quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor zelfs in de inimini kutsupermarkt hier
Ik zal in het weekend eens kijken wat voor soorten de plaatselijke super heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt verschillende smaken hummus...laatst iets met pijnboompitjes van de appie gekregen, was best lekker als je er van houdt
Hele goeie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet (goeie smoes hè).
Ben benieuwd naar je oordeelquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ik zal in het weekend eens kijken wat voor soorten de plaatselijke super heeft.
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is wel vrij knoflokerig, daar moet je wel van houden
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat maar stomme nogwat.
Douche hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De ultieme vrind ... heb je een douche of een bad ?
nie egetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is handig na het eten van stink Humus?
Klopt bij Fargesia is dat. Die heb ik ook. Die heeft pasgeleden gebloeid en ik heb ze daarna aangeplant. Dus ik ben voorlopig even veilig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees nu dat als bamboe gaat bloeien, het meestal het einde van de plant is!Bamboesoorten bloeien soms op een heel continent tegelijkertijd en sommige soorten bloeien meer dan een eeuw niet en dan opeens wel. Wat een rare plant!
Kun je geen machete gaan fabriceren? Dat is wel een leuk projectje. Kost alleen wel een paar jaar, denk ik. Heb je nog gespeeld met je vlammenwerper?
huhuhuhuquote:
Ik denk dat maar beter kan dobberen en mijn mond houden.quote:
of je laten transformeren in de Douche-eendquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat maar beter kan dobberen en mijn mond houden.
Wel boeiend dat die bamboe tegelijkertijd bloeit. Ze weten kennelijk nog steeds niet hoe dat kan. Het zou trouwens wel handig zijn als-ie wat vaker bloeit en afsterft, dan krijg je niet zo'n enorm oerwoud.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt bij Fargesia is dat. Die heb ik ook. Die heeft pasgeleden gebloeid en ik heb ze daarna aangeplant. Dus ik ben voorlopig even veilig.
Hmmm..machete fabriceren...nah..eerst m'n kas fabriceren.
Nee nog steeds niet met mijn vlammenwerper gespeeld. Wilde het twee weken terug doen maar toen waaide het enorm, het hele weekend. Ik wil dat met zo weinig mogelijk wind doen. Geen onnodige risico's nemen.
Misschien komend weekend. Effe kijken wat het weer dan doet.
Ik heb niet zoveel behoefte om met jou een intiem gesprek aan te gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
of je laten transformeren in de Douche-eend
Nee das ook lastig als je domme vrouwen prefereertquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel behoefte om met jou een intiem gesprek aan te gaan.
Ook vies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook geen grond gaan eten! We hebben het over hummus.
Uhuh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:55 schreef mario390 het volgende:
weet je wat dom is? zu 6st met elkaar samen gebonden bord met eten nehmen maar het werkt is niks gevallen
Zo te zien heeft mijn supermarkt die eerste wel. Thanks en hai!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:52 schreef Voxs het volgende:
Maza hummus is lekker. Die van Sabra ook.
Noem jij de vrouwen hier dom?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das ook lastig als je domme vrouwen prefereert
Dit snap ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja in Big Brother Brasil zijn ze 4 dagen an de handen verbonden en moeten alles zo doen
Hou op, ik vind je steeds toffer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |