Dit ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Spanky78 het volgende:
Gewoon vertellen. Geef aan dat je haar zo leuk vond dat je een beetje raar bent gaan doen ofzo.
Dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Spanky78 het volgende:
Gewoon vertellen. Geef aan dat je haar zo leuk vond dat je een beetje raar bent gaan doen ofzo.
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:
Je kan altijd gewoon je echte leeftijd zeggen en als ze verontwaardigd doen zelf doen alsof je neus bloedt. 'Dat heb ik nooit gezegd' etc. Vrouwen letten toch nooit echt op dus je komt daar wel mee weg
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom is zijn leugen beter dan de mijne?
Makkelijk, tegen die tijd is het allang mogelijk om je leeftijd te laten veranderen bij de gemeente als je je ouder voelt dan je biologische leeftijd en dus ook eerder met pensioen te gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Er zijn mannen, die meerdere gezinnen tegelijkertijd kunnen onderhouden, zonder dat die gezinnen en vrouwen van elkaar weten.
Nu ken ik jou niet, maar dan lukt het jou vast en zeker om je werkelijke leeftijd verborgen te houden.
Het wordt alleen spannend met je pensioen. En als je officieel 100 jaar wordt want gemeentes zetten graag mensjes die 100 worden in het zonnetje en dat kan je niet zo maar fixen. Maar daar heb je nog 80 jaar om over na te denken
Ja hij loog zogenaamd niet omdat hij succes wou hebben en dacht dat hij te jong was. Nu blijkt hij succes te hebben en wil hij het graag weer correct krijgen. Het is een leugen en hij was niet gek bezig, hij vertelde met opzet zijn leeftijd verkeerd. Vraag hem maarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.
Gaan ontkennen dat je iets hebt gezegd, terwijl beide partijen beter weten vind ik zelf wat kinderachtig, helemaal als je een volwassen relatie aan wil gaan.
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.
Gaan ontkennen dat je iets hebt gezegd, terwijl beide partijen beter weten vind ik zelf wat kinderachtig, helemaal als je een volwassen relatie aan wil gaan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
Heb gelogen omdat ik wist dat ze ouder dan me was![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is een leugen en hij was niet gek bezig, hij vertelde met opzet zijn leeftijd verkeerd. Vraag hem maar
Ja dank je Einstein, iedereen hier had dat al wel door behalve iedereen met uitzondering van mijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')
Ik zeg ook niet dat TS niet heeft gelogen he.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja hij loog zogenaamd niet omdat hij succes wou hebben en dacht dat hij te jong was. Nu blijkt hij succes te hebben en wil hij het graag weer correct krijgen. Het is een leugen en hij was niet gek bezig, hij vertelde met opzet zijn leeftijd verkeerd. Vraag hem maar
Jezus heeft ze dag 1 haar benen gespreid xDquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')
Oke, ik geef me gewonnen. Zou niet weten hoe jij je ongelijk ooit zou moeten kunnen toegeven ook al wordt het nog in je gezicht gezegdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat TS niet heeft gelogen he.
En ik weet dat hij het met opzet zei. Maar dat is nog steeds gek gedrag. Dus dan is hij eerlijk als hij nu zou zeggen dat hij in gekheid in eerste instantie niet eerlijk was.
Je hebt de neiging om posts niet goed te lezen. Ik doelde met mijn ‘geen leugen’ om de post van Spanky. Niet TS. Lezen dus. Voordat je continue de aanval inschiet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:31 schreef phoenyx het volgende:
Je kan letterlijk hierboven zelfs nog teruglezen dat je zei dat het geen leugen was wat hij zei. Hij zegt zelf dat hij met opzet loog. Jij gaat weer door naar weer het volgende waarin je je gelijk wil halen.
Dat TS in eerste instantie heeft gelogen lijkt me duidelijk, maar een nieuwe leugen maken door te zeggen dat TS gaat ontkennen eerst te hebben gelogen lijkt me onhandig.quote:
Ja dat begrijpt iedereen ook nog wel. Maar TS geeft zelfs aan dat hij met opzet daarna loog. Waarom lees je daar overheen of snap je dat niet? Wat is dit?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je hebt de neiging om posts niet goed te lezen. Ik doelde met mijn ‘geen leugen’ om de post van Spanky. Niet TS. Lezen dus. Voordat je continue de aanval inschiet.
Andere meningen en zo. Welkome to the internetWe proberen allemaal de TS te helpen. Laten we het dus vooral on topic houden, oké?
Ja prima dat is een mening op wat ik als advies geef. Staat los van wat hier verder gaande is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat TS in eerste instantie heeft gelogen lijkt me duidelijk, maar een nieuwe leugen maken door te zeggen dat TS gaat ontkennen eerst te hebben gelogen lijkt me onhandig.
Dan kan TS beter gewoon zeggen dat hij dom is geweest en die twee jaar opbiechten is het geen nieuwe leugen er bij.
dit is echt hoe je een mogelijke relatie wil startenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Harlekien het volgende:
Hoe ga ik onopvallend mijn echte leeftijd zeggen?
Zelfs dit, het is geen leugen, hij heeft gelogen. xdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leef jij in 1932 ofzo? Of ben je nog maagd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jezus heeft ze dag 1 haar benen gespreid xD
Dan wegwezen
Jij vroeg waarom jouw opmerking minder goed was dan die van Spank.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja prima dat is een mening op wat ik als advies geef. Staat los van wat hier verder gaande is.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom jouw opmerking minder goed was dan die van Spank.
Jij noemde letterlijk, waarom is zijn leugen beter dan de mijne.
En van Spank is het geen leugen aangezien daarmee TS toe geeft dat hij eerst heeft gelogen omdat hij dom gedaan heeft en niet gewoon glashard gaat opnieuw gaat liegen dat hij nooit gelogen heeft.
Nee TS geeft niet toe dat hij dom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom jouw opmerking minder goed was dan die van Spank.
Jij noemde letterlijk, waarom is zijn leugen beter dan de mijne.
En van Spank is het geen leugen aangezien daarmee TS toe geeft dat hij eerst heeft gelogen omdat hij dom gedaan heeft en niet gewoon glashard gaat opnieuw gaat liegen dat hij nooit gelogen heeft.
Wat is hier nou niet aan te begrijpen voor jullie? Bedoel jullie liegen gewoonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
oke genoeg er over, TS heeft gelogen ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee TS geeft niet toe dat hij dom heeft gedaan.
TS zegt het volgende
[..]
Wat is hier nou niet aan te begrijpen voor jullie? Bedoel jullie liegen gewoon
Waarom zouden we iemand willen helpen die met opzet liegt over zijn leeftijd in de hoop op puttytang en als hij het kan krijgen hij zijn leugen moet oplossen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke genoeg er over, TS heeft gelogen ja.
Dat ontkent niemand.
Nu graag verder met de oplossing.
Het is het beste nu alsnog eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap trouwens geen kut van de discussies hier.
dit ook ja. Als je die andere truuc gaat proberen en ze gaat twijfelen aan je jou ipv zichzelf dan ben je haar kwijt hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou zelf liever berouwvol dan leugenachtig overkomen: zeg dat je er erg mee zit maar dat je niet helemaal eerlijk bent geweest over etc. Omdat etc.
Wat? Wie?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef Harlekien het volgende:
TS heeft een aantal weken geleden een leuke meid aan de haak geslagen in de kroeg. Leuk gebabbelt en toen ze vroeg hoe oud ik was heb ik er een aantal jaartjes bijgeteld. Iets wat ik enorm spijt van zou krijgen.
Nu heeft hij namelijk al acht dates met mevrouw erop zitten en ze denkt nog altijd dat ik drie jaar ouder ben. (Ze is 2 jaar ouder dan me). Wat moet ik doen? Ik ben namelijk bang dat ze me gaat laten schieten als ze m'n echte leeftijd hoort en dat ik er al weken over lieg. Maar daarnaast is het ook niet heel erg handig om te beginnen met een leugen
We hebben het over relatiemateriaal. Jezus, ik voel me echt weer 18.
Graag advies.
Je gebruikt de term narcist alsof het iets slecht is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:27 schreef Salvad0R het volgende:
Dus je gaat je leugen verbergen door te doen alsof zij gek is
narcisten
Ik zou de eerlijkheid niet alleen kunnen waarderen, maar er waarschijnlijk ook nog om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
Zeg gewoon dat je jeniet op je leeftijd wilde laten afwijzen door haar, aangezien ze zo heet is, en dat het je spijt.
Dan heb je alles. Zelfreflectie, eerlijkheid, compliment,
Wat vind je erger, liegen of betrapt worden op liegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:29 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je gebruikt de term narcist alsof het iets slecht is.
jezus we leven niet meer 2008.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Leef jij in 1932 ofzo? Of ben je nog maagd?
Kan je even zeggen dat dit mijn advies is geweest. Gewoon zodat iedereen het heeft gelezen hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Harlekien het volgende:
Thanks voor alle advies, ga denk ik voor "het verkeerd verstaan".
Kroeg kan nogal gehorig zijn, is er ook behoefte aan een update?
Deze zinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Harlekien het volgende:
Hoe ga ik onopvallend mijn echte leeftijd zeggen?
dat TS het gaat doen maakt her niet minder domquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan je even zeggen dat dit mijn advies is geweest. Gewoon zodat iedereen het heeft gelezen hier
Mijn vriend moest zich al legitimeren omdat ik niet kon geloven dat hij 18 jaar ouder dan mij was, ik dacht dat hij begin 40 wasquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een 80 jarige naast je staat die er als 40 uitziet, dan piep je wel anders
Ja maar jij hebt niet de hele discussie gevolgd (die nu grotendeels verwijderd is) waar het vooral om ging en wel voor mij spreektquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
dat TS het gaat doen maakt her niet minder dom
Gast vertel het gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Harlekien het volgende:
Kroeg kan nogal gehorig zijn, is er ook behoefte aan een update?
Ja dat gaat hij doen, hij gaat zijn leeftijd eerlijk vertellen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gast vertel het gewoon eerlijk
Iedereen liegt, als je zegt dat je dat niet doet dan lieg je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat vind je erger, liegen of betrapt worden op liegen?
Een narcist is per definitie slechtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:29 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je gebruikt de term narcist alsof het iets slecht is.
jawel en dat was een kakdomme discussiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt niet de hele discussie gevolgd (die nu grotendeels verwijderd is) waar het vooral om ging en wel voor mij spreekt
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel en dat was een kakdomme discussie
Welke kutsmoesjes? Waar heb ik in dit hele topic een smoesje verteld?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
Als die vrouwmens een beetje hersens, levenservaring en mensenkennis heeft ziet ze toch dwars door die kutsmoesjes heen man.
Dit was phoenyx zijn goede advies.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan je even zeggen dat dit mijn advies is geweest. Gewoon zodat iedereen het heeft gelezen hier
die je aan haar gaat vertellenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Welke kutsmoesjes? Waar heb ik in dit hele topic een smoesje verteld?
Dat zeggen mensen die zich laten beïnvloeden door narcisten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Een narcist is per definitie slecht
Een béétje vent is gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Harlekien het volgende:
Lol, dan is niemand echt vent hoor, stap maar uit dat naïeve wereldjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een béétje vent is gewoon eerlijk.
goodluckquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:
Ze komt straks uit haar werk hier, ik ga voor het subtiel hinten naar mijn echte leeftijd.
Wish me luck.
Ik mag jou wel phoenyxquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol, dan is niemand echt vent hoor, stap maar uit dat naïeve wereldje
Jezus Jozef maria omdat je zelf zei dat je dat ging doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het kutsmoesjes zijn als ik nog niet eens de smoes heb verteld?
Grappig dit!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Er zijn mannen, die meerdere gezinnen tegelijkertijd kunnen onderhouden, zonder dat die gezinnen en vrouwen van elkaar weten.
Nu ken ik jou niet, maar dan lukt het jou vast en zeker om je werkelijke leeftijd verborgen te houden.
Het wordt alleen spannend met je pensioen. En als je officieel 100 jaar wordt want gemeentes zetten graag mensjes die 100 worden in het zonnetje en dat kan je niet zo maar fixen. Maar daar heb je nog 80 jaar om over na te denken
Bij twijfel of het een narcist moet je zo snel mogelijk wegrennenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die zich laten beïnvloeden door narcisten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wat nou als ze zegt dat ze je prima heeft verstaan...?
Narcisten kunnen je op plekken brengen. Ondanks de negatieve zijdes zijn het vaak ontzettend intelligente mensen. Veel wereldleiders en andere politieke figuren zijn narcisten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Bij twijfel of het een narcist moet je zo snel mogelijk wegrennen
Goeie, dan zeg ik gewoon dat ik dronken was oid.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wat nou als ze zegt dat ze je prima heeft verstaan...?
Jezus jullie zijn wel echt verliefd op de waarheid zeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wees nou gewoon eerlijk, als je de boel gaat lopen draaien of smoesjes verzint dan zijn vrouwen je heel snel zat
Nou laat ik zo zeggen, ik vind het minder erg als iemand de waarheid zegt dan net doet of ik dom ben en in rotsmoesjes trapquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn wel echt verliefd op de waarheid zeg.
Behalve alle keren dat je erin trapt en denkt dat de ander de waarheid vertelde, serieus zeg zo moeilijk is het niet om te begrijpenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou laat ik zo zeggen, ik vind het minder erg als iemand de waarheid zegt dan net doet of ik dom ben en in rotsmoesjes trap
Daar begon mijn man al niet eens aan en mijn vriend ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Behalve alle keren dat je erin trapt en denkt dat de ander de waarheid vertelde, serieus zeg zo moeilijk is het niet om te begrijpen
Echt? Serieus?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:
Je kan altijd gewoon je echte leeftijd zeggen en als ze verontwaardigd doen zelf doen alsof je neus bloedt. 'Dat heb ik nooit gezegd' etc. Vrouwen letten toch nooit echt op dus je komt daar wel mee weg
Man man, wat een treurigheid in een post. Laat die kerel gewoon lekker vertellen dat hij 3 jaar jonger is. Hoezo zou je daar over blijven liegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:15 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn niet perfect, dragen soms domme kleding, gedragen je soms dom, doen soms heel domme dingen. De reden dat jullie het niet doorhebben is omdat anderen op een netjes genoege manier en voor jullie geloofwaardig genoege manier melden dat het niet dom was. Het kon iedereen zogenaamd overkomen. Het overkomt niet iedereen maar dat is stap 2, dat is 1 stap te ver.
Wees gewoon blij en dankbaar dat niet elke man jullie de exacte waarheid vertelt en laat TS gewoon met rust over 1 leugentje in de bar over 3 jaar leeftijdsverschil zeg.
Ze mag ook nooit zijn paspoort of rijbewijs onder ogen krijgen, of andere documentatie waar zijn geboortedatum op staat. Diploma's, of huwelijksakte ofzo. Stel haar ook nooit voor aan familie en vrienden, die gaan haar vast wel corrigeren als ze eens je fake leeftijd benoemt. Dus je hebt twee opties:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Hintenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:
Ze komt straks uit haar werk hier, ik ga voor het subtiel hinten naar mijn echte leeftijd.
Wish me luck.
Dit ja. Je wilt niet binnen een relatie de ene leugen oplossen met een andere leugen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou zelf liever berouwvol dan leugenachtig overkomen: zeg dat je er erg mee zit maar dat je niet helemaal eerlijk bent geweest over etc. Omdat etc.
Gewoon vertellen. Of je id kaart op tafel leggen en wachten tot ze er zelf achter komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef Harlekien het volgende:
TS heeft een aantal weken geleden een leuke meid aan de haak geslagen in de kroeg. Leuk gebabbelt en toen ze vroeg hoe oud ik was heb ik er een aantal jaartjes bijgeteld. Iets wat ik enorm spijt van zou krijgen.
Nu heeft hij namelijk al acht dates met mevrouw erop zitten en ze denkt nog altijd dat ik drie jaar ouder ben. (Ze is 2 jaar ouder dan me). Wat moet ik doen? Ik ben namelijk bang dat ze me gaat laten schieten als ze m'n echte leeftijd hoort en dat ik er al weken over lieg. Maar daarnaast is het ook niet heel erg handig om te beginnen met een leugen
We hebben het over relatiemateriaal. Jezus, ik voel me echt weer 18.
Graag advies.
Iemand met zo'n signature neem ik sowieso al niet serieus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon vertellen. Of je id kaart op tafel leggen en wachten tot ze er zelf achter komt.
Baas!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Haha, al de vrouwen in dit topic die zweren bij de waarheid. In wat voor wereld leven jullie? Is het misschien dat jullie me proberen te overtuigen om de waarheid te zeggen omdat jullie willen geloven dat jullie partner hetzelfde doet?
Naïef
Misschien is het handig om wel gewoon vriendelijk te reageren hier, we proberen je enkel te helpenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Haha, al de vrouwen in dit topic die zweren bij de waarheid. In wat voor wereld leven jullie? Is het misschien dat jullie me proberen te overtuigen om de waarheid te zeggen omdat jullie willen geloven dat jullie partner hetzelfde doet?
Naïef
Ach mijn partner heeft gelukkig nooit om zoiets lulligs hoeven liegenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Naïef
Hier heb je wel een punt inderdaad. Bedankt voor de hulp, for the record. Ik had vooraf nog niet besloten wat ik ging doen, eigenlijk nog steeds niet. Maar als ik de kans krijg om het subtiel te brengen dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien is het handig om wel gewoon vriendelijk te reageren hier, we proberen je enkel te helpen![]()
Dat jij vooraf blijkbaar al had besloten wat je wou gaan doen (en enkel het advies mee neemt wat je wil horen) is prima, maar probeer in ieder geval in te zien dat mensen hier wel de tijd nemen om je te helpen
Weet je eigenlijk wel zeker of ze je leeftijd goed verstaan en onthouden heeft? Wie weet hoorde ze inderdaad alleen iets dat eindigde op twintig en vond ze het wel best toen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt inderdaad. Bedankt voor de hulp, for the record. Ik had vooraf nog niet besloten wat ik ging doen, eigenlijk nog steeds niet. Maar als ik de kans krijg om het subtiel te brengen dan doe ik dat.
Oh joh dan ben je wel op een leeftijd dat je gewoon normaal kan doen toch.quote:
Jij bent zo onzeker als watquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Naïef
Mannen die zich zoals jij gedragen, eerst liegen en daarna doen of de vrouw het verkeerd heeft verstaan. In wat voor wereld leef jij, geen vrouw gaat dat waarderen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Naïef
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mannen die zich zoals jij gedragen, eerst liegen en daarna doen of de vrouw het verkeerd heeft verstaan. In wat voor wereld leef jij, geen vrouw gaat dat waarderen.
Hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij bent zo onzeker als wat![]()
Anders zou je geen topic openen.
:’) wanne flapdrol ben jij zegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:18 schreef Harlekien het volgende:
Hallo luitjes.
Ik leef nog, ze is net de deur uit. Heeft hier de nacht gespendeerd.
Heb geprobeerd te hinten naar mijn leeftijd maar er kwam geen juist moment en het moet natuurlijk wel een beetje subtiel zijn.
Het moet dus nog even op zich laten wachten.
Ik ook niet, maar het schijnt te helpen dat je je bij sommigen hier in likt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap trouwens geen kut van de discussies hier.
Dat kun je natuurlijk wel heel cool zeggen en damn zoon hoe is het mogelijk dat jouw ballen in je broek passen en blabla, maar jij bent hier de enige die zichzelf op deze leeftijd om iets doms in de shit heeft gewerkt. En het daarna zo probeert te spelen dat het aan haar ligt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Iemand met zo'n signature neem ik sowieso al niet serieus.
Niet nodig ditquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk wel heel cool zeggen en damn zoon hoe is het mogelijk dat jouw ballen in je broek passen en blabla, maar jij bent hier de enige die zichzelf op deze leeftijd om iets doms in de shit heeft gewerkt. En het daarna zo probeert te spelen dat het aan haar ligt.
Zou als ik jou (en haar) was vooral mezelf niet al te serieus nemen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw (toekomstig) partner
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel zeker of ze je leeftijd goed verstaan en onthouden heeft? Wie weet hoorde ze inderdaad alleen iets dat eindigde op twintig en vond ze het wel best toen.
Waarom heb je er eigenlijk over gelogen? Is het zo erg om twee jaar jonger dan je vriendin te zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Welnee. Die van mij is ook anderhalf jaar jonger. Voel je niets van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je er eigenlijk over gelogen? Is het zo erg om twee jaar jonger dan je vriendin te zijn?
Vertel nou maar gewoon. Erover blijven liegen gaat het echt niet beter maken en vroeg of laat kun je er niet meer omheen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Deshain het volgende:
Dan vertel je het haar en dan is ze heel erg opgelucht want ze is zelf vijf jaar ouder dan ze heeft gezegd en wist niet hoe ze het moest aansnijden. En heeft 2 kinderen van 3 vaders, 150k schuld bij de Wehkamp en is fan van Wolter Kroes...
Je durft niet eens te zeggen dat je uit onzekerheid gelogen hebt over je leeftijdquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Deshain het volgende:
Dan vertel je het haar en dan is ze heel erg opgelucht want ze is zelf vijf jaar ouder dan ze heeft gezegd en wist niet hoe ze het moest aansnijden. En heeft 2 kinderen van 3 vaders, 150k schuld bij de Wehkamp en is fan van Wolter Kroes...
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:44 schreef black-soldier het volgende:
[..]
So hé, wat ben jij een stoere knul
Ik ben 24, zij is 26.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hoe oud ben jij, heb je gezegd dat je was en is zij dan?
Mooi dat het goed is gekomen trouwens. Ik zou het zelf niet hebben opgebiecht, maar gewoon doen alsof zij je leeftijd al weet en dan als ze een keer zegt 'huh, jij was toch zo oud' gewoon doen alsof zij gek is en je altijd al duidelijk hebt verteld hoe oud je bent.
Ik voorspelde het alquote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef Harlekien het volgende:
Even een update:
She knows!
Heb het opgebiecht, was geen probleem. Ze was er niet zo bewust mee bezig en wist eigenlijk niet eens hoe oud ik was.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel zeker of ze je leeftijd goed verstaan en onthouden heeft? Wie weet hoorde ze inderdaad alleen iets dat eindigde op twintig en vond ze het wel best toen.
Wachten tot je verjaardag.. Maar het is voor jou nu geregeld. Ik zelf had inderdaad niks ermee gedaan en als het toevallig ter sprake komt en zij er iets van zegt gedaan alsof mijn neus bloed.. Het is een misverstand en hoe dat dan ontstaan is..quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben 24, zij is 26.
Heb gezegd dat ik 27 was.
Dat was ook mijn plan, maar valt nog niet mee om je leeftijd te sprake te brengen.
Gekke fuifquote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Nu komt dit verhaal nog een keer terug rond je verjaardag ofzo en gaat ze het aan haar vrienden vertellen waar jouw vrienden bij zijn en dat wordt echt superongemakkelijk, ik kijk er al naar uit
Je lijkt wel 12.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben 24, zij is 26.
Dat was ook mijn plan, maar valt nog niet mee om je leeftijd te sprake te brengen.
Heb je het hele topic gelezen? Interesse vraagje.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je lijkt wel 12.
Man man, die 2 jaartjes.
En het is heeeel makkelijk om je leeftijd ter sprake te brengen.
‘Joh, weet je nog dat ik vertelde dat ik 27 ben? Eigenlijk ben ik 24, maar ik wist niet zo goed hoe je daar op zou reageren. Was echt stom van me, sorry.’
Grotendeelsquote:Op maandag 4 maart 2019 15:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen? Interesse vraagje.
Ga je nu ook al mensen hier beledigen? In je eigen topic?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
https://www.eenvoudigcomm(...)met-begrijpend-lezen
Als deze reactie een weerspiegeling is van je persoonlijkheid dan denk ik dat die drie jaartjes die je gelogen hebt nog het minste van de problemen binnen een mogelijke relatie gaan zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
https://www.eenvoudigcomm(...)met-begrijpend-lezen
Mijn relaties begonnen ook vaak met een leugen, ik zei dat ik nog wel een slaapmutsje wilde doen terwijl ik al tyfuslam was, ja, ik wil graag een caramel macchiato met je drinken, wat een mooie jurk heb je, nee hoor dat is gewoon mijn eigen auto, dat soort werk. Dit kan prima.quote:
Waarom? Als ik vragen mag.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als deze reactie een weerspiegeling is van je persoonlijkheid dan denk ik dat die drie jaartjes die je gelogen hebt nog het minste van de problemen binnen een mogelijke relatie gaan zijn.
Veelzeggend of veelbelovend?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga je nu ook al mensen hier beledigen? In je eigen topic?
Die relaties zijn nu over, neem ik aan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn relaties begonnen ook vaak met een leugen, ik zei dat ik nog wel een slaapmutsje wilde doen terwijl ik al tyfuslam was, ja, ik wil graag een caramel macchiato met je drinken, wat een mooie jurk heb je, nee hoor dat is gewoon mijn eigen auto, dat soort werk. Dit kan prima.
Die voorbeelden wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die relaties zijn nu over, neem ik aan?
Ik bedoel dus niet ter sprake brengen en gewoon doen alsof zij weet dat je 24 bent. Als ze er dan een keer wat van zou zeggen 'huh jij bent toch 27' doen alsof je niet weet waar ze het over heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben 24, zij is 26.
Doen alsof zij dom is, hmm top idee inderdaad...quote:Op maandag 4 maart 2019 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet ter sprake brengen en gewoon doen alsof zij weet dat je 24 bent. Als ze er dan een keer wat van zou zeggen 'huh jij bent toch 27' doen alsof je niet weet waar ze het over heeft.
Niet dom, maar gek. Zo van 'waar heb jij het nou weer over joh? Mafkees! Jij hoort wat je wil horen denk ik.' dat ze aan zichzelf gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:05 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Doen alsof zij dom is, hmm top idee inderdaad...
Noemen ze dit niet gaslighting?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Niet dom, maar gek. Zo van 'waar heb jij het nou weer over joh? Mafkees! Jij hoort wat je wil horen denk ik.' dat ze aan zichzelf gaat twijfelen.
Goede basis voor een relatie inderdaad. Dat iemand zo’n klein leugentje vertelt op de eerste avond, ok, maar als hij dan gaat doen of ik gek ben, dan is het wel einde verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Niet dom, maar gek. Zo van 'waar heb jij het nou weer over joh? Mafkees! Jij hoort wat je wil horen denk ik.' dat ze aan zichzelf gaat twijfelen.
Ja ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:18 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Goede basis voor een relatie inderdaad. Dat iemand zo’n klein leugentje vertelt op de eerste avond, ok, maar als hij dan gaat doen of ik gek ben, dan is het wel einde verhaal.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:21 schreef Fretwork het volgende:
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat zij dan te verbergen heeft..
Dat is dus het punt, je verbergt het niet. Je doet alsof je dat vanaf het begin al hebt verteld op het moment dat er dus zo een gebeurtenis is waarbij je leeftijd ter sprake komt. Dat noemen ze inderdaad gas lighting. Werkt heel goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Noemen ze dit niet gaslighting?
Alsof ze nooit achter zijn echte leeftijd gaat komen als de relatie standhoudt. Verjaardagen en zo![]()
Zeg toch gewoon dat je een stomme leugen verteld hebt, TS.
Ja, maar bewijs maar eens dat je het niet verkeerd hebt onthouden. Dat is er juist zo mooi aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:18 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Goede basis voor een relatie inderdaad. Dat iemand zo’n klein leugentje vertelt op de eerste avond, ok, maar als hij dan gaat doen of ik gek ben, dan is het wel einde verhaal.
Er zullen zat mensen zijn die er misschien intrappen, maar als iemand mij vertelt 27 te zijn, dan weet ik dat echt nog wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat is dus het punt, je verbergt het niet. Je doet alsof je dat vanaf het begin al hebt verteld op het moment dat er dus zo een gebeurtenis is waarbij je leeftijd ter sprake komt. Dat noemen ze inderdaad gas lighting. Werkt heel goed.[..]
Ja, maar bewijs maar eens dat je het niet verkeerd hebt onthouden. Dat is er juist zo mooi aan.
Mensen onderschatten altijd hoe goed dit soort dingen bij hun werken. Overigens had zij er niet zo bij nagedacht, dus was het ideaal geweest. Nu weet ze dat TS bereid is over dit soort dingen te liegen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Er zullen zat mensen zijn die er misschien intrappen, maar als iemand mij vertelt 27 te zijn, dan weet ik dat echt nog wel.
Echt hoezo moeten mensen dit soort gedrag aanmoedigen?
Waarom liegen mensen tegen elkaar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef Polenbatser het volgende:
Waarom zou je je partner willen manipuleren door middel van gaslighting? Of een ander? Het is niet een positief iets.
Dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:18 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar dat is m'n vraag niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Waarom liegen mensen tegen elkaar?
Het antwoord is hetzelfde. Mensen willen beter overkomen dan ze zijn. Dus liegen ze. Of liegen ze over dat ze gelogen hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:23 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar dat is m'n vraag niet.
Het lijkt me een machtsmiddel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef Polenbatser het volgende:
Waarom zou je je partner willen manipuleren door middel van gaslighting? Of een ander? Het is niet een positief iets.
Ik begrijp het ook niet, maar sommige dingen moet je ook gewoon helemaal niet willen begrijpen denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:08 schreef Polenbatser het volgende:
Hij komt op mij over als iemand die iets nieuws gelezen heeft en denkt dat hij nu een nieuw truukje kent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:32 schreef Miss-X het volgende:
Zelf jaren geleden meegemaakt dat een man dat soort (gaslighting) gedrag toonde. Ik was nog erg jong toen het gebeurde en gelukkig prik ik er nu wel doorheen (en ik heb gewoon een man die dat soort gedrag niet hoeft te vertonen)
Ik snap niet dat dat gedrag bijna verheerlijkt wordt door PiyeReloaded, bijvoorbeeld door te zeggen dat het ideaal zou zijn als ze niet zo goed had nagedacht.
Deze post ben ik het mee eens, herinneringen zijn over het algemeen niet betrouwbaar en misverstanden ontstaan, dat is een gegeven. Ik snap ook nog wel dat er mensen zijn die niet durven opbiechten dat ze hebben gelogen over de leeftijd en het zo proberen te spelen dat er verwarring ontstaat over wat er gezegd is, of begrepen, maar het maakt in mijn ogen wel uit hoe je ermee doorgaat als blijkt dat de ander voet bij stuk houdt. Dus na die eerste, volgens mij heb je dat verkeerd verstaan/begrepen, waarop zij dan zegt, nou ik weet echt zeker 24 gehoord te hebben. Ga je dan door met 'nee nee, ligt allemaal aan jou', of maak je er dan iets van in de trant van, 'oh, zou ik het dan verkeerd gezegd hebben? Kan ik me niet voorstellen, maar ik was toen afgeleid/nerveus, dus misschien heb ik het wel verkeerd gezegd, maar ik ben 21 dus.' Dat laatste vind ik een stuk natuurlijker, dan stug blijven volhouden dat het aan haar ligt. Dat lijkt me ook niet werken in dit geval. Op de laatste manier laat je in het midden wie het verkeerd heeft gedaan, maar erken je wel dat er een misverstand was, die nu is rechtgezet. Het verkeerd herinneren geldt namelijk voor beide partijen en als iemand dat alleen van toepassing wil laten zijn op een ander komt dat nogal dubieus over.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
Echt gas lighting is inderdaad een patroon waarbij je iemand over lange termijn laat twijfelen aan de eigen gedachtes, om zo macht over die persoon uit te oefenen. Dit valt daar niet onder, net zoals drie jaartjes van je leeftijd af liegen geen pathologische leugen is, ondanks dat het wel liegen zonder echt doel is. Of zoals iemand een aantal berichtjes achter elkaar sturen geen stalken is.
Alleen is het dan weer niet waar dat dit soort zaken meestal niet werken als je het een keer doet. Jouw voorbeeld is gewoon wat extremer en opvallender (van begin twintig en twee jaar ouder naar eind twintig en 8 jaar ouder, terwijl ze het de eerste keer nog eens gelezen had ook). In werkelijkheid herinneren mensen zich constant zaken anders. Herinneringen zijn niet zo betrouwbaar, bovendien verstaan mensen elkaar soms ook verkeerd. Dus dit soort misverstanden gebeuren ook gewoon echt en resulteren meestal in de erkenning dat je het fout kan herinneren.
Daarom is het ook zo dat daadwerkelijke gas lighting zo schadelijk is. Iedereen herinnert zich zaken verkeerd en we zijn best bereid dat te erkennen, maar als iemand structureel jou overtuigt dat jij degene bent die je alles verkeerd herinnert of je op zijn minst in de verdediging drukt, dan breekt dat je zelfvertrouwen stukje bij beetje af.
Als zij nu maar niet liegt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef Harlekien het volgende:
Dat gaslighting is echt een dingetje he, klinkt als mijn ex namelijk.
Maaruh, heb het opgebiecht uiteindelijk (was ook te lezen eerder in dit topic) en ze vond het geen probleem als ik maar niet meer zou liegen. Als ze iets achterhoudt dan zien we dat dan wel weer, ga me niet druk om iets maken zonder zeker te weten dat het hoeft.
PS. Ze stuurde me net een appje dat ze me snel weer wil zien, lijkt serieus te gaan worden tussen ons. Blij dat ik het opgebiecht heb.
Klinkt positiefquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:45 schreef Harlekien het volgende:
Dat gaslighting is echt een dingetje he, klinkt als mijn ex namelijk.
Maaruh, heb het opgebiecht uiteindelijk (was ook te lezen eerder in dit topic) en ze vond het geen probleem als ik maar niet meer zou liegen. Als ze iets achterhoudt dan zien we dat dan wel weer, ga me niet druk om iets maken zonder zeker te weten dat het hoeft.
PS. Ze stuurde me net een appje dat ze me snel weer wil zien, lijkt serieus te gaan worden tussen ons. Blij dat ik het opgebiecht heb.
uh niet echt een goed plan. Je weet niet of ze je leeftijd onthouden hebt. Als zij het zich goed herinnerd heb je 2 keer gelogen in haar ogen.quote:
Foei jijquote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hoe oud ben jij, heb je gezegd dat je was en is zij dan?
Mooi dat het goed is gekomen trouwens. Ik zou het zelf niet hebben opgebiecht, maar gewoon doen alsof zij je leeftijd al weet en dan als ze een keer zegt 'huh, jij was toch zo oud' gewoon doen alsof zij gek is en je altijd al duidelijk hebt verteld hoe oud je bent.
mooi zoquote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef Harlekien het volgende:
Even een update:
She knows!
Heb het opgebiecht, was geen probleem. Ze was er niet zo bewust mee bezig en wist eigenlijk niet eens hoe oud ik was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |