Lol, dan is niemand echt vent hoor, stap maar uit dat naïeve wereldjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een béétje vent is gewoon eerlijk.
goodluckquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef Harlekien het volgende:
Ze komt straks uit haar werk hier, ik ga voor het subtiel hinten naar mijn echte leeftijd.
Wish me luck.
Ik mag jou wel phoenyxquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol, dan is niemand echt vent hoor, stap maar uit dat naïeve wereldje
Jezus Jozef maria omdat je zelf zei dat je dat ging doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het kutsmoesjes zijn als ik nog niet eens de smoes heb verteld?
Grappig dit!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
Er zijn mannen, die meerdere gezinnen tegelijkertijd kunnen onderhouden, zonder dat die gezinnen en vrouwen van elkaar weten.
Nu ken ik jou niet, maar dan lukt het jou vast en zeker om je werkelijke leeftijd verborgen te houden.
Het wordt alleen spannend met je pensioen. En als je officieel 100 jaar wordt want gemeentes zetten graag mensjes die 100 worden in het zonnetje en dat kan je niet zo maar fixen. Maar daar heb je nog 80 jaar om over na te denken
Bij twijfel of het een narcist moet je zo snel mogelijk wegrennenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die zich laten beïnvloeden door narcisten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wat nou als ze zegt dat ze je prima heeft verstaan...?
Narcisten kunnen je op plekken brengen. Ondanks de negatieve zijdes zijn het vaak ontzettend intelligente mensen. Veel wereldleiders en andere politieke figuren zijn narcisten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Bij twijfel of het een narcist moet je zo snel mogelijk wegrennen
Goeie, dan zeg ik gewoon dat ik dronken was oid.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, wat nou als ze zegt dat ze je prima heeft verstaan...?
Jezus jullie zijn wel echt verliefd op de waarheid zeg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wees nou gewoon eerlijk, als je de boel gaat lopen draaien of smoesjes verzint dan zijn vrouwen je heel snel zat
Nou laat ik zo zeggen, ik vind het minder erg als iemand de waarheid zegt dan net doet of ik dom ben en in rotsmoesjes trapquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jezus jullie zijn wel echt verliefd op de waarheid zeg.
Behalve alle keren dat je erin trapt en denkt dat de ander de waarheid vertelde, serieus zeg zo moeilijk is het niet om te begrijpenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou laat ik zo zeggen, ik vind het minder erg als iemand de waarheid zegt dan net doet of ik dom ben en in rotsmoesjes trap
Daar begon mijn man al niet eens aan en mijn vriend ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Behalve alle keren dat je erin trapt en denkt dat de ander de waarheid vertelde, serieus zeg zo moeilijk is het niet om te begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |