ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?quote:
Is wel goeie vraag.. Hij drupt altijd nog wel na in 't broekjequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?
oooooh wat geil man!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je het al een beetje?
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalen
maar ik ben doelmanquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oooooh wat geil man!!!
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?
edgyquote:
Ik klem mijn bovenbenen altijd iets over elkaar en knijp dan mijn plasbuis leeg, daar laat ik het verder bij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |