Zeikbaakquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:51 schreef naatje_1 het volgende:
@:yvonne speelkwartier is toch wel weer voorbij, tijd weer voor klaagbaak
misschien kunnen ze het als JHK afkortenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:58 schreef Elan het volgende:
Hallo.
Wat vinden jullie van de naam juichbaak?
Kinderachtig maar zo kan je fok sowieso wel samenvattenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:58 schreef Elan het volgende:
Hallo.
Joden hebben kampioenschapquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kunnen ze het als JHK afkorten
Goed hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid?
Hahaatjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:18 schreef HPLC het volgende:
man man man, ik denk ik doe één keer serieus
kinderachtigquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:58 schreef Elan het volgende:
Hallo.
Afkick verschijnselquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:13 schreef Solotov het volgende:
Hopelijk is dat over 2 uur verdwenen
pilletje in en gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een grotere piel verkrijgen in slechts twee uur is fysiek schier onmogelijk.
Jij hebt wel lef om je hier te vertonen na dat wangedrag van je gisteren. Hoe durf je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:16 schreef Monopoly het volgende:
Mijn piemel is al groot van zichzelf hahaaatjes
Sorry man, ben nog steeds van slag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef om je hier te vertonen na dat wangedrag van je gisteren. Hoe durf je.
Ik dacht echt dat jij mijn vriend was, en dan flik je me dit en kom je je ook nog lekker verkneukelen op dit forum. Heel laag mono, heel laag. Moge de aambeien zo groot als gehaktballen je anus ontsieren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry man, ben nog steeds van slag.
Ik ben nog niet zo oud dat ik daar last van hebquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom gevoelloosheid, koppijn, droge bek en hartkloppingen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid?
Stop hiermee.quote:
Ben je 12?quote:
Nee doen mij maar boerenkool.quote:
Past inderdaad beter bij je mentale leeftijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ik dat nog maar maat.
boerenkool is viezzzquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee doen mij maar boerenkool.
Nee maat. Spekjes en rookworst erbij.quote:
neh. Alleen rookworst is lekker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maat. Spekjes en rookworst erbij.
VIESLEKKER!
Zo dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Past inderdaad beter bij je mentale leeftijd.
UnoxGENOTquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh. Alleen rookworst is lekker.
Hallo mijn goede vriend Hans.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal wel slecht zijn bij gebrek aan reactie
is goed Hermannquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef Rozevla het volgende:
Lekker broodjes frikandellen !!!!!!!!
BIEM!!!!!
Met zo’n curry saus erop zeker. Bah.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef Rozevla het volgende:
Lekker broodjes frikandellen !!!!!!!!
BIEM!!!!!
Heerlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met zo’n curry saus erop zeker. Bah.
Daar kom ik nooit, dat is beneden mijn stand.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lol Hema rookworsten 10 keer beter
jij doet zeker boodschappen bij de marqtquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, dat is beneden mijn stand.
neequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij doet zeker boodschappen bij de marqt
Lol nerdquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, dat is beneden mijn stand.
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
ik doe hem gewoon nat in de onderbroekquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik doe hem gewoon nat in de onderbroek
ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?quote:
Is wel goeie vraag.. Hij drupt altijd nog wel na in 't broekjequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?
oooooh wat geil man!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je het al een beetje?
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalen
maar ik ben doelmanquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oooooh wat geil man!!!
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?
edgyquote:
Ik klem mijn bovenbenen altijd iets over elkaar en knijp dan mijn plasbuis leeg, daar laat ik het verder bij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Dat heb je heel goed gezien, vriend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie op jouw ui Mario en cash.
je meent hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie op jouw ui Mario en cash.
Valt mee eigenlijk, maar ben er wel blij mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ben je nog aan het nagenieten van gisteravond?
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Ook geen cafeïne meer en beter ook niet meeroken
waarom dat eerste?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Wat is er mis met cafeïnequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Is drugsquote:
lekker bezig Fred.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om te janken om een liveoptreden van Queen uit 1981 maar dan gaat Noel weer zeuren.
kan geen toeval zijn ditquote:
Daarom ook zoveel mogelijk vermijden als cafeïne.quote:
Och hij heeft bohemian rhapsody ook gezien hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om te janken om een liveoptreden van Queen uit 1981 maar dan gaat Noel weer zeuren.
Maar alles in 1x veranderen is zo rigoureusquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom ook zoveel mogelijk vermijden als cafeïne.
Ik heb Bohemian Rhapsody inderdaad gezien. Was niet zo'n goede film he?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Och hij heeft bohemian rhapsody ook gezien hoor...
Ik heb echt geen idee, niet gezien maar de interesse is er ook helemaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb Bohemian Rhapsody inderdaad gezien. Was niet zo'n goede film he?
Daarom aan de meth, beter 1 drugs dan 10 anderen toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar alles in 1x veranderen is zo rigoureus
Nee gewoon telkens eentje schrappenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom aan de meth, beter 1 drugs dan 10 anderen toch?
Oh dus je zei eigenlijk maar watquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb echt geen idee, niet gezien maar de interesse is er ook helemaal niet.
Telkens?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee gewoon telkens eentje schrappen
Ja, ik gokte door die opmerking van jou dat je die film gezien had en dus daar nu weer helemaal emotioneel over was. Ik bedoel, ik neem aan dat het geen happy ever after einde had :squote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dus je zei eigenlijk maar wat
Maar wat is telkens voor tijdsbestek? elke week met 1 stoppen of elk jaar? scheelt nogal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je doel is om uiteindelijk drugsvrij te zijn ja
Elke 4 maanden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat is telkens voor tijdsbestek? elke week met 1 stoppen of elk jaar? scheelt nogal.
Ik was daar nu niet emotioneel overquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik gokte door die opmerking van jou dat je die film gezien had en dus daar nu weer helemaal emotioneel over was. Ik bedoel, ik neem aan dat het geen happy ever after einde had :s
Hoe ben je tot die 4 maanden gekomen?quote:
watquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was daar nu niet emotioneel over
Excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Sorry voor mijn gedrag de laatste tijd jongens
Als je er maar van leert.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Oke?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef SideEffect het volgende:
Ja, werk daar eens aan debielquote:
het spijt mij dat je op zo'n wijze over mij moet praten vriend maar ik hoop dat we er samen aan uit komenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:15 schreef Catkiller het volgende:
Was sowieso een kwestie van tijd voordat hij niet meer zou komen met zijn morbide obesitas
Dat past beter bij hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:18 schreef Der_Mann het volgende:
nee sorry ik kan dit niet tering tyfus poephoeren zuig me lul je moeder
Dit klinkt als kiidquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het spijt mij dat je op zo'n wijze over mij moet praten vriend maar ik hoop dat we er samen aan uit komen
Het was dan ook geforceerd en geveinsd dus niet zo heel gek.quote:
Brave meid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een sigaret aangeraakt
Hij is gestopt, zijn account gaat door shrederquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
@:hetzalallemaalwel @:datismijnmening Help! je vriendin doet gek
Is dat ergens een eufemisme voor? (lol)quote:
Afscheid aankondigenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is gestopt, zijn account gaat door shreder
HZAW? Jeetje jammer hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
😐quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann was ook bijna 24 uur gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik blijf gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Afscheid aankondigenga dan gewoon
Of van die mensen die hun account shredderen en dan terugkomenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Afscheid aankondigenga dan gewoon
Neequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen alle @:mods uit dit topic weggaan zodat ik even een paar minuten lang eerlijk tegen Hans kan zijn
Doe in DM danquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen alle @:mods uit dit topic weggaan zodat ik even een paar minuten lang eerlijk tegen Hans kan zijn
Van mij welquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik jou nog verschillende varianten van dik noemen?
Als het maar volgens de regels is maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
ja maar dan noem ik je dik en komt die VK weer aangewaaid met zijn modbreak en GRENZEN OPZOEKEN!!! en dan maak ik weer een afscheidspost en kom ik 1 dag later terugquote:
is de liefde over tussen jullie?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee daar heb ik hem geblokkeerd
Ik heb hem gementioned in mijn berichtquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dan noem ik je dik en komt die VK weer aangewaaid met zijn modbreak en GRENZEN OPZOEKEN!!! en dan maak ik weer een afscheidspost en kom ik 1 dag later terug
Hey vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
Leuke UIquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dan noem ik je dik en komt die VK weer aangewaaid met zijn modbreak en GRENZEN OPZOEKEN!!! en dan maak ik weer een afscheidspost en kom ik 1 dag later terug
ja nou je bent dikquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hem gementioned in mijn bericht
vergeet je alweer hugecoollquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van mij wel
@:haags_kwartiertje
@:amarantha
@:vanillekwark
dan weten jullie dit
de grens was 100 euro en die moet je nog steeds betalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[modbreak] onze vriendschap kent geen grenzen[/modbreak]
Ik krijg nog 110 euro van jequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de grens was 100 euro en die moet je nog steeds betalen
Goed om te horen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dank ik ben er zelf ook wel content mee
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een VBL mod die aan regels doet, daar trap ik niet in
Goorquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heerlijke worst heb ik ja
bedanktquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wil je toch even feliciteren
jij ook al hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heerlijke worst heb ik ja
werd door 3p gelokt, volgens mij zijn dit mijn eerste posts hier ooitquote:
Ja, dat is verplicht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er echt mensen die die hele policy lezen van FOK!?echt bizar
ik zat op de wc en er wilde niks uitkomen dus soms moet je schijt lezen om schijt te producerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Nice had ik ook laatstquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat op de wc en er wilde niks uitkomen dus soms moet je schijt lezen om schijt te produceren
Diep ditquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zat op de wc en er wilde niks uitkomen dus soms moet je schijt lezen om schijt te produceren
Ik begin er niet eens aan, dan maar een ban interesseert mij dat verder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat is verplicht.
We krijgen een melding als je dit gedaan hebt namelijk
bedankt, dikke vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC mooie UI, even origineel als je posts
okokquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hem gelokt n.a.v. SE haar post over hem
Ik heb hem uitgeprint en boven mijn bed gehangenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
hopelijk valt ie van de muurquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprint en boven mijn bed gehangen
In de naam van de Danny, de yvonne en de heilige policy, amen.quote:
Nu Noel nog.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben wel blij dat je weer een UI hebt
op mijn sterfbed hopelijk binnen 5 jaar zal dat het laatste zijn waar ik aan denkquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begrijp deze referentie
oké betaal je me binnen nu en vijf jaar wel die 110 euro dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn sterfbed hopelijk binnen 5 jaar zal dat het laatste zijn waar ik aan denk
gras is groenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik zit hier ook een beetje te klikken en te typen en niemand zegt dat ik stoer ben
[modbreak]dit gaat we niet doen[/modbreak]quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oké betaal je me binnen nu en vijf jaar wel die 110 euro dan?
gewoon desktopweergave op mobiel doen danquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Solotov het volgende:
Maar zit nooit op m'n laptop man en weet niet hoe je hier ui moet instellen
Ik heb een t shirt thuis met allemaal TIE fighters eropquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen mijn Star Wars vriendjes.
Ben wel benieuwd wat je zou maken voor hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon desktopweergave op mobiel doen dan
Moet ik UI maken? Heb Mariocash ook al aan de ui gekregen
Ik gun jou een papercut, misschien zelfs meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgeprint en boven mijn bed gehangen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[modbreak]dit gaat we niet doen[/modbreak]
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb een t shirt thuis met allemaal TIE fighters erop
Waarom heb je geen lamp aan dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
kwam net een collega vragen waarom ik in het donker zat
mag ik toch lekker zelf weten strontkut
Iets baasachtigs natuurlijk want Noel is de Capo di tutti capi van de SCquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je zou maken voor hem.
Ja maar k weet nog niet watquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
gewoon desktopweergave op mobiel doen dan
Moet ik UI maken? Heb Mariocash ook al aan de ui gekregen
ik was letterlijk de enige in heel de zaal toen ik Solo in de bios ging zienquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet wel wie de echte fans zijn hier.
Slecht voor je ogen dat felle licht van je beeldscherm en verder geen licht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik thuis ook nooit, kan ik helemaal zen FOK!ken
Je ging op een maandagmiddag ofzo zeker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was letterlijk de enige in heel de zaal toen ik Solo in de bios ging zien
Dat jullie het even wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iets baasachtigs natuurlijk want Noel is de Capo di tutti capi van de SC
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok, dan geen foto.
Kan hem ook niet meer vinden
Ik heb een Star Wars wekker. Puh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Driepink het volgende:
Heb wel een star wars 3d bril, lekker puh
Jij hoeft je geen zorgen te maken, tegenwoordig gedraag jij je namelijk voorbeeldigquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Diep dit
[..]
Ik begin er niet eens aan, dan maar een ban interesseert mij dat verder.
Ik had er een van R2D2 incl holodingquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een Star Wars wekker. Puh.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een Star Wars wekker. Puh.
ik gebruik thuis zo'n app die de kleur en licht van het scherm aanpast aan hoe donker het isquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slecht voor je ogen dat felle licht van je beeldscherm en verder geen licht.
R2D2quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had er een van R2D2 incl holoding
Ah die is wel leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:03 schreef Driepink het volgende:
Zo eentje @:amarantha
[ afbeelding ]
nee gewoon zaterdagavondquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ging op een maandagmiddag ofzo zeker.
Komt er ook een Star Wars muziekje uit als ie afgaat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gekregen. Maar is wel tof, het is Darth Vader.
Oh ik maak me sowieso geen zorgen maar zeg dat maar tegen de mods op de FP.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken, tegenwoordig gedraag jij je namelijk voorbeeldig
Nee dat helaas niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt er ook een Star Wars muziekje uit als ie afgaat?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik gebruik thuis zo'n app die de kleur en licht van het scherm aanpast aan hoe donker het is
maar heb mijn ogen niet echt nodig, kan porno prima inbeelden
Ik was niet de enige in de zaal. Maar of het druk was weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gewoon zaterdagavond
nadat ik in de pauze drinken had gekocht vroeg die kerel of de film gelijk weer kon starten
Kom daar nooit lolquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik maak me sowieso geen zorgen maar zeg dat maar tegen de mods op de FP.
echt heerlijk in je eentjequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was niet de enige in de zaal. Maar of het druk was weet ik ook niet meer.![]()
Weet ik vandaar mijn opmerking ookquote:
Ja dat is wel beetje jammer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat half weer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |