Wachten tot je verjaardag.. Maar het is voor jou nu geregeld. Ik zelf had inderdaad niks ermee gedaan en als het toevallig ter sprake komt en zij er iets van zegt gedaan alsof mijn neus bloed.. Het is een misverstand en hoe dat dan ontstaan is..quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben 24, zij is 26.
Heb gezegd dat ik 27 was.
Dat was ook mijn plan, maar valt nog niet mee om je leeftijd te sprake te brengen.
Gekke fuifquote:Op maandag 4 maart 2019 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Nu komt dit verhaal nog een keer terug rond je verjaardag ofzo en gaat ze het aan haar vrienden vertellen waar jouw vrienden bij zijn en dat wordt echt superongemakkelijk, ik kijk er al naar uit
Je lijkt wel 12.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben 24, zij is 26.
Dat was ook mijn plan, maar valt nog niet mee om je leeftijd te sprake te brengen.
Heb je het hele topic gelezen? Interesse vraagje.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je lijkt wel 12.
Man man, die 2 jaartjes.
En het is heeeel makkelijk om je leeftijd ter sprake te brengen.
‘Joh, weet je nog dat ik vertelde dat ik 27 ben? Eigenlijk ben ik 24, maar ik wist niet zo goed hoe je daar op zou reageren. Was echt stom van me, sorry.’
Grotendeelsquote:Op maandag 4 maart 2019 15:33 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen? Interesse vraagje.
Ga je nu ook al mensen hier beledigen? In je eigen topic?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
https://www.eenvoudigcomm(...)met-begrijpend-lezen
Als deze reactie een weerspiegeling is van je persoonlijkheid dan denk ik dat die drie jaartjes die je gelogen hebt nog het minste van de problemen binnen een mogelijke relatie gaan zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:35 schreef Harlekien het volgende:
[..]
https://www.eenvoudigcomm(...)met-begrijpend-lezen
Mijn relaties begonnen ook vaak met een leugen, ik zei dat ik nog wel een slaapmutsje wilde doen terwijl ik al tyfuslam was, ja, ik wil graag een caramel macchiato met je drinken, wat een mooie jurk heb je, nee hoor dat is gewoon mijn eigen auto, dat soort werk. Dit kan prima.quote:
Waarom? Als ik vragen mag.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Als deze reactie een weerspiegeling is van je persoonlijkheid dan denk ik dat die drie jaartjes die je gelogen hebt nog het minste van de problemen binnen een mogelijke relatie gaan zijn.
Veelzeggend of veelbelovend?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga je nu ook al mensen hier beledigen? In je eigen topic?
Die relaties zijn nu over, neem ik aan?quote:Op maandag 4 maart 2019 15:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn relaties begonnen ook vaak met een leugen, ik zei dat ik nog wel een slaapmutsje wilde doen terwijl ik al tyfuslam was, ja, ik wil graag een caramel macchiato met je drinken, wat een mooie jurk heb je, nee hoor dat is gewoon mijn eigen auto, dat soort werk. Dit kan prima.
Die voorbeelden wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die relaties zijn nu over, neem ik aan?
Ik bedoel dus niet ter sprake brengen en gewoon doen alsof zij weet dat je 24 bent. Als ze er dan een keer wat van zou zeggen 'huh jij bent toch 27' doen alsof je niet weet waar ze het over heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ben 24, zij is 26.
Doen alsof zij dom is, hmm top idee inderdaad...quote:Op maandag 4 maart 2019 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik bedoel dus niet ter sprake brengen en gewoon doen alsof zij weet dat je 24 bent. Als ze er dan een keer wat van zou zeggen 'huh jij bent toch 27' doen alsof je niet weet waar ze het over heeft.
Niet dom, maar gek. Zo van 'waar heb jij het nou weer over joh? Mafkees! Jij hoort wat je wil horen denk ik.' dat ze aan zichzelf gaat twijfelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:05 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Doen alsof zij dom is, hmm top idee inderdaad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |