Brave meid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een sigaret aangeraakt
Hij is gestopt, zijn account gaat door shrederquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef HPLC het volgende:
@:hetzalallemaalwel @:datismijnmening Help! je vriendin doet gek
Is dat ergens een eufemisme voor? (lol)quote:
Afscheid aankondigenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij is gestopt, zijn account gaat door shreder
HZAW? Jeetje jammer hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
😐quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hermann was ook bijna 24 uur gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik blijf gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Afscheid aankondigenga dan gewoon
Of van die mensen die hun account shredderen en dan terugkomenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Afscheid aankondigenga dan gewoon
Neequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen alle @:mods uit dit topic weggaan zodat ik even een paar minuten lang eerlijk tegen Hans kan zijn
Doe in DM danquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
kunnen alle @:mods uit dit topic weggaan zodat ik even een paar minuten lang eerlijk tegen Hans kan zijn
Van mij welquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik jou nog verschillende varianten van dik noemen?
Als het maar volgens de regels is maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
ja maar dan noem ik je dik en komt die VK weer aangewaaid met zijn modbreak en GRENZEN OPZOEKEN!!! en dan maak ik weer een afscheidspost en kom ik 1 dag later terugquote:
is de liefde over tussen jullie?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee daar heb ik hem geblokkeerd
Ik heb hem gementioned in mijn berichtquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dan noem ik je dik en komt die VK weer aangewaaid met zijn modbreak en GRENZEN OPZOEKEN!!! en dan maak ik weer een afscheidspost en kom ik 1 dag later terug
Hey vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
Leuke UIquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar dan noem ik je dik en komt die VK weer aangewaaid met zijn modbreak en GRENZEN OPZOEKEN!!! en dan maak ik weer een afscheidspost en kom ik 1 dag later terug
ja nou je bent dikquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hem gementioned in mijn bericht
vergeet je alweer hugecoollquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Van mij wel
@:haags_kwartiertje
@:amarantha
@:vanillekwark
dan weten jullie dit
de grens was 100 euro en die moet je nog steeds betalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[modbreak] onze vriendschap kent geen grenzen[/modbreak]
Ik krijg nog 110 euro van jequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de grens was 100 euro en die moet je nog steeds betalen
Goed om te horen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dank ik ben er zelf ook wel content mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |