Dit ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Spanky78 het volgende:
Gewoon vertellen. Geef aan dat je haar zo leuk vond dat je een beetje raar bent gaan doen ofzo.
Dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Spanky78 het volgende:
Gewoon vertellen. Geef aan dat je haar zo leuk vond dat je een beetje raar bent gaan doen ofzo.
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:
Je kan altijd gewoon je echte leeftijd zeggen en als ze verontwaardigd doen zelf doen alsof je neus bloedt. 'Dat heb ik nooit gezegd' etc. Vrouwen letten toch nooit echt op dus je komt daar wel mee weg
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom is zijn leugen beter dan de mijne?
Makkelijk, tegen die tijd is het allang mogelijk om je leeftijd te laten veranderen bij de gemeente als je je ouder voelt dan je biologische leeftijd en dus ook eerder met pensioen te gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Er zijn mannen, die meerdere gezinnen tegelijkertijd kunnen onderhouden, zonder dat die gezinnen en vrouwen van elkaar weten.
Nu ken ik jou niet, maar dan lukt het jou vast en zeker om je werkelijke leeftijd verborgen te houden.
Het wordt alleen spannend met je pensioen. En als je officieel 100 jaar wordt want gemeentes zetten graag mensjes die 100 worden in het zonnetje en dat kan je niet zo maar fixen. Maar daar heb je nog 80 jaar om over na te denken
Ja hij loog zogenaamd niet omdat hij succes wou hebben en dacht dat hij te jong was. Nu blijkt hij succes te hebben en wil hij het graag weer correct krijgen. Het is een leugen en hij was niet gek bezig, hij vertelde met opzet zijn leeftijd verkeerd. Vraag hem maarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.
Gaan ontkennen dat je iets hebt gezegd, terwijl beide partijen beter weten vind ik zelf wat kinderachtig, helemaal als je een volwassen relatie aan wil gaan.
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.
Gaan ontkennen dat je iets hebt gezegd, terwijl beide partijen beter weten vind ik zelf wat kinderachtig, helemaal als je een volwassen relatie aan wil gaan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
Heb gelogen omdat ik wist dat ze ouder dan me was![]()
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is een leugen en hij was niet gek bezig, hij vertelde met opzet zijn leeftijd verkeerd. Vraag hem maar
Ja dank je Einstein, iedereen hier had dat al wel door behalve iedereen met uitzondering van mijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')
Ik zeg ook niet dat TS niet heeft gelogen he.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja hij loog zogenaamd niet omdat hij succes wou hebben en dacht dat hij te jong was. Nu blijkt hij succes te hebben en wil hij het graag weer correct krijgen. Het is een leugen en hij was niet gek bezig, hij vertelde met opzet zijn leeftijd verkeerd. Vraag hem maar
Jezus heeft ze dag 1 haar benen gespreid xDquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')
Oke, ik geef me gewonnen. Zou niet weten hoe jij je ongelijk ooit zou moeten kunnen toegeven ook al wordt het nog in je gezicht gezegdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat TS niet heeft gelogen he.
En ik weet dat hij het met opzet zei. Maar dat is nog steeds gek gedrag. Dus dan is hij eerlijk als hij nu zou zeggen dat hij in gekheid in eerste instantie niet eerlijk was.
Je hebt de neiging om posts niet goed te lezen. Ik doelde met mijn ‘geen leugen’ om de post van Spanky. Niet TS. Lezen dus. Voordat je continue de aanval inschiet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:31 schreef phoenyx het volgende:
Je kan letterlijk hierboven zelfs nog teruglezen dat je zei dat het geen leugen was wat hij zei. Hij zegt zelf dat hij met opzet loog. Jij gaat weer door naar weer het volgende waarin je je gelijk wil halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |