Echt? Serieus?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef phoenyx het volgende:
Je kan altijd gewoon je echte leeftijd zeggen en als ze verontwaardigd doen zelf doen alsof je neus bloedt. 'Dat heb ik nooit gezegd' etc. Vrouwen letten toch nooit echt op dus je komt daar wel mee weg
Man man, wat een treurigheid in een post. Laat die kerel gewoon lekker vertellen dat hij 3 jaar jonger is. Hoezo zou je daar over blijven liegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:15 schreef phoenyx het volgende:
Jullie zijn niet perfect, dragen soms domme kleding, gedragen je soms dom, doen soms heel domme dingen. De reden dat jullie het niet doorhebben is omdat anderen op een netjes genoege manier en voor jullie geloofwaardig genoege manier melden dat het niet dom was. Het kon iedereen zogenaamd overkomen. Het overkomt niet iedereen maar dat is stap 2, dat is 1 stap te ver.
Wees gewoon blij en dankbaar dat niet elke man jullie de exacte waarheid vertelt en laat TS gewoon met rust over 1 leugentje in de bar over 3 jaar leeftijdsverschil zeg.
Ze mag ook nooit zijn paspoort of rijbewijs onder ogen krijgen, of andere documentatie waar zijn geboortedatum op staat. Diploma's, of huwelijksakte ofzo. Stel haar ook nooit voor aan familie en vrienden, die gaan haar vast wel corrigeren als ze eens je fake leeftijd benoemt. Dus je hebt twee opties:quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Er zijn mannen, die meerdere gezinnen tegelijkertijd kunnen onderhouden, zonder dat die gezinnen en vrouwen van elkaar weten.
Nu ken ik jou niet, maar dan lukt het jou vast en zeker om je werkelijke leeftijd verborgen te houden.
Het wordt alleen spannend met je pensioen. En als je officieel 100 jaar wordt want gemeentes zetten graag mensjes die 100 worden in het zonnetje en dat kan je niet zo maar fixen. Maar daar heb je nog 80 jaar om over na te denken
Hintenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:
Ze komt straks uit haar werk hier, ik ga voor het subtiel hinten naar mijn echte leeftijd.
Wish me luck.
Dit ja. Je wilt niet binnen een relatie de ene leugen oplossen met een andere leugen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou zelf liever berouwvol dan leugenachtig overkomen: zeg dat je er erg mee zit maar dat je niet helemaal eerlijk bent geweest over etc. Omdat etc.
Gewoon vertellen. Of je id kaart op tafel leggen en wachten tot ze er zelf achter komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef Harlekien het volgende:
TS heeft een aantal weken geleden een leuke meid aan de haak geslagen in de kroeg. Leuk gebabbelt en toen ze vroeg hoe oud ik was heb ik er een aantal jaartjes bijgeteld. Iets wat ik enorm spijt van zou krijgen.
Nu heeft hij namelijk al acht dates met mevrouw erop zitten en ze denkt nog altijd dat ik drie jaar ouder ben. (Ze is 2 jaar ouder dan me). Wat moet ik doen? Ik ben namelijk bang dat ze me gaat laten schieten als ze m'n echte leeftijd hoort en dat ik er al weken over lieg. Maar daarnaast is het ook niet heel erg handig om te beginnen met een leugen
We hebben het over relatiemateriaal. Jezus, ik voel me echt weer 18.
Graag advies.
Iemand met zo'n signature neem ik sowieso al niet serieus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon vertellen. Of je id kaart op tafel leggen en wachten tot ze er zelf achter komt.
Baas!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Haha, al de vrouwen in dit topic die zweren bij de waarheid. In wat voor wereld leven jullie? Is het misschien dat jullie me proberen te overtuigen om de waarheid te zeggen omdat jullie willen geloven dat jullie partner hetzelfde doet?
Naïef
Misschien is het handig om wel gewoon vriendelijk te reageren hier, we proberen je enkel te helpenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Haha, al de vrouwen in dit topic die zweren bij de waarheid. In wat voor wereld leven jullie? Is het misschien dat jullie me proberen te overtuigen om de waarheid te zeggen omdat jullie willen geloven dat jullie partner hetzelfde doet?
Naïef
Ach mijn partner heeft gelukkig nooit om zoiets lulligs hoeven liegenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Naïef
Hier heb je wel een punt inderdaad. Bedankt voor de hulp, for the record. Ik had vooraf nog niet besloten wat ik ging doen, eigenlijk nog steeds niet. Maar als ik de kans krijg om het subtiel te brengen dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien is het handig om wel gewoon vriendelijk te reageren hier, we proberen je enkel te helpen![]()
Dat jij vooraf blijkbaar al had besloten wat je wou gaan doen (en enkel het advies mee neemt wat je wil horen) is prima, maar probeer in ieder geval in te zien dat mensen hier wel de tijd nemen om je te helpen
Weet je eigenlijk wel zeker of ze je leeftijd goed verstaan en onthouden heeft? Wie weet hoorde ze inderdaad alleen iets dat eindigde op twintig en vond ze het wel best toen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt inderdaad. Bedankt voor de hulp, for the record. Ik had vooraf nog niet besloten wat ik ging doen, eigenlijk nog steeds niet. Maar als ik de kans krijg om het subtiel te brengen dan doe ik dat.
Oh joh dan ben je wel op een leeftijd dat je gewoon normaal kan doen toch.quote:
Jij bent zo onzeker als watquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Naïef
Mannen die zich zoals jij gedragen, eerst liegen en daarna doen of de vrouw het verkeerd heeft verstaan. In wat voor wereld leef jij, geen vrouw gaat dat waarderen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:20 schreef Harlekien het volgende:
Naïef
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mannen die zich zoals jij gedragen, eerst liegen en daarna doen of de vrouw het verkeerd heeft verstaan. In wat voor wereld leef jij, geen vrouw gaat dat waarderen.
Hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij bent zo onzeker als wat![]()
Anders zou je geen topic openen.
:’) wanne flapdrol ben jij zegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:18 schreef Harlekien het volgende:
Hallo luitjes.
Ik leef nog, ze is net de deur uit. Heeft hier de nacht gespendeerd.
Heb geprobeerd te hinten naar mijn leeftijd maar er kwam geen juist moment en het moet natuurlijk wel een beetje subtiel zijn.
Het moet dus nog even op zich laten wachten.
Ik ook niet, maar het schijnt te helpen dat je je bij sommigen hier in likt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:39 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap trouwens geen kut van de discussies hier.
Dat kun je natuurlijk wel heel cool zeggen en damn zoon hoe is het mogelijk dat jouw ballen in je broek passen en blabla, maar jij bent hier de enige die zichzelf op deze leeftijd om iets doms in de shit heeft gewerkt. En het daarna zo probeert te spelen dat het aan haar ligt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:19 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Iemand met zo'n signature neem ik sowieso al niet serieus.
Niet nodig ditquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk wel heel cool zeggen en damn zoon hoe is het mogelijk dat jouw ballen in je broek passen en blabla, maar jij bent hier de enige die zichzelf op deze leeftijd om iets doms in de shit heeft gewerkt. En het daarna zo probeert te spelen dat het aan haar ligt.
Zou als ik jou (en haar) was vooral mezelf niet al te serieus nemen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jouw (toekomstig) partner
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel zeker of ze je leeftijd goed verstaan en onthouden heeft? Wie weet hoorde ze inderdaad alleen iets dat eindigde op twintig en vond ze het wel best toen.
Waarom heb je er eigenlijk over gelogen? Is het zo erg om twee jaar jonger dan je vriendin te zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Welnee. Die van mij is ook anderhalf jaar jonger. Voel je niets van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heb je er eigenlijk over gelogen? Is het zo erg om twee jaar jonger dan je vriendin te zijn?
Vertel nou maar gewoon. Erover blijven liegen gaat het echt niet beter maken en vroeg of laat kun je er niet meer omheen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Deshain het volgende:
Dan vertel je het haar en dan is ze heel erg opgelucht want ze is zelf vijf jaar ouder dan ze heeft gezegd en wist niet hoe ze het moest aansnijden. En heeft 2 kinderen van 3 vaders, 150k schuld bij de Wehkamp en is fan van Wolter Kroes...
Je durft niet eens te zeggen dat je uit onzekerheid gelogen hebt over je leeftijdquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Deshain het volgende:
Dan vertel je het haar en dan is ze heel erg opgelucht want ze is zelf vijf jaar ouder dan ze heeft gezegd en wist niet hoe ze het moest aansnijden. En heeft 2 kinderen van 3 vaders, 150k schuld bij de Wehkamp en is fan van Wolter Kroes...
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:44 schreef black-soldier het volgende:
[..]
So hé, wat ben jij een stoere knul
Ik ben 24, zij is 26.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hoe oud ben jij, heb je gezegd dat je was en is zij dan?
Mooi dat het goed is gekomen trouwens. Ik zou het zelf niet hebben opgebiecht, maar gewoon doen alsof zij je leeftijd al weet en dan als ze een keer zegt 'huh, jij was toch zo oud' gewoon doen alsof zij gek is en je altijd al duidelijk hebt verteld hoe oud je bent.
Ik voorspelde het alquote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef Harlekien het volgende:
Even een update:
She knows!
Heb het opgebiecht, was geen probleem. Ze was er niet zo bewust mee bezig en wist eigenlijk niet eens hoe oud ik was.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel zeker of ze je leeftijd goed verstaan en onthouden heeft? Wie weet hoorde ze inderdaad alleen iets dat eindigde op twintig en vond ze het wel best toen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |