quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor zelfs in de inimini kutsupermarkt hier
Ik zal in het weekend eens kijken wat voor soorten de plaatselijke super heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt verschillende smaken hummus...laatst iets met pijnboompitjes van de appie gekregen, was best lekker als je er van houdt
Hele goeie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet (goeie smoes hč).
Ben benieuwd naar je oordeelquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ik zal in het weekend eens kijken wat voor soorten de plaatselijke super heeft.
Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is wel vrij knoflokerig, daar moet je wel van houden
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe dat maar stomme nogwat.
Douche hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
De ultieme vrind ... heb je een douche of een bad ?
nie egetenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is handig na het eten van stink Humus?
Klopt bij Fargesia is dat. Die heb ik ook. Die heeft pasgeleden gebloeid en ik heb ze daarna aangeplant. Dus ik ben voorlopig even veilig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees nu dat als bamboe gaat bloeien, het meestal het einde van de plant is!Bamboesoorten bloeien soms op een heel continent tegelijkertijd en sommige soorten bloeien meer dan een eeuw niet en dan opeens wel. Wat een rare plant!
Kun je geen machete gaan fabriceren? Dat is wel een leuk projectje. Kost alleen wel een paar jaar, denk ik. Heb je nog gespeeld met je vlammenwerper?
huhuhuhuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |