quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER
Snelle Egel
Gewaagdquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Poll: Wie bereikt de finale van de KNVB-beker?
Je hebt gestemd op: Ajax
Ik ga zo ook maar eens stemmen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Poll: Wie bereikt de finale van de KNVB-beker?
Je hebt gestemd op: Ajax
Bedankt.quote:
Niemand boeit dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb zelf ook gevoetbald vandaag. In m'n eentje even vaak gescoord als Feyenoord en Ajax bij elkaar.
Daar ben je toch voetballer voor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof je daar op kunt anticiperen
eigen goals?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb zelf ook gevoetbald vandaag. In m'n eentje even vaak gescoord als Feyenoord en Ajax bij elkaar.
Pers.quote:
Spelersbus blokkeren na de wedstrijd genot.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
dat volle stadion madjes is wel genieten
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
@:Karina
Hoe kan je die goal nou gemist hebben
Ga iemand anders lastigvallen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel tegen collega's dus op iets lager niveau.
Een vrouw die bier drinktquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakken
Hey Ma Flodderquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakken
Zal wel vanwege de tussenstand zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een droevige stemming.
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de voetbal he normaal drink ik meestal wijn.
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:
Ja, meestal een 2quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ach, dit is toch Feyenoord in een notendop dit seizoen. Of ze scoren een 9 of een 2.
RIP Rinusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
SLECHTE PLOEG, MATIG!
OH dat mag hoor ik weet wel beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.
Niemand gaat eerder. Legioen blijven allemaal tot een kwartier naar de wedstrijd en het is altijd uitverkocht. En uitwedstrijden gaan ze altijd met 100 miljoen man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vraag me af hoelaat de eerste het stadion uitgaan
Is wel handig om de andere functies te onderscheiden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tegenwoordig staat er op de mobiele FOK! "Moderator" boven de post van een moderator. Is dit voor mensen met een zwart-wit telefoon?
Gaan we zo nog spelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.
Café?quote:
die denkt "wanneer maken ze het geld ook alweer over?"quote:
Zou Onlogisch met Onlo Jr. in het stadion zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie2.0 niet meer post.
Op naar het DVD topic.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Seizoen voor Feyenoord is klaar.
Moeten nog om plek 3 strijdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dvd met hoogtepunten is ook gevuld met een wedstrijd dit jaar, lekker man!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meen je nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is de Maas aan het bijvullenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie2.0 niet meer post.
Lekker 4e worden. Naja ze winnen wel een keer 6-2 van de jodenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overdrijf niet zo, idiootquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:20 schreef bombmannl het volgende:
Als ze niet kunnen winnen gaan ze schoppen
Ik heb al een begin gemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht dat iedereen na de wedstrijd naar het feyenoordtopic gaat
busje vertrekt zo
@:tyron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |