracula?
  zaterdag 27 april 2019 @ 22:26:33 #8
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_186467784
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Jaja, eerst praten en daarna nog even willen batsen zeker :s)
Inderdaad, hij wil haar nog even palen
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  Spellchecker zaterdag 27 april 2019 @ 22:46:44 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186468256
TS gewoon de spullen terugsturen.
Het is over tussen jullie.

En niet nogeens willen afspreken "om erover te praten". Je houdt jezelf voor de gek.

Ook geen mail meer sturen trouwens.
pi_186468269
Dat ze zegt dat ze je nog weer wil zien was blijkbaar gewoon om het afscheid minder moeilijk te maken voor jou (en daarmee voor haar ook). Zou haar spul gewoon via een pakketje naar haar toesturen en het daarbij laten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2019 22:49:11 ]
pi_186468512
R&P / Mail aan ex. Graag jullie mening

8 april was het al een maand uit en hadden jullie al een maand geen contact meer gehad.. :{
pi_186468573
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef madam-april het volgende:
R&P / Mail aan ex. Graag jullie mening

8 april was het al een maand uit en hadden jullie al een maand geen contact meer gehad.. :{
Dat was om anoniem te blijven ;) . Toen was het nog niet zo lang uit. Nu is het echt een maand uit. Die mail is nooit verstuurd trouwens :)
pi_186468644
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef X2 het volgende:

[..]

Dat was om anoniem te blijven ;) . Toen was het nog niet zo lang uit. Nu is het echt een maand uit. Die mail is nooit verstuurd trouwens :)
Uhu.. Klinkt heul geloofwaardig :')
  zaterdag 27 april 2019 @ 23:04:39 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186468647
Lekker laten uitzoeken met haar gedoe? Spullen komt ze vanzelf wel voor als ze die wil.
pi_186468685
Waarom zouden jullie nog bijpraten? Waarover? Blijkbaar kun je geen afscheid van haar nemen als dit je zo hoog zit.
pi_186468813
Gewoon zeggen : is goed.

En haar ook verder met rust laten. Ze komt nog wel een keer, als ze er echt overheen is. Ooit.
Somebody that I used to know
pi_186468878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:15 schreef Postbus100 het volgende:

En haar ook verder met rust laten. Ze komt nog wel een keer, als ze er echt overheen is. Ooit.
Of niet.. Misschien heeft ze gewoon echt helemaal geen behoefte om ts ooit nog te zien.. Niet omdat ze er (nog) niet overheen is, maar omdat ze gewoon geen behoefte meer heeft om hem nog te zien..
pi_186468901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:

[..]

Of niet.. Misschien heeft ze gewoon echt helemaal geen behoefte om ts ooit nog te zien.. Niet omdat ze er (nog) niet overheen is, maar omdat ze gewoon geen behoefte meer heeft om hem nog te zien..
Kan ook. Hoe dan ook, ze wil het niet. Haar keuze. Leg je er maar bij neer, want dat gaat voorlopig niet veranderen.
Somebody that I used to know
pi_186469024
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Kan ook. Hoe dan ook, ze wil het niet. Haar keuze. Leg je er maar bij neer, want dat gaat voorlopig niet veranderen.
Het lijkt me verstandig om TS op geen enkele manier het idee te geven dat ze ooit nog van gedachte zou kunnen veranderen.. heb het vermoeden dat hij daar aan vast gaat klampen en het niet los gaat laten dan..
pi_186469062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:15 schreef Postbus100 het volgende:

waarom zou TS dat schaap terug willen? :')
pi_186469384
Wat begrijp je niet aan 'ex'?
  zondag 28 april 2019 @ 01:04:23 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_186470600
ze ligt al onder een ander.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_186470769
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zouden jullie nog bijpraten? Waarover? Blijkbaar kun je geen afscheid van haar nemen als dit je zo hoog zit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef Linkse_krijger het volgende:
Wat begrijp je niet aan 'ex'?
Dus dit.

Je twijfelde wel maar wil haar wel half terug. Zij heeft het gehad en in veel gevallen heeft ze al een nieuwe (rebound) vriend.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186471809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef X2 het volgende:
Een maand geleden is mijn relatie uit gegaan. Vanuit beide kanten waren er twijfels, dus we hebben gezamenlijk besloten om er een punt achter te zetten. We zijn wel zonder ruzie uit elkaar gegaan en we hadden afgesproken dat we elkaar na een aantal weken nog eens zouden zien. Iets concreets hadden we niet afgesproken.

Na een maand hebben we vandaag weer eens geappt. Gewoon over hoe het nu met ons ging en wat ons bezig hield. Mijn ex heeft bij mij thuis nog een paar spullen liggen, dus ik vroeg haar of ze het zag zitten om nog eens af te spreken om nog eens bij te praten en om dan ook meteen haar spullen terug te geven. Hoewel ons gesprek tot dat moment best goed ging, gaf zij aan dat ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Dat overviel me wel een beetje. Eerst afspreken dat we elkaar na een aantal weken weer gaan zien, zonder ruzie uit elkaar gegaan, nog een goed whatsappgesprek gehad en ze heeft hier nog spullen liggen... Ik zie geen reden waarom ze mij niet meer zou willen zien. Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken. Waarom zij niet wil afspreken durf ik haar niet te vragen. Ik wil niet opdringerig overkomen. Wat kan ik nu doen?
Misschien nog eens nadenken over hoe mensen nog weleens verschillend bepaalde dingen proberen te verwerken. Dat kan prima los staan van of er wel of geen ruzie is of wat jij allemaal wel of niet wil of vind. Het hoeft dan ook niet per se te maken te hebben of af te hangen van jou en dan kun je dus ook niet altijd de oplossing zijn voor iets wat jij nu als probleem beschouwt. (dat zij niet wil afspreken met je)

Stuur die spullen gewoon terug en laat dit verder gaan.
  zondag 28 april 2019 @ 08:36:01 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_186472053
Vrouwen kunnen heel slecht omgaan met exen vaak. Mannen willen meestal op een goede manier afsluiten met exen, vrouwen krijgen meestal haatgevoelens voor hun exen, ook al was hij een hele goede partner voordat hij een ex werd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')