Jij wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
pfff daar heb ik me toch weer uit weten te redden
Klinkt goed als ontbijt maar jij wilt zeker ook niet naast mij wakker worden?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op brood, met tomaatjes of gegrilde paprika, sla. Of met kipfilet of gewoon.
Bij je couscous. In platbrood met gegrilde halloumi, gegrilde paprika, spinazie/sla/groente.
Met komkommer.
vast nog veel meer.
Hoe doe je dat? Ik ben een eikel.quote:
Neequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt goed als ontbijt maar jij wilt zeker ook niet naast mij wakker worden?
Komkommer en tomaatjes eet ik ook wel, dus dat moet ik dan ook maar eens combineren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op brood, met tomaatjes of gegrilde paprika, sla. Of met kipfilet of gewoon.
Bij je couscous. In platbrood met gegrilde halloumi, gegrilde paprika, spinazie/sla/groente.
Met komkommer.
vast nog veel meer.
Doe googlen dan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
wat heet meerrettich op nederlands?
quote:
Hoezo.. het wordt zelfs gewoon bevestigdquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel erg autoritair omdat over je zelf te zeggen
eej je @DinGes deed het niet en ik heb wel hoe heet dat ook weer aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
@:Charmian ja valt tegen de appie buit de laatste weken
Heb je het wel eens eerder geproefd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Komkommer en tomaatjes eet ik ook wel, dus dat moet ik dan ook maar eens combineren.
Beter, krijgen we ook geen ruzie dat ik het dekbed naar mij toetrek.quote:
Rettichquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
Mierikswortel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
Laat mij erbuiten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Hoezo.. het wordt zelfs gewoon bevestigd
Nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je het wel eens eerder geproefd?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Gooddeal het volgende:
Die Uto s.c.![]()
Onze Moot blijft strijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |