Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je dan ipv je handen met je lul onder zo'n apparaat hangen in openbare toiletten?
oooooh wat geil man!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, liefst zo'n dyson ding waar je je handen in kan doen.
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kan je het al een beetje?
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen 5 keer hooghouden en had laatst al een doelpoging tussen de doelpalen
maar ik ben doelmanquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu alleen nog bij het goal van je tegenstander ipv bij je eigen team.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oooooh wat geil man!!!
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geiler dan een kitten met opgedroogd poep bij zijn anus?
edgyquote:
Ik klem mijn bovenbenen altijd iets over elkaar en knijp dan mijn plasbuis leeg, daar laat ik het verder bij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Rozevla het volgende:
Deppen jullie ook altijd je piemel droog na het piesen of denken jullie van naja droogt wel in me broekie?
Dat heb je heel goed gezien, vriend.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie op jouw ui Mario en cash.
je meent hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie op jouw ui Mario en cash.
Valt mee eigenlijk, maar ben er wel blij mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ben je nog aan het nagenieten van gisteravond?
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Ook geen cafeïne meer en beter ook niet meeroken
waarom dat eerste?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Wat is er mis met cafeïnequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:57 schreef Solotov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |