Ik zou de eerlijkheid niet alleen kunnen waarderen, maar er waarschijnlijk ook nog om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
Zeg gewoon dat je jeniet op je leeftijd wilde laten afwijzen door haar, aangezien ze zo heet is, en dat het je spijt.
Dan heb je alles. Zelfreflectie, eerlijkheid, compliment,
Wat vind je erger, liegen of betrapt worden op liegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:29 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je gebruikt de term narcist alsof het iets slecht is.
jezus we leven niet meer 2008.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Leef jij in 1932 ofzo? Of ben je nog maagd?
Kan je even zeggen dat dit mijn advies is geweest. Gewoon zodat iedereen het heeft gelezen hierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Harlekien het volgende:
Thanks voor alle advies, ga denk ik voor "het verkeerd verstaan".
Kroeg kan nogal gehorig zijn, is er ook behoefte aan een update?
Deze zinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:18 schreef Harlekien het volgende:
Hoe ga ik onopvallend mijn echte leeftijd zeggen?
dat TS het gaat doen maakt her niet minder domquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan je even zeggen dat dit mijn advies is geweest. Gewoon zodat iedereen het heeft gelezen hier
Mijn vriend moest zich al legitimeren omdat ik niet kon geloven dat hij 18 jaar ouder dan mij was, ik dacht dat hij begin 40 wasquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een 80 jarige naast je staat die er als 40 uitziet, dan piep je wel anders
Ja maar jij hebt niet de hele discussie gevolgd (die nu grotendeels verwijderd is) waar het vooral om ging en wel voor mij spreektquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:48 schreef Allures het volgende:
[..]
dat TS het gaat doen maakt her niet minder dom
Gast vertel het gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Harlekien het volgende:
Kroeg kan nogal gehorig zijn, is er ook behoefte aan een update?
Ja dat gaat hij doen, hij gaat zijn leeftijd eerlijk vertellen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gast vertel het gewoon eerlijk
Iedereen liegt, als je zegt dat je dat niet doet dan lieg je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:35 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat vind je erger, liegen of betrapt worden op liegen?
Een narcist is per definitie slechtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:29 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je gebruikt de term narcist alsof het iets slecht is.
jawel en dat was een kakdomme discussiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt niet de hele discussie gevolgd (die nu grotendeels verwijderd is) waar het vooral om ging en wel voor mij spreekt
Ben ik met je eensquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel en dat was een kakdomme discussie
Welke kutsmoesjes? Waar heb ik in dit hele topic een smoesje verteld?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:36 schreef Salvad0R het volgende:
Als die vrouwmens een beetje hersens, levenservaring en mensenkennis heeft ziet ze toch dwars door die kutsmoesjes heen man.
Dit was phoenyx zijn goede advies.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan je even zeggen dat dit mijn advies is geweest. Gewoon zodat iedereen het heeft gelezen hier
die je aan haar gaat vertellenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Welke kutsmoesjes? Waar heb ik in dit hele topic een smoesje verteld?
Dat zeggen mensen die zich laten beïnvloeden door narcisten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Een narcist is per definitie slecht
Een béétje vent is gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Harlekien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |