quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij de vrouwen hier dom?
Ik had hem niet gezien, maar ja, hoe zit dat chuf? Noem je ons dom.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee das ook lastig als je domme vrouwen prefereert
Slijmbal.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op, ik vind je steeds toffer.
Kren zegt me dan weer niets.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]de orange kaas,en de met Kren en knoflok
quote:
Hai! Ik hoop dat je het lekker vindtquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien heeft mijn supermarkt die eerste wel. Thanks en hai!
Naast het idee het met een wortel te eten, waar kun je het nog meer bij eten? Gewoon op brood?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hai! Ik hoop dat je het lekker vindt
Oh stom zegt de TTquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij de vrouwen hier dom?
Jou schuld,quote:
Nee SBE noemt jullie stom ... das mijn fout dat dom..quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem niet gezien, maar ja, hoe zit dat chuf? Noem je ons dom.
Vinden ze het velletje niet lekker?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind erwtjes wel lekker, dat is ook zo grappig met ratten die pellen iedere erwt
Op brood, met tomaatjes of gegrilde paprika, sla. Of met kipfilet of gewoon.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Naast het idee het met een wortel te eten, waar kun je het nog meer bij eten? Gewoon op brood?
Nee schijnbaar niet, alle velletjes blijven als ronde schilletjes liggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Vinden ze het velletje niet lekker?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee SBE noemt jullie stom ... das mijn fout dat dom..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |