quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik ben een eikel.
Ik hoop dat het je smaakt. Het is wel knoflookachtig ookquote:
Ik ga daar altijd vies van boeren, hele nare smaak heb ik dan iedere keer. Ik vind het niet meer zo lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik begin komkommer wel meer te waarderen de laatste tijd, het ruikt zo lekker vooral
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga daar altijd vies van boeren, hele nare smaak heb ik dan iedere keer. Ik vind het niet meer zo lekker.
Dat vind ik leuke weetjes.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
Hayabusa 2 gaat straks landen op de asteroïde Ryugu. Hij schiet een kogel in het oppervlak en vangt het materiaal dat opspringt met een slurf op. Dat gaat-ie terugbrengen naar de aarde, zodat het hier geanalyseerd kan worden.
[ afbeelding ]
na een colaatje of zo, dat het zeer doet in je neusquote:
Binnensmonds. Soms hardop. Ik peuter ook wel eens in mijn neus en laat ook wel eens een scheet.quote:
en de hele volgende weekquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Morgen maar weer kip kerrie schotel maken voor het Weekend
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnensmonds. Soms hardop. Ik peuter ook wel eens in mijn neus en laat ook wel eens een scheet.
[..]
Binnensmonds. Soms hardop. Ik peuter ook wel eens in mijn neus en laat ook wel eens een scheet.
die van vorige week was beter ja...maar toen heb ik geen boodschapjes gedaan, ik was te laatquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Bonus is lekker matig deze week wel
Ja, daar had Tilly me al voor gewaarschuwd, maar dat vind ik helemaal geen probleem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je smaakt. Het is wel knoflookachtig ook
Erg lekker!
Sommige dingen over vrouwen wil ik gewoonweg niet weten.quote:
Zal ik eens bij de PicNic bestellen... Ik mag inmiddels.. Iemand al ervaring mee?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik doe iedere dag boodschappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
die van vorige week was beter ja...maar toen heb ik geen boodschapjes gedaan, ik was te laat
Dan gaat het vast bevallenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar had Tilly me al voor gewaarschuwd, maar dat vind ik helemaal geen probleem.
[..]
Wij ook maar nog niet gedaan. Geen zin in nu.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik eens bij de PicNic bestellen... Ik mag inmiddels.. Iemand al ervaring mee?
ik mag al heel lang, maar nog nooit gedaan...ik zie zoveel autootjes hier, zelfs op zondag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ik eens bij de PicNic bestellen... Ik mag inmiddels.. Iemand al ervaring mee?
Ben & Jerry`s. en chips.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
pfff echt geen zin in, en gaat wat moeilijk nu...maar ik vind 1 keer in de week en soms eens in de 2 weken genoeg. Of ik moet echt iets nodig hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik doe iedere dag boodschappen
Die is vele malen erger, net als de meeste mannen die ik ken. Vinden het allemaal nodig om in mijn buurt te schijten en boeren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]Je hebt maar geluk dat die Belg er verder nog iets in ziet.
als je al niet zo'n boodschappendoen-fan bent, dan is het heel verslavendquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet momenteel ook naar de AH want de Jumbo is aan het verbouwen, 3 weken dicht. Inmiddels heb ik ook het thuisbezorgen van boodschappen ontdekt. Nooit meer naar buiten.![]()
Ze hebben dezelfde produkten als mijn Vomar hier op een steenworpquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik mag al heel lang, maar nog nooit gedaan...ik zie zoveel autootjes hier, zelfs op zondag.
Wat een volk!quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is vele malen erger, net als de meeste mannen die ik ken. Vinden het allemaal nodig om in mijn buurt te schijten en boeren.Ook op mijn werk. Echt hoor.
![]()
Mijn zoon, schoonzoon en bonuszoon boeren allemaal bij binnenkomst.Belg inmiddels ook.
Uhuh, maar doe dan gelijk voor een week en zo maar geld laat dat niet altijd toe dus dan weer naar de winkel voor kleine dingetjes. Nu een paar keer gedaan dat thuis bezorgen en beviel redelijk, wel al 2 keer iets fout gegaan, dus vertrouw het nog niet helemaal, wel goed afgehandeld door de winkel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
als je al niet zo'n boodschappendoen-fan bent, dan is het heel verslavend
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een volk!Ik kan bijna niet boeren. Nooit geleerd kennelijk.
Bij de groenteboer een komkommer pakken en vragen of ze ook een paskamer hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:24 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind alleen supermarktboodschappen vervelend.
Naar de slager, bakker en groenteboer is wel leuk.
Ik ook niet en ik vind het momenteel heerlijk. Ik weet wel dat mensen dit niet goed vinden, maar boeit mij dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik niet dagelijks mijn boodschappen zou doen dan kom ik nauwelijks mijn huis uit.
Omg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij de groenteboer een komkommer pakken en vragen of ze ook een paskamer hebben.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij de groenteboer een komkommer pakken en vragen of ze ook een paskamer hebben.
dan zou ik het gewoon doen, volgens mij hoef je maar voor minimaal 25 euro boodschappen te doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde produkten als mijn Vomar hier op een steenworp
Misschien moet je zelf het goede voorbeeld geven, maar ik vrees dat het niet meer goedkomt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat ja en bij mij in de buurt is het schijnbaar niet zo erg, ik hoor erbij of zo.
![]()
En waarom heb ik niet meer van zulke mensen als jij in de buurt.
Daarom neem ik meestal die basic smaak, die kan overal bij. Die rode bietsmaak ligt me al jaren aan te loeren in de schappen, maar ik durf het nog even niet aan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Op brood, met tomaatjes of gegrilde paprika, sla. Of met kipfilet of gewoon.
Bij je couscous. In platbrood met gegrilde halloumi, gegrilde paprika, spinazie/sla/groente.
Met komkommer.
vast nog veel meer.
Als je 20 mannen om je heen hebt is een voorbeeld zijn als vrouw vrij nutteloos. Maar op mijn werk houd ik me meestal wel in. Thuis niet zo want is thuis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf het goede voorbeeld geven, maar ik vrees dat het niet meer goedkomt.Je hoort bij de boer- en scheetclub.
En er zijn niet zoveel mensen die zo gek zijn als ik en die kunnen natuurlijk ook niet overal tegelijkertijd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |