quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is het lekker? En volgens mij is het gezond en ik las net dat het lang energie geeft.
Vechten?quote:
Philadelphia vind ik in die hoek ook wel lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]En ik zocht een broodbeleg wat makkelijk was en het liefst vegetarisch want ik was al die vlees dingen zat.. en hartig. En elke dag smeerkaas komt ook je strot uit op een gegeven moment.
Nee gelukkig niet schrik me een hoedje van die foto alleen alquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dan ook nog in mijn persoonlijke bonus he...had jij die niet dan?
Ik heb ook nog een tabbladje met de cos open staan en de streams staan weer op een ander tabbladje. tabblad tabblad tabblad. Stom woord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
neej, ik denk dat het kwam omdat ik al een tabblad 40+ sc open had staan, maar in de uto-sc zat te loeren...jws
Gevonden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
Hayabusa 2 begint in de buurt te komen.Als je goed kijkt, zie je links bij het lichtste stukje de schaduw van het ruimtevaartuigje.
[ afbeelding ]
Als je heel zuur kijkt als respons wil het nog weleens wegebben een tijdjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ook erg is: collega's die constant platte seksgrappen maken.
Oh de struggle om al 2 weken geen paaseitjes te pakkenquote:
SNELLE JONGEN LIG LAAG HAYABUSA WOWquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Recce het volgende:
Hayabusa 2 begint in de buurt te komen.Als je goed kijkt, zie je links bij het lichtste stukje de schaduw van het ruimtevaartuigje.
[ afbeelding ]
Dan moet je nooit in mijn branche gaan werken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat ook erg is: collega's die constant platte seksgrappen maken.
ik raak soms de weg kwijt, vooral als ik op een quote klik en er weer een tabbaldbald opentquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tabbladje met de cos open staan en de streams staan weer op een ander tabbladje. tabblad tabblad tabblad. Stom woord.
Zijn advocaten van die hitsers?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan moet je nooit in mijn branche gaan werken.
EEN WATTEquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik raak soms de weg kwijt, vooral als ik op een quote klik en er weer een tabbaldbald opent
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik raak soms de weg kwijt, vooral als ik op een quote klik en er weer een tabbaldbald opent
Dat lijkt me als vrouw helemaal vervelend, die seksgrappen, maar als man word je een beetje raar gevonden als je het niet grappig vindt. Af en toe zo'n grap is leuk, maar van die hele domme platte humor is echt niet te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je heel zuur kijkt als respons wil het nog weleens wegebben een tijdje
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn advocaten van die hitsers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |