quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor zelfs in de inimini kutsupermarkt hier
Ik zal in het weekend eens kijken wat voor soorten de plaatselijke super heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt verschillende smaken hummus...laatst iets met pijnboompitjes van de appie gekregen, was best lekker als je er van houdt
Hele goeie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet (goeie smoes hè).
Ben benieuwd naar je oordeelquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ik zal in het weekend eens kijken wat voor soorten de plaatselijke super heeft.
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is wel vrij knoflokerig, daar moet je wel van houden
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat maar stomme nogwat.
Douche hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De ultieme vrind ... heb je een douche of een bad ?
quote:
nie egetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is handig na het eten van stink Humus?
Klopt bij Fargesia is dat. Die heb ik ook. Die heeft pasgeleden gebloeid en ik heb ze daarna aangeplant. Dus ik ben voorlopig even veilig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees nu dat als bamboe gaat bloeien, het meestal het einde van de plant is!Bamboesoorten bloeien soms op een heel continent tegelijkertijd en sommige soorten bloeien meer dan een eeuw niet en dan opeens wel. Wat een rare plant!
Kun je geen machete gaan fabriceren? Dat is wel een leuk projectje. Kost alleen wel een paar jaar, denk ik. Heb je nog gespeeld met je vlammenwerper?
huhuhuhuquote:
Ohw. Ha ha.quote:
Ik denk dat maar beter kan dobberen en mijn mond houden.quote:
of je laten transformeren in de Douche-eendquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat maar beter kan dobberen en mijn mond houden.
Wel boeiend dat die bamboe tegelijkertijd bloeit. Ze weten kennelijk nog steeds niet hoe dat kan. Het zou trouwens wel handig zijn als-ie wat vaker bloeit en afsterft, dan krijg je niet zo'n enorm oerwoud.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt bij Fargesia is dat. Die heb ik ook. Die heeft pasgeleden gebloeid en ik heb ze daarna aangeplant. Dus ik ben voorlopig even veilig.
Hmmm..machete fabriceren...nah..eerst m'n kas fabriceren.
Nee nog steeds niet met mijn vlammenwerper gespeeld. Wilde het twee weken terug doen maar toen waaide het enorm, het hele weekend. Ik wil dat met zo weinig mogelijk wind doen. Geen onnodige risico's nemen.
Misschien komend weekend. Effe kijken wat het weer dan doet.
Ik heb niet zoveel behoefte om met jou een intiem gesprek aan te gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
of je laten transformeren in de Douche-eend
Nee das ook lastig als je domme vrouwen prefereertquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel behoefte om met jou een intiem gesprek aan te gaan.
Ook vies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook geen grond gaan eten! We hebben het over hummus.
Uhuh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef mario390 het volgende:
weet je wat dom is? zu 6st met elkaar samen gebonden bord met eten nehmen maar het werkt is niks gevallen
Smeerkaas is wel lekker.quote:
Zo te zien heeft mijn supermarkt die eerste wel. Thanks en hai!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
Maza hummus is lekker. Die van Sabra ook.
quote:
Noem jij de vrouwen hier dom?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das ook lastig als je domme vrouwen prefereert
Dit snap ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in Big Brother Brasil zijn ze 4 dagen an de handen verbonden en moeten alles zo doen
Hou op, ik vind je steeds toffer.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij de vrouwen hier dom?
Ik had hem niet gezien, maar ja, hoe zit dat chuf? Noem je ons dom.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das ook lastig als je domme vrouwen prefereert
Slijmbal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op, ik vind je steeds toffer.
Kren zegt me dan weer niets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]de orange kaas,en de met Kren en knoflok
quote:
Hai! Ik hoop dat je het lekker vindtquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien heeft mijn supermarkt die eerste wel. Thanks en hai!
Deze hoop ik dan maar, dat is nog wel te doen.quote:
Naast het idee het met een wortel te eten, waar kun je het nog meer bij eten? Gewoon op brood?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hai! Ik hoop dat je het lekker vindt
Oh stom zegt de TTquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij de vrouwen hier dom?
Dat is volgens mij weer niet zo lekker. Vind ik dan geloof ik.quote:
Ohwwww. Nou vooruit dan maar.quote:
Jou schuld,quote:
Nee SBE noemt jullie stom ... das mijn fout dat dom..quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem niet gezien, maar ja, hoe zit dat chuf? Noem je ons dom.
Vinden ze het velletje niet lekker?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind erwtjes wel lekker, dat is ook zo grappig met ratten die pellen iedere erwt
Op brood, met tomaatjes of gegrilde paprika, sla. Of met kipfilet of gewoon.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Naast het idee het met een wortel te eten, waar kun je het nog meer bij eten? Gewoon op brood?
Nee schijnbaar niet, alle velletjes blijven als ronde schilletjes liggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Vinden ze het velletje niet lekker?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee SBE noemt jullie stom ... das mijn fout dat dom..
quote:
Jij wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
pfff daar heb ik me toch weer uit weten te redden
Klinkt goed als ontbijt maar jij wilt zeker ook niet naast mij wakker worden?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op brood, met tomaatjes of gegrilde paprika, sla. Of met kipfilet of gewoon.
Bij je couscous. In platbrood met gegrilde halloumi, gegrilde paprika, spinazie/sla/groente.
Met komkommer.
vast nog veel meer.
Hoe doe je dat? Ik ben een eikel.quote:
Neequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt goed als ontbijt maar jij wilt zeker ook niet naast mij wakker worden?
Jij wel.quote:
Komkommer en tomaatjes eet ik ook wel, dus dat moet ik dan ook maar eens combineren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bij je couscous. In platbrood met gegrilde halloumi, gegrilde paprika, spinazie/sla/groente.
Met komkommer.
vast nog veel meer.
Doe googlen dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
wat heet meerrettich op nederlands?
quote:
Hoezo.. het wordt zelfs gewoon bevestigdquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel erg autoritair omdat over je zelf te zeggen
eej je @DinGes deed het niet en ik heb wel hoe heet dat ook weer aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
@:Charmian ja valt tegen de appie buit de laatste weken
Heb je het wel eens eerder geproefd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Komkommer en tomaatjes eet ik ook wel, dus dat moet ik dan ook maar eens combineren.
Beter, krijgen we ook geen ruzie dat ik het dekbed naar mij toetrek.quote:
Rettichquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
Mierikswortel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
Laat mij erbuiten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Hoezo.. het wordt zelfs gewoon bevestigd
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je het wel eens eerder geproefd?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
Die Uto s.c.![]()
Onze Moot blijft strijden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik ben een eikel.
Ik hoop dat het je smaakt. Het is wel knoflookachtig ookquote:
Ik ga daar altijd vies van boeren, hele nare smaak heb ik dan iedere keer. Ik vind het niet meer zo lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik begin komkommer wel meer te waarderen de laatste tijd, het ruikt zo lekker vooral
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga daar altijd vies van boeren, hele nare smaak heb ik dan iedere keer. Ik vind het niet meer zo lekker.
Dat vind ik leuke weetjes.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
Hayabusa 2 gaat straks landen op de asteroïde Ryugu. Hij schiet een kogel in het oppervlak en vangt het materiaal dat opspringt met een slurf op. Dat gaat-ie terugbrengen naar de aarde, zodat het hier geanalyseerd kan worden.
[ afbeelding ]
na een colaatje of zo, dat het zeer doet in je neusquote:
Binnensmonds. Soms hardop. Ik peuter ook wel eens in mijn neus en laat ook wel eens een scheet.quote:
en de hele volgende weekquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Morgen maar weer kip kerrie schotel maken voor het Weekend
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnensmonds. Soms hardop. Ik peuter ook wel eens in mijn neus en laat ook wel eens een scheet.
[..]
Binnensmonds. Soms hardop. Ik peuter ook wel eens in mijn neus en laat ook wel eens een scheet.
Ja zeg, wie niet man.quote:
die van vorige week was beter ja...maar toen heb ik geen boodschapjes gedaan, ik was te laatquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Bonus is lekker matig deze week wel
Ja, daar had Tilly me al voor gewaarschuwd, maar dat vind ik helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je smaakt. Het is wel knoflookachtig ook
Erg lekker!
Sommige dingen over vrouwen wil ik gewoonweg niet weten.quote:
Zal ik eens bij de PicNic bestellen... Ik mag inmiddels.. Iemand al ervaring mee?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik doe iedere dag boodschappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
die van vorige week was beter ja...maar toen heb ik geen boodschapjes gedaan, ik was te laat
Dan gaat het vast bevallenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar had Tilly me al voor gewaarschuwd, maar dat vind ik helemaal geen probleem.
[..]
Wij ook maar nog niet gedaan. Geen zin in nu.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik eens bij de PicNic bestellen... Ik mag inmiddels.. Iemand al ervaring mee?
ik mag al heel lang, maar nog nooit gedaan...ik zie zoveel autootjes hier, zelfs op zondag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik eens bij de PicNic bestellen... Ik mag inmiddels.. Iemand al ervaring mee?
Ben & Jerry`s. en chips.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
pfff echt geen zin in, en gaat wat moeilijk nu...maar ik vind 1 keer in de week en soms eens in de 2 weken genoeg. Of ik moet echt iets nodig hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik doe iedere dag boodschappen
Die is vele malen erger, net als de meeste mannen die ik ken. Vinden het allemaal nodig om in mijn buurt te schijten en boeren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]Je hebt maar geluk dat die Belg er verder nog iets in ziet.
als je al niet zo'n boodschappendoen-fan bent, dan is het heel verslavendquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet momenteel ook naar de AH want de Jumbo is aan het verbouwen, 3 weken dicht. Inmiddels heb ik ook het thuisbezorgen van boodschappen ontdekt. Nooit meer naar buiten.![]()
Ze hebben dezelfde produkten als mijn Vomar hier op een steenworpquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag al heel lang, maar nog nooit gedaan...ik zie zoveel autootjes hier, zelfs op zondag.
Wat een volk!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is vele malen erger, net als de meeste mannen die ik ken. Vinden het allemaal nodig om in mijn buurt te schijten en boeren.Ook op mijn werk. Echt hoor.
![]()
Mijn zoon, schoonzoon en bonuszoon boeren allemaal bij binnenkomst.Belg inmiddels ook.
Uhuh, maar doe dan gelijk voor een week en zo maar geld laat dat niet altijd toe dus dan weer naar de winkel voor kleine dingetjes. Nu een paar keer gedaan dat thuis bezorgen en beviel redelijk, wel al 2 keer iets fout gegaan, dus vertrouw het nog niet helemaal, wel goed afgehandeld door de winkel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je al niet zo'n boodschappendoen-fan bent, dan is het heel verslavend
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een volk!Ik kan bijna niet boeren. Nooit geleerd kennelijk.
Bij de groenteboer een komkommer pakken en vragen of ze ook een paskamer hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind alleen supermarktboodschappen vervelend.
Naar de slager, bakker en groenteboer is wel leuk.
Ik ook niet en ik vind het momenteel heerlijk. Ik weet wel dat mensen dit niet goed vinden, maar boeit mij dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik niet dagelijks mijn boodschappen zou doen dan kom ik nauwelijks mijn huis uit.
Omg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij de groenteboer een komkommer pakken en vragen of ze ook een paskamer hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij de groenteboer een komkommer pakken en vragen of ze ook een paskamer hebben.
dan zou ik het gewoon doen, volgens mij hoef je maar voor minimaal 25 euro boodschappen te doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde produkten als mijn Vomar hier op een steenworp
Misschien moet je zelf het goede voorbeeld geven, maar ik vrees dat het niet meer goedkomt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat ja en bij mij in de buurt is het schijnbaar niet zo erg, ik hoor erbij of zo.
![]()
En waarom heb ik niet meer van zulke mensen als jij in de buurt.
Daarom neem ik meestal die basic smaak, die kan overal bij. Die rode bietsmaak ligt me al jaren aan te loeren in de schappen, maar ik durf het nog even niet aan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met komkommer.
vast nog veel meer.
Als je 20 mannen om je heen hebt is een voorbeeld zijn als vrouw vrij nutteloos. Maar op mijn werk houd ik me meestal wel in. Thuis niet zo want is thuis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf het goede voorbeeld geven, maar ik vrees dat het niet meer goedkomt.Je hoort bij de boer- en scheetclub.
En er zijn niet zoveel mensen die zo gek zijn als ik en die kunnen natuurlijk ook niet overal tegelijkertijd zijn.
appie heeft wel eens de koelboodschappen van een ander bij mij bezorgd...mocht ik gewoon houden, zat voor ca. 50,- spul in die tas. Als er iets ontbreekt of beschadigd is of wat dan ook, dan krijg je gewoon je geld terug. Formuliertje invullen en klaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, maar doe dan gelijk voor een week en zo maar geld laat dat niet altijd toe dus dan weer naar de winkel voor kleine dingetjes. Nu een paar keer gedaan dat thuis bezorgen en beviel redelijk, wel al 2 keer iets fout gegaan, dus vertrouw het nog niet helemaal, wel goed afgehandeld door de winkel.
Mouten high.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef mario390 het volgende:
aretha :: and the river is deep...
ik helemal nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
yikes ik zou liever vegan worden dan dit
Die combinatie ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote alert? Wat raarquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
eej je @:dinges deed het niet en ik heb wel hoe heet dat ook weer aan
Dat heb ik nog niet gehad. Wel een vergeten product maar dat kregen we inderdaad terug via een formuliertje en een keer zat de koeling er niet bij en die heeft de chauffeur later nog afgegeven. Dus hij had ze niet verkeerd bezorgd nog. Alleen vergeten bij ons, ik had ook direct gebeld nadat ie weg was en ik het door had.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
appie heeft wel eens de koelboodschappen van een ander bij mij bezorgd...mocht ik gewoon houden, zat voor ca. 50,- spul in die tas. Als er iets ontbreekt of beschadigd is of wat dan ook, dan krijg je gewoon je geld terug. Formuliertje invullen en klaar.
planten en kornervoer is schwer te verdauenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zat er dit keer naast.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee met Georg "I Knew You Were Waiting
Hij doet het wel hoor ik heb haar net getagged in een Boom topicquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote alert? Wat raarSAS WAAROM DOET IE HET NIET
Nee, op je werk is het natuurlijk geen beginnen aan. Daar vinden die mannen het vast ook nog stoer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je 20 mannen om je heen hebt is een voorbeeld zijn als vrouw vrij nutteloos. Maar op mijn werk houd ik me meestal wel in. Thuis niet zo want is thuis.![]()
En je behoort tot een kleine club.Ik verkeer in de verkeerde kringen denk ik.
ik heb ook tussen alleen maar mannen gewerkt...met het boeren van hun had ik niet zoveel moeite, maar scheten laten ging me wat te ver. Gelukkig waren ze beschaafd genoeg om dat niet te doen (behalve 1 hork dan). Ik zelf hield me altijd inquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je 20 mannen om je heen hebt is een voorbeeld zijn als vrouw vrij nutteloos. Maar op mijn werk houd ik me meestal wel in. Thuis niet zo want is thuis.![]()
En je behoort tot een kleine club.Ik verkeer in de verkeerde kringen denk ik.
Ja minimaal 25... wat flessen wijn en het is zo gepieptquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan zou ik het gewoon doen, volgens mij hoef je maar voor minimaal 25 euro boodschappen te doen
Thuis ben ik dat wel geweest maar er was ook nog een vader en die zei tegen mij dat ik zijn moeder niet was. Toen werden de kinderen tieners en was vaders weg en toen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, op je werk is het natuurlijk geen beginnen aan. Daar vinden die mannen het vast ook nog stoer.Maar thuis had een voorbeeldfunctie misschien wel gewerkt. Ik zou gek worden van huisgenoten die de hele dag aan het boeren en ruften zijn.
jaaaaa lekker aan de vega granola schnitzel vijg-geitenkaasquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
die van GB deed het welquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bofferd, ik heb al van alles voorbij zien komen en gehoord. Echt leuk volk soms.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb ook tussen alleen maar mannen gewerkt...met het boeren van hun had ik niet zoveel moeite, maar scheten laten ging me wat te ver. Gelukkig waren ze beschaafd genoeg om dat niet te doen (behalve 1 hork dan). Ik zelf hield me altijd in
De basic smaak is de lekkerste!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daarom neem ik meestal die basic smaak, die kan overal bij. Die rode bietsmaak ligt me al jaren aan te loeren in de schappen, maar ik durf het nog even niet aan.
man man, veganne schnitzel? is dat en wettex? geitenkaas vegan? veganer eten geen melkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaaa lekker aan de vega granola schnitzel vijg-geitenkaas![]()
Ja zoals vorige week zeker weer.. gered worden door zn maatje Kikoquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef mario390 het volgende:
vanavond hoopelijk tejado nominiert![]()
ow wacht, misschien omdat een tabbladje al op 40+ SC stond, dat bomentopic helegaar nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht, misschien omdat een tabbladje al op 40+ SC stond, dat bomentopic helegaar niet
Nah, ik kan me er wel een voorstelling bij maken hoe dat gaat hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Thuis ben ik dat wel geweest maar er was ook nog een vader en die zei tegen mij dat ik zijn moeder niet was. Toen werden de kinderen tieners en was vaders weg en toen.
Oh wacht ik ga mezelf weer zitten verdedigen.Je hebt geen idee hoe zoiets gaat.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoals vorige week zeker weer.. gered worden door zn maatje Kiko
I am groot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht, misschien omdat een tabbladje al op 40+ SC stond, dat bomentopic helegaar niet
wat nou? ik probeer constructief mee te denkenquote:
Misschien is het lekker? En volgens mij is het gezond en ik las net dat het lang energie geeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou je Humus willen eten? wat zijn de voordelen
Nee hoor dat haalt weinig uit, de meesten hebben er letterlijk schijt aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, op je werk is het natuurlijk geen beginnen aan. Daar vinden die mannen het vast ook nog stoer.Maar thuis had een voorbeeldfunctie misschien wel gewerkt. Ik zou gek worden van huisgenoten die de hele dag aan het boeren en ruften zijn.
Oh man die enequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaaa lekker aan de vega granola schnitzel vijg-geitenkaas![]()
Gelukkig maar en echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan me er wel een voorstelling bij maken hoe dat gaat hoor.En het gaat over scheten, dus je hoeft je inderdaad niet serieus te gaan zitten verdedigen.
en dan ook nog in mijn persoonlijke bonus hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh man die enedie zag er echt verschrikkelijk uit
is gewoon LEKKER wat lul jequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou je Humus willen eten? wat zijn de voordelen
Wat ook erg is: collega's die constant platte seksgrappen maken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor dat haalt weinig uit, de meesten hebben er letterlijk schijt aan
Hummus bah.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja dat is het ook als je in het desbetreffende forum zit zie je niksquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat nou? ik probeer constructief mee te denken
neej, ik denk dat het kwam omdat ik al een tabblad 40+ sc open had staan, maar in de uto-sc zat te loeren...jwsquote:
Ja weet ik veelquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het lekker? En volgens mij is het gezond en ik las net dat het lang energie geeft.
Vechten?quote:
Philadelphia vind ik in die hoek ook wel lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]En ik zocht een broodbeleg wat makkelijk was en het liefst vegetarisch want ik was al die vlees dingen zat.. en hartig. En elke dag smeerkaas komt ook je strot uit op een gegeven moment.
Nee gelukkig niet schrik me een hoedje van die foto alleen alquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan ook nog in mijn persoonlijke bonus he...had jij die niet dan?
Ik heb ook nog een tabbladje met de cos open staan en de streams staan weer op een ander tabbladje. tabblad tabblad tabblad. Stom woord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
neej, ik denk dat het kwam omdat ik al een tabblad 40+ sc open had staan, maar in de uto-sc zat te loeren...jws
Gevonden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
Hayabusa 2 begint in de buurt te komen.Als je goed kijkt, zie je links bij het lichtste stukje de schaduw van het ruimtevaartuigje.
[ afbeelding ]
Als je heel zuur kijkt als respons wil het nog weleens wegebben een tijdjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ook erg is: collega's die constant platte seksgrappen maken.
Oh de struggle om al 2 weken geen paaseitjes te pakkenquote:
SNELLE JONGEN LIG LAAG HAYABUSA WOWquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
Hayabusa 2 begint in de buurt te komen.Als je goed kijkt, zie je links bij het lichtste stukje de schaduw van het ruimtevaartuigje.
[ afbeelding ]
Dan moet je nooit in mijn branche gaan werken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ook erg is: collega's die constant platte seksgrappen maken.
Eet smakelijk.quote:
ik raak soms de weg kwijt, vooral als ik op een quote klik en er weer een tabbaldbald opentquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tabbladje met de cos open staan en de streams staan weer op een ander tabbladje. tabblad tabblad tabblad. Stom woord.
Zijn advocaten van die hitsers?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan moet je nooit in mijn branche gaan werken.
EEN WATTEquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik raak soms de weg kwijt, vooral als ik op een quote klik en er weer een tabbaldbald opent
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik raak soms de weg kwijt, vooral als ik op een quote klik en er weer een tabbaldbald opent
Dat lijkt me als vrouw helemaal vervelend, die seksgrappen, maar als man word je een beetje raar gevonden als je het niet grappig vindt. Af en toe zo'n grap is leuk, maar van die hele domme platte humor is echt niet te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je heel zuur kijkt als respons wil het nog weleens wegebben een tijdje
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn advocaten van die hitsers?
Vogeltje met een gebroken vleugeltje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje zielig voor jou
Je moet je bek houden.quote:
2 weken alquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh de struggle om al 2 weken geen paaseitjes te pakken
ja tabblad...man ik zit al dagenlang naar een excelbestand met 30.000 records te staren en te filteren...ben een beetje gaar ervan, maar het is wel klaarquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
2 weken alen het duurt nog een eeuwigheid tot pason
Ja joh ik etter je maarquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja tabblad...man ik zit al dagenlang naar een excelbestand met 30.000 records te staren en te filteren...ben een beetje gaar ervan, maar het is wel klaar
Ja dat is zo, dan ben je wel heel apart als je niet 'gewoon' meelacht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me als vrouw helemaal vervelend, die seksgrappen, maar als man word je een beetje raar gevonden als je het niet grappig vindt. Af en toe zo'n grap is leuk, maar van die hele domme platte humor is echt niet te doen.
die collega's die ik had probeerden mij te intimideren met seksboekjes en dan zei ik 'goh dat ze dat kan met die lange nagels'...de lol was er toen al gauw af...kneusjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me als vrouw helemaal vervelend, die seksgrappen, maar als man word je een beetje raar gevonden als je het niet grappig vindt. Af en toe zo'n grap is leuk, maar van die hele domme platte humor is echt niet te doen.
Dat was ik al niet van plan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan moet je nooit in mijn branche gaan werken.
En ik dacht nog wel dat je serieus was.quote:
Tegen jou welquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je serieus was.
Nee, tegenwoordig eigenlijk geen gelukkig. Een paar jaar geleden wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat is zo, dan ben je wel heel apart als je niet 'gewoon' meelacht.Ik heb gelukkig niet veel van die collega's, jij wel?
Je hebt ze natuurlijk één voor één in elkaar geslogenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig eigenlijk geen gelukkig. Een paar jaar geleden wel.
Wel een goede reactie, maar dat is echt grensoverschrijdend gedrag eigenlijk. Het heeft natuurlijk geen zin om er ophef over te maken, maar niet iedereen is zo assertief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
die collega's die ik had probeerden mij te intimideren met seksboekjes en dan zei ik 'goh dat ze dat kan met die lange nagels'...de lol was er toen al gauw af...kneusjes
Yup. Niet continu natuurlijk, maar regelmatig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ik al niet van plan.Is het zo erg?
Maar Char nam porno voor ze op dus dan kan je wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede reactie, maar dat is echt grensoverschrijdend gedrag eigenlijk. Het heeft natuurlijk geen zin om er ophef over te maken, maar niet iedereen is zo assertief.
Neuh. Gewoon ergens anders aan de slag gegaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt ze natuurlijk één voor één in elkaar geslogen
Ik wist wel dat jij jij ook tof bent.quote:
Zijn het ook hele domme grappen? Of meer van het "that's what she said"-niveau? Die laatsten kunnen nog wel grappig zijn als ze goed getimed zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Yup. Niet continu natuurlijk, maar regelmatig.
Inclusief live geluidenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar Char nam porno voor ze op dus dan kan je wel wat hebben
Ik vind mannen vaak ook kutquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
Toch fijn dat we met zo'n TT vooral aan het uitdiepen zijn hoe kut mannen kunnen zijn.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
[..]Char ging naast de tv Holy Koetjes liggen roepen?
Zijn ze ook. Vrouwen ook wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind mannen vaak ook kut
Van alles wat eigenlijk. Soms lach ik erom, soms niet. Ik heb toffe collega's hoor, en de sfeer is prima. Je ontkomt er denk ik bijna niet aan vaak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn het ook hele domme grappen? Of meer van het "that's what she said"-niveau? Die laatsten kunnen nog wel grappig zijn als ze goed getimed zijn.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
Toch fijn dat we met zo'n TT vooral aan het uitdiepen zijn hoe kut mannen kunnen zijn.
mij maak je wat betreft niet zo gauw gek, en ergens kun je het ook wel verwachten dat ze je grenzen uitproberen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een goede reactie, maar dat is echt grensoverschrijdend gedrag eigenlijk. Het heeft natuurlijk geen zin om er ophef over te maken, maar niet iedereen is zo assertief.
Dit helaas ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
Over het algemeen zijn mensen gewoon kut.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar Char nam porno voor ze op dus dan kan je wel wat hebben
Maar ook leuk en liefquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
Over het algemeen zijn mensen gewoon kut.
Alle vrouwen zijn idd engeltjes.quote:
whut?quote:
Maar wat als je dus inderdaad niet assertief bent. Dan gaan ze dus inderdaad steeds verder en echt te ver.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
mij maak je wat betreft niet zo gauw gek, en ergens kun je het ook wel verwachten dat ze je grenzen uitproberen.
dan waren het meer snurkgeluiden geweestquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:03 schreef TillyB het volgende:
[..]Char ging naast de tv Holy Koetjes liggen roepen?
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn idd engeltjes.
smart angels bedoel jequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn idd engeltjes.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan waren het meer snurkgeluiden geweest
Heel vaak imoquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt, dat komt ook nog wel eens voor.
dan is het niet zo handig om tussen allemaal mannen te gaan werken...denk ik. Maar eigenlijk hoef je niet eens assertief te zijn, onverschillig doen doet ook al heel veel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar wat als je dus inderdaad niet assertief bent. Dan gaan ze dus inderdaad steeds verder en echt te ver.Och, toestand.
Ik niet in elk geval, maar dat ligt vast aan mijquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heel vaak imomaar daar is vast niet iedereen het mee eens
Misschien heb je gewoon vaak pech, zoals met je buren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, maar dat ligt vast aan mij
Klopt, das niet handig dan nee. En onverschilligheid kan ook verkeerde reacties opwekken dat ze denken dat alles kan dan want boeit je toch niet. Och, zoveel mensen zoveel reacties mogelijk. Veel te ingewikkeld allemaal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan is het niet zo handig om tussen allemaal mannen te gaan werken...denk ik. Maar eigenlijk hoef je niet eens assertief te zijn, onverschillig doen doet ook al heel veel.
Bij mij lig je veilig, stom gedoe dat ik op sex uit ben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, maar dat ligt vast aan mij
De buren van de andere kant zijn wel leuk en lief, dus op zich compenseert dat wel. Iets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon vaak pech, zoals met je buren.
Ga je Tinderen voor een slaappartnerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij lig je veilig, stom gedoe dat ik op sex uit ben.
Nah, dan is het bij jou ook niet echt een probleem. Toen ik collega's had die echt alleen maar hele vrouwonvriendelijk vieze grappen maakten, had ik er wel een keer genoeg van.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van alles wat eigenlijk. Soms lach ik erom, soms niet. Ik heb toffe collega's hoor, en de sfeer is prima. Je ontkomt er denk ik bijna niet aan vaak.
Hou toch eens op met die creep-ass opmerkingen steeds.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij lig je veilig, stom gedoe dat ik op sex uit ben.
gelukkigquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
De buren van de andere kant zijn wel leuk en lief, dus op zich compenseert dat wel. Iets.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die creep-ass opmerkingen steeds.
Hij doet er nog wel een disclaimer bij dat het niet creepy bedoelt isquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die creep-ass opmerkingen steeds.
Ja, precies, dat lijkt me wel erg. Die mannen weten dan uiteindelijk ook niet wat ze iemand aandoen. "Ze heeft er nooit iets over gezegd!"quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar wat als je dus inderdaad niet assertief bent. Dan gaan ze dus inderdaad steeds verder en echt te ver.Och, toestand.
Dat helpt niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij doet er nog wel een disclaimer bij dat het niet creepy bedoelt is
ik heb er een hele leuke tijd gehad en mannen zijn ook nog kneusjes ook...als ik ergens geen zin in had deed ik net of ik het niet kon en dan werd het voor me gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, das niet handig dan nee. En onverschilligheid kan ook verkeerde reacties opwekken dat ze denken dat alles kan dan want boeit je toch niet. Och, zoveel mensen zoveel reacties mogelijk. Veel te ingewikkeld allemaal.
Jip. Lastige situatie dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, dat lijkt me wel erg. Die mannen weten dan uiteindelijk ook niet wat ze iemand aandoen. "Ze heeft er nooit iets over gezegd!"
Oeh, dat herken ik wel ja, als ik wilde, hoefde ik niets te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er een hele leuke tijd gehad en mannen zijn ook nog kneusjes ook...als ik ergens geen zin in had deed ik net of ik het niet kon en dan werd het voor me gedaan
Nee een probleem is het zeker niet. Vermoeiend soms, en flauw, maar meer ook niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan is het bij jou ook niet echt een probleem. Toen ik collega's had die echt alleen maar hele vrouwonvriendelijk vieze grappen maakten, had ik er wel een keer genoeg van.
"Ik zoek een paar sterke mannen!!!" ja hoor daar komen ze in bosjes aangewaggeldquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb er een hele leuke tijd gehad en mannen zijn ook nog kneusjes ook...als ik ergens geen zin in had deed ik net of ik het niet kon en dan werd het voor me gedaan
Vreselijk gedrag vind ik dat. Het hulpeloze vrouwtje uithangen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
"Ik zoek een paar sterke mannen!!!" ja hoor daar komen ze in bosjes aangewaggeld
En ik ben de laatst in de rij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
"Ik zoek een paar sterke mannen!!!" ja hoor daar komen ze in bosjes aangewaggeld
Een beetje als de grappen hier dus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee een probleem is het zeker niet. Vermoeiend soms, en flauw, maar meer ook niet hoor.
als ik er beter van word, I don't carequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vreselijk gedrag vind ik dat. Het hulpeloze vrouwtje uithangen.
Hmhm.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Een beetje als de grappen hier dus.
Grappen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Een beetje als de grappen hier dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |