Jaja, eerst praten en daarna nog even willen batsen zekerquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef X2 het volgende:
Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken
marktplaatsquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Sardu het volgende:
Prima toch? Spul in de kliko en weer verder.
brrrrrrrrrrrrr alles lekkah verder Dracula?quote:Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken.
Inderdaad, hij wil haar nog even palenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jaja, eerst praten en daarna nog even willen batsen zeker
Dat was om anoniem te blijvenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef madam-april het volgende:
R&P / Mail aan ex. Graag jullie mening
8 april was het al een maand uit en hadden jullie al een maand geen contact meer gehad..
Uhu.. Klinkt heul geloofwaardigquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef X2 het volgende:
[..]
Dat was om anoniem te blijven. Toen was het nog niet zo lang uit. Nu is het echt een maand uit. Die mail is nooit verstuurd trouwens
Of niet.. Misschien heeft ze gewoon echt helemaal geen behoefte om ts ooit nog te zien.. Niet omdat ze er (nog) niet overheen is, maar omdat ze gewoon geen behoefte meer heeft om hem nog te zien..quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:15 schreef Postbus100 het volgende:
Gewoon zeggen : is goed.
En haar ook verder met rust laten. Ze komt nog wel een keer, als ze er echt overheen is. Ooit.
Kan ook. Hoe dan ook, ze wil het niet. Haar keuze. Leg je er maar bij neer, want dat gaat voorlopig niet veranderen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Of niet.. Misschien heeft ze gewoon echt helemaal geen behoefte om ts ooit nog te zien.. Niet omdat ze er (nog) niet overheen is, maar omdat ze gewoon geen behoefte meer heeft om hem nog te zien..
Het lijkt me verstandig om TS op geen enkele manier het idee te geven dat ze ooit nog van gedachte zou kunnen veranderen.. heb het vermoeden dat hij daar aan vast gaat klampen en het niet los gaat laten dan..quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan ook. Hoe dan ook, ze wil het niet. Haar keuze. Leg je er maar bij neer, want dat gaat voorlopig niet veranderen.
waarom zou TS dat schaap terug willen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:15 schreef Postbus100 het volgende:
Gewoon zeggen : is goed.
En haar ook verder met rust laten. Ze komt nog wel een keer, als ze er echt overheen is. Ooit.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom zouden jullie nog bijpraten? Waarover? Blijkbaar kun je geen afscheid van haar nemen als dit je zo hoog zit.
Dus dit.quote:
Misschien nog eens nadenken over hoe mensen nog weleens verschillend bepaalde dingen proberen te verwerken. Dat kan prima los staan van of er wel of geen ruzie is of wat jij allemaal wel of niet wil of vind. Het hoeft dan ook niet per se te maken te hebben of af te hangen van jou en dan kun je dus ook niet altijd de oplossing zijn voor iets wat jij nu als probleem beschouwt. (dat zij niet wil afspreken met je)quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef X2 het volgende:
Een maand geleden is mijn relatie uit gegaan. Vanuit beide kanten waren er twijfels, dus we hebben gezamenlijk besloten om er een punt achter te zetten. We zijn wel zonder ruzie uit elkaar gegaan en we hadden afgesproken dat we elkaar na een aantal weken nog eens zouden zien. Iets concreets hadden we niet afgesproken.
Na een maand hebben we vandaag weer eens geappt. Gewoon over hoe het nu met ons ging en wat ons bezig hield. Mijn ex heeft bij mij thuis nog een paar spullen liggen, dus ik vroeg haar of ze het zag zitten om nog eens af te spreken om nog eens bij te praten en om dan ook meteen haar spullen terug te geven. Hoewel ons gesprek tot dat moment best goed ging, gaf zij aan dat ze er geen behoefte meer aan heeft om mij te zien. Dat overviel me wel een beetje. Eerst afspreken dat we elkaar na een aantal weken weer gaan zien, zonder ruzie uit elkaar gegaan, nog een goed whatsappgesprek gehad en ze heeft hier nog spullen liggen... Ik zie geen reden waarom ze mij niet meer zou willen zien. Ik hoef haar niet meer terug als partner want daar zit toch geen toekomst in, maar ik zou het wel fijn vinden om haar nog eens te zien om bij te praten, zoals ook was afgesproken. Waarom zij niet wil afspreken durf ik haar niet te vragen. Ik wil niet opdringerig overkomen. Wat kan ik nu doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |