quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nouja die treble lijkt mij een formaliteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(dit gaat mijn act worden komende dagen)Groot fan van User Wotte
Bedankt voor je hulp Oscar!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb jij de nieuwe policy gelezen?
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
nu kan ik ook ''OH DAT IS EEN ACT'' rapporteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
ah mooi, je hebt hem gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nu kan ik ook ''OH DAT IS EEN ACT'' rapporteren.
genot.
Je veters zitten losquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heb jij de nieuwe policy gelezen?
Leuke.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn veel supporters in het blauw? :S
dat zijn de lege stoeltjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn veel supporters in het blauw? :S
Ik zie het al aankomenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke.
Ik @:Caland even zodat hij het ook kan lezen.
Ik vind dat je ook een beetje in de geest van het topic moet modereren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Liever gewoon de regels hanterenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook een beetje in de geest van het topic moet modereren.
Er staat toch ook iets over context?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook een beetje in de geest van het topic moet modereren.
sprookjes bestaan nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen
als Oscar op de hemelpoort aanklopt dan trap ik hem gewoon eruit naar de hel.
Zo.
Doodsverwensing.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Laat ik het maar zo zeggen
als Oscar op de hemelpoort aanklopt dan trap ik hem gewoon eruit naar de hel.
Zo.
Shit, val ik even door de mandquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat toch ook iets over context?
Prima toch
Hoe was barca?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik feliciteer elke voetballiefhebber met deze uitslag.
maar dan is Floppyking ook dood.quote:
Bedankt, dat is aardig van je.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
Ik feliciteer elke voetballiefhebber met deze uitslag.
Barça is smerig effectief.quote:
King K. Roolquote:
dat was gisteren. bijna goed dusquote:
Danny zorgt voor een nog dooier fok. De held.quote:
mooiquote:
knvnquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Halve finale knvn beker, wanneer is de huldiging op de Coolsingel?
Wat vind jij van het applaus in De Kuip voor een 0-3 nederlaag tegen de aartsrivaal?quote:
Erg treurig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van het applaus in De Kuip voor een 0-3 nederlaag tegen de aartsrivaal?
tenenkrommendquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van het applaus in De Kuip voor een 0-3 nederlaag tegen de aartsrivaal?
Ook daar zijn ze gewoon allemaal een beetje voor Ajax.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op naar het je weet wel topic wat je daarover hebt aangemaakt!quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg treurig.
Je zou bijna kunnen stellen dat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is.
Gefeliciteerd Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
@:Draaideurcrimineel kom er maar bij
Parodie op een voetbalclub.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
ok timmmmquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax
Maar ADO is toch beter
Ik denk telkens dat jij timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bent.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax
Maar ADO is toch beter
met verf besmeuren misschienquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:42 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax
Maar ADO is toch beter
Een gezond kritisch publiek zou heel veel schelen, beste makker. Wanneer heeft het Feyenoord-publiek voor het laatst zich gericht tot beleidsbepalers?quote:
Ik dacht op een bepaald moment wel liederen tegen Van Geel te horen, maar minder duidelijk helaas dan You Never Wok Alone.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gezond kritisch publiek zou heel veel schelen, beste makker. Wanneer heeft het Feyenoord-publiek voor het laatst zich gericht tot beleidsbepalers?
Dan ga ik straks voor wederhoor naar @Calandquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik dacht op een bepaald moment wel liederen tegen Van Geel te horen, maar minder duidelijk helaas dan You Never Wok Alone.
nou nou nouquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Voor al die neppers hier op fr12fok met klappen na verloren wedstrijd blablabla DAT ZIJN DUS DE ECHTE FEIJENOORD SUPPORTERS NIET DE DAGJES MENSEN ZOALS JULLIE WANEER JULLIE HET UITKOMT DIE MENSEN LEVEN DAG EN NACHT MET FEIJENOORD DUS EEN BEETJE RESPECT EN KIJK JEZELF IN DE SPIEGEL AAN EN HOU HIER VOOR DEREST JE MUIL DEROVER
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Voor al die neppers hier op fr12fok met klappen na verloren wedstrijd blablabla DAT ZIJN DUS DE ECHTE FEIJENOORD SUPPORTERS NIET DE DAGJES MENSEN ZOALS JULLIE WANEER JULLIE HET UITKOMT DIE MENSEN LEVEN DAG EN NACHT MET FEIJENOORD DUS EEN BEETJE RESPECT EN KIJK JEZELF IN DE SPIEGEL AAN EN HOU HIER VOOR DEREST JE MUIL DEROVER
hemeltjequote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Is dit team zo slecht, gezien de middelen van Feyenoord? Zijn ook wel gasten die bij Feyenoord passen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een gezond kritisch publiek zou heel veel schelen, beste makker. Wanneer heeft het Feyenoord-publiek voor het laatst zich gericht tot beleidsbepalers?
Een paar keer 'Martin bedankt' oid, misschien wilde ik dat wel horenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ga ik straks voor wederhoor naar @:Caland
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Het zit diep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
Niet een note Hans. Figuurlijk bedoeld.quote:
Lag toen ook meer aan een meltdown aan verdedigende zijde bij Ajax dan omdat Feyenoord zo geweldig heeft gespeeld.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die 6-2 was een eenmalige uitschieter en dat lijken ze in Rotterdam-Zuid nu ook te realiseren. De waarheid is hard. Ziedend met tranen en een F en één lullig sterretje op de borst.
Sowquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:45 schreef damsco het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet een note Hans. Figuurlijk bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |