Nee maat. Spekjes en rookworst erbij.quote:
neh. Alleen rookworst is lekker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maat. Spekjes en rookworst erbij.
VIESLEKKER!
Zo dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Past inderdaad beter bij je mentale leeftijd.
UnoxGENOTquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
neh. Alleen rookworst is lekker.
Hallo mijn goede vriend Hans.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal wel slecht zijn bij gebrek aan reactie
is goed Hermannquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef Rozevla het volgende:
Lekker broodjes frikandellen !!!!!!!!
BIEM!!!!!
Met zo’n curry saus erop zeker. Bah.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef Rozevla het volgende:
Lekker broodjes frikandellen !!!!!!!!
BIEM!!!!!
Heerlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met zo’n curry saus erop zeker. Bah.
Daar kom ik nooit, dat is beneden mijn stand.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:06 schreef Solotov het volgende:
[..]
Lol Hema rookworsten 10 keer beter
jij doet zeker boodschappen bij de marqtquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, dat is beneden mijn stand.
neequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij doet zeker boodschappen bij de marqt
Lol nerdquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, dat is beneden mijn stand.
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
ik doe hem gewoon nat in de onderbroekquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik doe hem gewoon nat in de onderbroek
ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?quote:
Is wel goeie vraag.. Hij drupt altijd nog wel na in 't broekjequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?
oooooh wat geil man!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je het al een beetje?
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalen
maar ik ben doelmanquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oooooh wat geil man!!!
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?
edgyquote:
Ik klem mijn bovenbenen altijd iets over elkaar en knijp dan mijn plasbuis leeg, daar laat ik het verder bij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |