quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER
Snelle Egel
Gewaagdquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Poll: Wie bereikt de finale van de KNVB-beker?
Je hebt gestemd op: Ajax
Ik ga zo ook maar eens stemmen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Poll: Wie bereikt de finale van de KNVB-beker?
Je hebt gestemd op: Ajax
Bedankt.quote:
Niemand boeit dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb zelf ook gevoetbald vandaag. In m'n eentje even vaak gescoord als Feyenoord en Ajax bij elkaar.
Daar ben je toch voetballer voor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof je daar op kunt anticiperen
eigen goals?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb zelf ook gevoetbald vandaag. In m'n eentje even vaak gescoord als Feyenoord en Ajax bij elkaar.
Pers.quote:
Spelersbus blokkeren na de wedstrijd genot.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
dat volle stadion madjes is wel genieten
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
@:Karina
Hoe kan je die goal nou gemist hebben
Ga iemand anders lastigvallen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel tegen collega's dus op iets lager niveau.
Een vrouw die bier drinktquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakken
Hey Ma Flodderquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakken
Zal wel vanwege de tussenstand zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een droevige stemming.
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de voetbal he normaal drink ik meestal wijn.
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:
Ja, meestal een 2quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ach, dit is toch Feyenoord in een notendop dit seizoen. Of ze scoren een 9 of een 2.
RIP Rinusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
SLECHTE PLOEG, MATIG!
OH dat mag hoor ik weet wel beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.
Niemand gaat eerder. Legioen blijven allemaal tot een kwartier naar de wedstrijd en het is altijd uitverkocht. En uitwedstrijden gaan ze altijd met 100 miljoen man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vraag me af hoelaat de eerste het stadion uitgaan
Is wel handig om de andere functies te onderscheiden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tegenwoordig staat er op de mobiele FOK! "Moderator" boven de post van een moderator. Is dit voor mensen met een zwart-wit telefoon?
Gaan we zo nog spelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.
Café?quote:
die denkt "wanneer maken ze het geld ook alweer over?"quote:
Zou Onlogisch met Onlo Jr. in het stadion zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie2.0 niet meer post.
Op naar het DVD topic.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Seizoen voor Feyenoord is klaar.
Moeten nog om plek 3 strijdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dvd met hoogtepunten is ook gevuld met een wedstrijd dit jaar, lekker man!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meen je nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is de Maas aan het bijvullenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie2.0 niet meer post.
Lekker 4e worden. Naja ze winnen wel een keer 6-2 van de jodenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overdrijf niet zo, idiootquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:20 schreef bombmannl het volgende:
Als ze niet kunnen winnen gaan ze schoppen
Ik heb al een begin gemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht dat iedereen na de wedstrijd naar het feyenoordtopic gaat
busje vertrekt zo
@:tyron
Dat denk ik ook makker.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
@:GGMM ik denk dat Davy ook aan het genieten is
Dit Feyenoord is ook lachwekkendquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:20 schreef bombmannl het volgende:
Als ze niet kunnen winnen gaan ze schoppen
Ze zijn daar ook tevreden met Van Geel en Jan de Jong.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met plek 4 dan niet idd.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Staat 8-6 voor Ajax dit seizoen tegen Feyenoord
Waarom heb jij geen ui?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:22 schreef PSVCL het volgende:
Spelers moeten sparen tegen psv
Net goed.
Op naar het frenkie topicquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben het met de commentator eens dat Frenkie een uitstekende wedstrijd speelt
van?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
@:GGMM ik denk dat Davy ook aan het genieten is
Dan ga je maar applaudisseren voor zoiets. Tsja veel is er niet om voor te applaudisseren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit Feyenoord is ook lachwekkend
je zal maar eens supporter zijn
Levert het toch nog iets op, allemaal stoppen met rokenquote:
De 12e manquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grappig eigenlijk dat de eerste mensen al weggaan. Willen zij de wedstrijd dan niet afkijken?
voor de file weg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grappig eigenlijk dat de eerste mensen al weggaan. Willen zij de wedstrijd dan niet afkijken?
Hohoho dat gebeurd alleen in de arenaquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moeten morgen weer vroeg op om te werken. (lol)quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Werken in de havenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten morgen weer vroeg op om te werken. (lol)
gebeurdquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:26 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hohoho dat gebeurd alleen in de arena
Aldus elke feyenoord supporter
*insert haven grap*quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hondstrouw legioen. Die doen dat nooit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om 5u weer in de haven zijn hèquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moeten morgen weer vroeg op om te werken. (lol)
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
Real - BarcaOnterecht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, want 5 minuten langer doorvoetballen is een aanslagquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:28 schreef bombmannl het volgende:
Mooi nog een paar spelers rust geven
Ja maar wegkomen van de parkeerplaats is echt drama bij de Kuip!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ze hebben ook genoeg om over te zeikenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoop Feyenoorders die naar de wc gaan
feyenoord is een parodie op een voetbalclubquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Even geforceerd een wok alone eruit
Dat is gedaan bij die 0-2. Real gaat geen 3x meer scoren. #Ziggiequote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is gedaan bij die 0-2. Real gaat geen 3x meer scoren. #Ziggie
of een tattoo op de twitterzquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
Jammer dat ze geen dvd uitbrachten na de 6-2
Volgend seizoen 5de/6de ?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:29 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord is een parodie op een voetbalclub
Erg geforceerd weer iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
Het excuus-YNWA.
Kijk de amoebes eens betrokken zijn terwijl hun seizoen compleet hopeloos is geworden. Hahahahahahahahahaha
Heeft de beste voetballer aller tijden nog gescoord?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is gedaan bij die 0-2. Real gaat geen 3x meer scoren. #Ziggie
nou nou nouquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
Het excuus-YNWA.
Kijk de amoebes eens betrokken zijn terwijl hun seizoen compleet hopeloos is geworden. Hahahahahahahahahaha
De frustratie spat er vanaf.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
Het excuus-YNWA.
Ga terug real kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
Het excuus-YNWA.
die heeft unieke kwaliteitenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
Labyad inbrengenDaar ga je de oorlog niet mee winnen.
Oh wacht, die is al gewonnen.
Lachen manquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
Labyad inbrengenDaar ga je de oorlog niet mee winnen.
Oh wacht, die is al gewonnen.
ZIEDENDquote:
Uitlokking/stemmingmakerij mag niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Jongens jullie praten hier wel leuk, maar probeer dat maar eens in het feyenoordtopic te zeggen.
zwakkelingen
heb jij de nieuwe policy gelezen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Jongens jullie praten hier wel leuk, maar probeer dat maar eens in het feyenoordtopic te zeggen.
zwakkelingen
Linkquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Uitlokking mag niet.
Zie nieuwe policy.
opent niet bij mijquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb jij de nieuwe policy gelezen?
flopkingquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nouja die treble lijkt mij een formaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(dit gaat mijn act worden komende dagen)Groot fan van User Wotte
Bedankt voor je hulp Oscar!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
nu kan ik ook ''OH DAT IS EEN ACT'' rapporteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
ah mooi, je hebt hem gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nu kan ik ook ''OH DAT IS EEN ACT'' rapporteren.
genot.
Je veters zitten losquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Leuke.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn veel supporters in het blauw? :S
dat zijn de lege stoeltjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn veel supporters in het blauw? :S
Ik zie het al aankomenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke.
Ik @:Caland even zodat hij het ook kan lezen.
Ik vind dat je ook een beetje in de geest van het topic moet modereren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Liever gewoon de regels hanterenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook een beetje in de geest van het topic moet modereren.
Er staat toch ook iets over context?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook een beetje in de geest van het topic moet modereren.
sprookjes bestaan nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen
als Oscar op de hemelpoort aanklopt dan trap ik hem gewoon eruit naar de hel.
Zo.
Doodsverwensing.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen
als Oscar op de hemelpoort aanklopt dan trap ik hem gewoon eruit naar de hel.
Zo.
Shit, val ik even door de mandquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat toch ook iets over context?
Prima toch
Hoe was barca?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik feliciteer elke voetballiefhebber met deze uitslag.
maar dan is Floppyking ook dood.quote:
Bedankt, dat is aardig van je.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik feliciteer elke voetballiefhebber met deze uitslag.
Barça is smerig effectief.quote:
King K. Roolquote:
dat was gisteren. bijna goed dusquote:
Danny zorgt voor een nog dooier fok. De held.quote:
mooiquote:
knvnquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Halve finale knvn beker, wanneer is de huldiging op de Coolsingel?
Wat vind jij van het applaus in De Kuip voor een 0-3 nederlaag tegen de aartsrivaal?quote:
Erg treurig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van het applaus in De Kuip voor een 0-3 nederlaag tegen de aartsrivaal?
tenenkrommendquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van het applaus in De Kuip voor een 0-3 nederlaag tegen de aartsrivaal?
Ook daar zijn ze gewoon allemaal een beetje voor Ajax.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op naar het je weet wel topic wat je daarover hebt aangemaakt!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg treurig.
Je zou bijna kunnen stellen dat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is.
Gefeliciteerd Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
@:Draaideurcrimineel kom er maar bij
Parodie op een voetbalclub.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ok timmmmquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax
Maar ADO is toch beter
Ik denk telkens dat jij timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax
Maar ADO is toch beter
met verf besmeuren misschienquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax
Maar ADO is toch beter
Een gezond kritisch publiek zou heel veel schelen, beste makker. Wanneer heeft het Feyenoord-publiek voor het laatst zich gericht tot beleidsbepalers?quote:
Ik dacht op een bepaald moment wel liederen tegen Van Geel te horen, maar minder duidelijk helaas dan You Never Wok Alone.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gezond kritisch publiek zou heel veel schelen, beste makker. Wanneer heeft het Feyenoord-publiek voor het laatst zich gericht tot beleidsbepalers?
Dan ga ik straks voor wederhoor naar @Calandquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht op een bepaald moment wel liederen tegen Van Geel te horen, maar minder duidelijk helaas dan You Never Wok Alone.
nou nou nouquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Voor al die neppers hier op fr12fok met klappen na verloren wedstrijd blablabla DAT ZIJN DUS DE ECHTE FEIJENOORD SUPPORTERS NIET DE DAGJES MENSEN ZOALS JULLIE WANEER JULLIE HET UITKOMT DIE MENSEN LEVEN DAG EN NACHT MET FEIJENOORD DUS EEN BEETJE RESPECT EN KIJK JEZELF IN DE SPIEGEL AAN EN HOU HIER VOOR DEREST JE MUIL DEROVER
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Voor al die neppers hier op fr12fok met klappen na verloren wedstrijd blablabla DAT ZIJN DUS DE ECHTE FEIJENOORD SUPPORTERS NIET DE DAGJES MENSEN ZOALS JULLIE WANEER JULLIE HET UITKOMT DIE MENSEN LEVEN DAG EN NACHT MET FEIJENOORD DUS EEN BEETJE RESPECT EN KIJK JEZELF IN DE SPIEGEL AAN EN HOU HIER VOOR DEREST JE MUIL DEROVER
hemeltjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Is dit team zo slecht, gezien de middelen van Feyenoord? Zijn ook wel gasten die bij Feyenoord passen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gezond kritisch publiek zou heel veel schelen, beste makker. Wanneer heeft het Feyenoord-publiek voor het laatst zich gericht tot beleidsbepalers?
Een paar keer 'Martin bedankt' oid, misschien wilde ik dat wel horenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ga ik straks voor wederhoor naar @:Caland
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Het zit diep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Niet een note Hans. Figuurlijk bedoeld.quote:
Lag toen ook meer aan een meltdown aan verdedigende zijde bij Ajax dan omdat Feyenoord zo geweldig heeft gespeeld.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die 6-2 was een eenmalige uitschieter en dat lijken ze in Rotterdam-Zuid nu ook te realiseren. De waarheid is hard. Ziedend met tranen en een F en één lullig sterretje op de borst.
Sowquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet een note Hans. Figuurlijk bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |