quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER
Snelle Egel
Gewaagdquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Poll: Wie bereikt de finale van de KNVB-beker?
Je hebt gestemd op: Ajax
Ik ga zo ook maar eens stemmen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Poll: Wie bereikt de finale van de KNVB-beker?
Je hebt gestemd op: Ajax
Bedankt.quote:
Niemand boeit dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb zelf ook gevoetbald vandaag. In m'n eentje even vaak gescoord als Feyenoord en Ajax bij elkaar.
Daar ben je toch voetballer voor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof je daar op kunt anticiperen
eigen goals?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb zelf ook gevoetbald vandaag. In m'n eentje even vaak gescoord als Feyenoord en Ajax bij elkaar.
Pers.quote:
Spelersbus blokkeren na de wedstrijd genot.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef 3rr0r het volgende:
dat volle stadion madjes is wel genieten
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakkenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
@:Karina
Hoe kan je die goal nou gemist hebben
Ga iemand anders lastigvallen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was wel tegen collega's dus op iets lager niveau.
Een vrouw die bier drinktquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakken
Hey Ma Flodderquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik zat op de wc en ging daarna een biertje pakken
Zal wel vanwege de tussenstand zijnquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
In het Feyenoord topic heerst een droevige stemming.
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de voetbal he normaal drink ik meestal wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |