Dat TS in eerste instantie heeft gelogen lijkt me duidelijk, maar een nieuwe leugen maken door te zeggen dat TS gaat ontkennen eerst te hebben gelogen lijkt me onhandig.quote:
Ja dat begrijpt iedereen ook nog wel. Maar TS geeft zelfs aan dat hij met opzet daarna loog. Waarom lees je daar overheen of snap je dat niet? Wat is dit?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je hebt de neiging om posts niet goed te lezen. Ik doelde met mijn ‘geen leugen’ om de post van Spanky. Niet TS. Lezen dus. Voordat je continue de aanval inschiet.
Andere meningen en zo. Welkome to the internetWe proberen allemaal de TS te helpen. Laten we het dus vooral on topic houden, oké?
Ja prima dat is een mening op wat ik als advies geef. Staat los van wat hier verder gaande is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat TS in eerste instantie heeft gelogen lijkt me duidelijk, maar een nieuwe leugen maken door te zeggen dat TS gaat ontkennen eerst te hebben gelogen lijkt me onhandig.
Dan kan TS beter gewoon zeggen dat hij dom is geweest en die twee jaar opbiechten is het geen nieuwe leugen er bij.
dit is echt hoe je een mogelijke relatie wil startenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Harlekien het volgende:
Hoe ga ik onopvallend mijn echte leeftijd zeggen?
Zelfs dit, het is geen leugen, hij heeft gelogen. xdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nja, dat is geen leugen he. Hij heeft gelogen over zijn leeftijd omdat hij gewoon even gek bezig was.
Leef jij in 1932 ofzo? Of ben je nog maagd?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jezus heeft ze dag 1 haar benen gespreid xD
Dan wegwezen
Jij vroeg waarom jouw opmerking minder goed was dan die van Spank.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja prima dat is een mening op wat ik als advies geef. Staat los van wat hier verder gaande is.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom jouw opmerking minder goed was dan die van Spank.
Jij noemde letterlijk, waarom is zijn leugen beter dan de mijne.
En van Spank is het geen leugen aangezien daarmee TS toe geeft dat hij eerst heeft gelogen omdat hij dom gedaan heeft en niet gewoon glashard gaat opnieuw gaat liegen dat hij nooit gelogen heeft.
Nee TS geeft niet toe dat hij dom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij vroeg waarom jouw opmerking minder goed was dan die van Spank.
Jij noemde letterlijk, waarom is zijn leugen beter dan de mijne.
En van Spank is het geen leugen aangezien daarmee TS toe geeft dat hij eerst heeft gelogen omdat hij dom gedaan heeft en niet gewoon glashard gaat opnieuw gaat liegen dat hij nooit gelogen heeft.
Wat is hier nou niet aan te begrijpen voor jullie? Bedoel jullie liegen gewoonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb gelogen omdat ik wist dat ze stuk ouder was, ging er niet vanuit dat het meer zou worden dan een one-night stand.:')
oke genoeg er over, TS heeft gelogen ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee TS geeft niet toe dat hij dom heeft gedaan.
TS zegt het volgende
[..]
Wat is hier nou niet aan te begrijpen voor jullie? Bedoel jullie liegen gewoon
Waarom zouden we iemand willen helpen die met opzet liegt over zijn leeftijd in de hoop op puttytang en als hij het kan krijgen hij zijn leugen moet oplossen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke genoeg er over, TS heeft gelogen ja.
Dat ontkent niemand.
Nu graag verder met de oplossing.
Het is het beste nu alsnog eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap trouwens geen kut van de discussies hier.
dit ook ja. Als je die andere truuc gaat proberen en ze gaat twijfelen aan je jou ipv zichzelf dan ben je haar kwijt hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou zelf liever berouwvol dan leugenachtig overkomen: zeg dat je er erg mee zit maar dat je niet helemaal eerlijk bent geweest over etc. Omdat etc.
Wat? Wie?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef Harlekien het volgende:
TS heeft een aantal weken geleden een leuke meid aan de haak geslagen in de kroeg. Leuk gebabbelt en toen ze vroeg hoe oud ik was heb ik er een aantal jaartjes bijgeteld. Iets wat ik enorm spijt van zou krijgen.
Nu heeft hij namelijk al acht dates met mevrouw erop zitten en ze denkt nog altijd dat ik drie jaar ouder ben. (Ze is 2 jaar ouder dan me). Wat moet ik doen? Ik ben namelijk bang dat ze me gaat laten schieten als ze m'n echte leeftijd hoort en dat ik er al weken over lieg. Maar daarnaast is het ook niet heel erg handig om te beginnen met een leugen
We hebben het over relatiemateriaal. Jezus, ik voel me echt weer 18.
Graag advies.
Je gebruikt de term narcist alsof het iets slecht is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:27 schreef Salvad0R het volgende:
Dus je gaat je leugen verbergen door te doen alsof zij gek is
narcisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |