man man, veganne schnitzel? is dat en wettex? geitenkaas vegan? veganer eten geen melkquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaaa lekker aan de vega granola schnitzel vijg-geitenkaas![]()
Ja zoals vorige week zeker weer.. gered worden door zn maatje Kikoquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:33 schreef mario390 het volgende:
vanavond hoopelijk tejado nominiert![]()
ow wacht, misschien omdat een tabbladje al op 40+ SC stond, dat bomentopic helegaar nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote alert? Wat raarSAS WAAROM DOET IE HET NIET
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht, misschien omdat een tabbladje al op 40+ SC stond, dat bomentopic helegaar niet
Nah, ik kan me er wel een voorstelling bij maken hoe dat gaat hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Thuis ben ik dat wel geweest maar er was ook nog een vader en die zei tegen mij dat ik zijn moeder niet was. Toen werden de kinderen tieners en was vaders weg en toen.
Oh wacht ik ga mezelf weer zitten verdedigen.Je hebt geen idee hoe zoiets gaat.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoals vorige week zeker weer.. gered worden door zn maatje Kiko
I am groot.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow wacht, misschien omdat een tabbladje al op 40+ SC stond, dat bomentopic helegaar niet
wat nou? ik probeer constructief mee te denkenquote:
Misschien is het lekker? En volgens mij is het gezond en ik las net dat het lang energie geeft.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou je Humus willen eten? wat zijn de voordelen
Nee hoor dat haalt weinig uit, de meesten hebben er letterlijk schijt aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, op je werk is het natuurlijk geen beginnen aan. Daar vinden die mannen het vast ook nog stoer.Maar thuis had een voorbeeldfunctie misschien wel gewerkt. Ik zou gek worden van huisgenoten die de hele dag aan het boeren en ruften zijn.
Oh man die enequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaaa lekker aan de vega granola schnitzel vijg-geitenkaas![]()
Gelukkig maar en echt hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik kan me er wel een voorstelling bij maken hoe dat gaat hoor.En het gaat over scheten, dus je hoeft je inderdaad niet serieus te gaan zitten verdedigen.
en dan ook nog in mijn persoonlijke bonus hequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh man die enedie zag er echt verschrikkelijk uit
is gewoon LEKKER wat lul jequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom zou je Humus willen eten? wat zijn de voordelen
Wat ook erg is: collega's die constant platte seksgrappen maken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor dat haalt weinig uit, de meesten hebben er letterlijk schijt aan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja dat is het ook als je in het desbetreffende forum zit zie je niksquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat nou? ik probeer constructief mee te denken
neej, ik denk dat het kwam omdat ik al een tabblad 40+ sc open had staan, maar in de uto-sc zat te loeren...jwsquote:
Ja weet ik veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |