Ongeveer een maand geleden is mijn relatie uit gegaan. Van beide kanten waren er twijfels, maar we zijn zonder ruzies uit elkaar gegaan. De afgelopen maand hebben we radiostilte gehad. Geen appjes, geen mails, geen telefoontjes... Niks. Nu ik weer wat rust heb gevonden zou ik haar heel graag nog eens zien. Ik geef nog altijd om haar en op de dag dat we uit elkaar gingen zeiden we ook allebei dat we in de toekomst zeker nog wel iets van elkaar gingen horen. Ik heb een mail voor haar gemaakt om haar te laten weten dat ik haar heel graag nog eens zie, maar voordat ik die verstuur hoor ik graag jullie mening hierover. Ik wil geen fouten maken... Hieronder mijn mail:
Ha ...,
Je zult nu wel denken: 'Een mail van ...? Normaal appte hij altijd.' Klopt, maar dit bericht is te lang voor op de app. Daarom via de mail. Ik heb de afgelopen maand nog heel veel aan jou gedacht. Ik ben benieuwd hoe het met je is. Ik hoop dat het goed met je gaat.
Met mij gaat het goed. Hoewel we nog 'maar' 4 weken geen contact hebben gehad hebben zich in die 4 weken wel veel positieve ontwikkelingen voorgedaan. Een paar daarvan kun je waarschijnlijk zelf al bedenken

. Wel mis ik regelmatig de fijne momenten met jou. Vooral de momenten waarvan we allebei genoten. Een heerlijk dagje sauna, serieuze gesprekken en 2 minuten later de kieteldood

, een lekkere knuffel, onze ontmoeting met ..., lachen om de onnozelste dingen en zo kan ik nog wel een aantal momenten noemen.
Ik weet dat ik dingen tegen je heb gezegd die er niet altijd even handig uitkwamen. Dingen die ik niet slecht bedoelde, maar waardoor je wel over van alles ging twijfelen. Mag ik van ... wel sporten? Vind ... mij in spijkerbroek wel leuk? Houd ... wel echt van mij? Natuurlijk mag jij sporten, zie ik je in spijkerbroek net zo graag als in jurkje en hou ik van jou. En misschien heb ik ook te veel druk op je gelegd wat betreft het denken aan de toekomst. Ik vind het nog steeds belangrijk - ook in het belang van jezelf - dat je ook wat meer nadenkt over de toekomst, maar ik had je meer tijd moeten geven.
Nu we bijna een maand verder zijn zou ik je heel graag nog een keer willen zien. Het is niet te ontkennen dat van beide kanten twijfels waren toen we uit elkaar gingen, maar ik ben er achter gekomen dat ik te veel om je geef om je nooit meer te zien. Zullen we volgende week iets afspreken?
Liefs ...
Ik hoor graag hoe jullie dit over vinden komen. Tips zijn welkom!