Hahaatjesquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:18 schreef HPLC het volgende:
man man man, ik denk ik doe één keer serieus
kinderachtigquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:58 schreef Elan het volgende:
Hallo.
Wat vinden jullie van de naam juichbaak?
Afkick verschijnselquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:13 schreef Solotov het volgende:
Hopelijk is dat over 2 uur verdwenen
pilletje in en gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een grotere piel verkrijgen in slechts twee uur is fysiek schier onmogelijk.
Jij hebt wel lef om je hier te vertonen na dat wangedrag van je gisteren. Hoe durf je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:16 schreef Monopoly het volgende:
Mijn piemel is al groot van zichzelf hahaaatjes
Sorry man, ben nog steeds van slag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt wel lef om je hier te vertonen na dat wangedrag van je gisteren. Hoe durf je.
Ik dacht echt dat jij mijn vriend was, en dan flik je me dit en kom je je ook nog lekker verkneukelen op dit forum. Heel laag mono, heel laag. Moge de aambeien zo groot als gehaktballen je anus ontsieren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry man, ben nog steeds van slag.
Ik ben nog niet zo oud dat ik daar last van hebquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom gevoelloosheid, koppijn, droge bek en hartkloppingen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid?
Stop hiermee.quote:
Ben je 12?quote:
Nee doen mij maar boerenkool.quote:
Past inderdaad beter bij je mentale leeftijd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ik dat nog maar maat.
boerenkool is viezzzquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee doen mij maar boerenkool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |