Uiteraard, ze weten het namelijk allemaal niet dus lullen ze allemaam elkaar na want dan zitten ze veilig. Als er eentje stellig zou afwijken van de rest zou ik daar meer vertrouwen in hebben.quote:Op maandag 25 februari 2019 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De media is wel heel erg eensgezind over de problemen en huidige positie van Mercedes.
Ik zeg Vettel en Verstappen.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:26 schreef franklop het volgende:
Toch ga ik er gewoon vanuit dat er minstens 1 Mercedes op de eerste rij staat in Australië
quote:Op maandag 25 februari 2019 17:36 schreef sasquatsch het volgende:
Op basis van deze eerste testweek zeg ik Vettel en Leclerc
Het is natuurlijk niet alleen op basis van 1 test week dat er voorspellingen worden gedaan.quote:Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Lionheaad het volgende:
Op basis van de eerste week zeg ik dat je nog niks kan zeggen.
Dit is het enigste juiste antwoord...quote:Op maandag 25 februari 2019 18:02 schreef Lionheaad het volgende:
Op basis van de eerste week zeg ik dat je nog niks kan zeggen.
Nou ja, er over speculeren is toch leuk?quote:Op maandag 25 februari 2019 18:26 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dit is het enigste juiste antwoord...
Hey, ik hou je niet tegen hoor! Maar in mijn ogen kunnen ze de testdagen beter hernoemen naar sandbag-dagen...quote:Op maandag 25 februari 2019 18:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou ja, er over speculeren is toch leuk?
Merc partymode genot halve seconde voor op de rest en dan verbaasd doen act van Toto incomingquote:Op maandag 25 februari 2019 17:26 schreef franklop het volgende:
Toch ga ik er gewoon vanuit dat er minstens 1 Mercedes op de eerste rij staat in Australië
Het lijkt wel alsof ze dat testen niet voor ons doen, maar om zelf beter te wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hey, ik hou je niet tegen hoor! Maar in mijn ogen kunnen ze de testdagen beter hernoemen naar sandbag-dagen...
Zuid Europeanen he. Die Fransen en Italianen gaan direct staken als ze aan het begin van het seizoen tevreden zijn met de resultaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:41 schreef Mothzor het volgende:
Ferrari staat er wel om bekend om goede winters te draaien. Zeker als er al een tijdje onvrede heerst over de resultaten.
Met goede resultaten in de winter hou je de aandeelhouders tevreden en blijft er geld beschikbaar. Zo hebben we al meerdere jaren gezien bij Ferrari. Steeds zaken ze gedurende het seizoen weer weg...
Neemt niet weg dat ze absoluut een solide indruk hebben gemaakt de eerste week. Maar na week 1 kan je echt nog niks zeggen....
twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
Dat belooft niet veel goeds nu er al zo ingrijpende verandering is gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
Misschien waren de onderdelen niet klaar, nieuwe inzichten n.a.v. week 1, week 1 focus op de nieuwe motor, design viel tegen in praktijk, ze wilden het e.e.a. nog geheim houden voor de concurrent. Allemaal speculatiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat belooft niet veel goeds nu er al zo ingrijpende verandering is gedaan.
Zoals al verwacht werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
De wintertest is juist bedoeld om problemen op te sporen en verbeteringen aan te brengen. Niets bijzonders lijkt me.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
En daarna nog een redelijke stint dus hij was ook niet heel leeg qua brandstof.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef NaturalScience het volgende:
1.18.647 voor Gasly.
Zo snel is RB de hele vorige week nog niet geweest.
Dit zijn updates die al langer lagen, zoveel delen kan je echt niet in een week produceren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
Altijd lastig te zeggen, vorige week heeft Max ook een keer het eerste gedeelte van de ochtend weinig gereden om uiteindelijk toch nog behoorlijk wat ronden af te leggen over de hele dag. Misschien willen ze wat proberen en is daar even wat werk voor nodig nadat ze weten dat alles nog functioneert.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:41 schreef Jane het volgende:
Leclerc pas 6 laps? Doet Ferrari het een beetje rustig aan deze week?
Nope, las ergens dat de camera's al onderweg waren naar Australië, dus dat er deze week niets wordt gefilmd.quote:
Lol! F1TV werkt gewoon hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nope, las ergens dat de camera's al onderweg waren naar Australië, dus dat er deze week niets wordt gefilmd.
lijkt me stugquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nope, las ergens dat de camera's al onderweg waren naar Australië, dus dat er deze week niets wordt gefilmd.
R.I.P. Ferrari hypetrainquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
Ah, ik las het alleen maar in de comments op gpupdate, daar zeiden mensen dat F1TV niet werkte deze week.quote:
F1TV werkt wel maar ze zenden niks uit deze week.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, ik las het alleen maar in de comments op gpupdate, daar zeiden mensen dat F1TV niet werkte deze week.
Hoe bedoel je dit? Want ik heb de live beelden er gewoon voor hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
F1TV werkt wel maar ze zenden niks uit deze week.
Zo'n ingrijpende verandering brengt Mercedes juist terug naar 0. Het is niet eens zeker of dit concept wel werkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
R.I.P. Ferrari hypetrain
R.I.P. Honda hypetrain
Je zit denk ik naar dag 4 van vorige week te kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Want ik heb de live beelden er gewoon voor hoor
Uhmm, nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Want ik heb de live beelden er gewoon voor hoor
Hahaha, je hebt gelijk, heb er nog niet goed genoeg naar gekeken (@work) maar inderdaad dag 4 sessie 2, mooi is datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je zit denk ik naar dag 4 van vorige week te kijken
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk, heb er nog niet goed genoeg naar gekeken (@:work) maar inderdaad dag 4 sessie 2, mooi is dat
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk, heb er nog niet goed genoeg naar gekeken (@:work) maar inderdaad dag 4 sessie 2, mooi is dat
twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 11:30:18Live commentary was only ever scheduled for Test 1. It’s as much testing for us as for the teams and a huge amount of work. It was a bit of an experiment which we hope worked. Feedback appreciated. We are still on site filming. Different content for F1TV this week. https://t.co/7rhg4TOKiV reageer retweet
Spijtig....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 11:30:18Live commentary was only ever scheduled for Test 1. It’s as much testing for us as for the teams and a huge amount of work. It was a bit of an experiment which we hope worked. Feedback appreciated. We are still on site filming. Different content for F1TV this week. https://t.co/7rhg4TOKiV reageer retweet
Wie zegt dat dit ongepland is? Voor hetzelfde geldt werkt die andere spec als een tierelier al en hebben ze nu zelfs de luxe om verschillende configuraties te testen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n ingrijpende verandering brengt Mercedes juist terug naar 0. Het is niet eens zeker of dit concept wel werkt.
sowieso een nooit te onderschatten team en uiteraard blijven ze door ontwikkelen maar het lijkt er wel een beetje op dat hun beginpositie niet helemaal bracht waar ze dachten te staan en ze nu dus versneld met de 2.0 versie komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit ongepland is? Voor hetzelfde geldt werkt die andere spec als een tierelier al en hebben ze nu zelfs de luxe om verschillende configuraties te testen.
Als het compleet onverwachte non-performance was, dan heb je niet ineens in 4 dagen een halve andere auto. Oftewel, deze onderdelen of dit concept bestond al een stuk langer, wat de 'MeRCedEs HeEfT eeN pRoBlEEm' nieuwsartikelen en posts nogal raar maakt...
Maar onderschat de engineeringkwaliteiten van de Duitsers bij Mercedes ook niet. Ik denk best dat die het voor elkaar krijgen om in een paar dagen een nieuwe voorvleugel te fabriceren als ze flink wat overuren maken en het hele weekend hebben doorgewerkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit ongepland is? Voor hetzelfde geldt werkt die andere spec als een tierelier al en hebben ze nu zelfs de luxe om verschillende configuraties te testen.
Als het compleet onverwachte non-performance was, dan heb je niet ineens in 4 dagen een halve andere auto. Oftewel, deze onderdelen of dit concept bestond al een stuk langer, wat de 'MeRCedEs HeEfT eeN pRoBlEEm' nieuwsartikelen en posts nogal raar maakt...
Of het was nog niet helemaal af en ze hadden dit al in de pijplijn zitten. In ieder geval duidt het er niet op dat ze een heel goed beeld van de aerodynamica hadden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 12:19:59According to Mercedes there is not a single aero part, that hasn't been changed. This spec will also be used at Melbourne. Find more infos & pics of all the upgrade parts in our AMuS story (in German):https://t.co/dSPJP0F9Iu https://t.co/GP8QXGolaN reageer retweet
De grote teams printen gewoon even een nieuwe spoiler tegenwoordig. Vooral bij RB zijn ze daar vrij snel in.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef DeeBee het volgende:
Een voorvleugel produceren is een ding, maar je kan niet in 3-4 dagen aerodynamisch ontwerpen of testen. En F1 is ook weer geen 'hit and miss' dat ze even net wat anders maar proberen met een voorvleugel...
Dus ze hadden in mijn ogen sowieso al een paar ideeen of concept doorgerekend / gebouwd, die ze nu testen. Je kan hoogstens concluderen dat hun eerste idee (als we aannemen dat week 1 auto hun favoriet was), misschien niet zo goed werkte als gedacht...
Ik dacht dat de voorvleugels simpeler zouden worden, zie nog steeds allemaal laagjes. Of heb ik dat verkeerd begrepen en is het alleen wat breder?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:28 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt wel of de Mercedes met het topje van z'n neus tussen de deur heeft gezeten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef NaturalScience het volgende:
Autosport.com![]()
14:00 We're underway, and no-one hits the track straightaway.
14:02 If any F1 team is reading this, please send a car out on track so we can keep making updates. Thanks.
14:04 From our vantage point we can see some corners of a go-kart track, looks to be a close battle going on over there.
Voorvleugel mag nog masr 5 laagjes hebben. Vorig jaar hadden ze nog tig tierelantijntjes erop zitten. Vergelijk voor de grap maar de huidige merc vleugel met die van vorig jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik dacht dat de voorvleugels simpeler zouden worden, zie nog steeds allemaal laagjes. Of heb ik dat verkeerd begrepen en is het alleen wat breder?
JUICHENquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
EEN KAPOTTE MERCEDES
FERRARI KAMPIOEN
Ferrari vindt wel weer een manier om het te verneuken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
EEN KAPOTTE MERCEDES
FERRARI KAMPIOEN
ik verwacht wel wat van Binottoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari vindt wel weer een manier om het te verneuken.
Ik ook. Arrivabene liet Vettel regelmatig in de steek.quote:
Prima tijdje voor de gele wangen.quote:
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.quote:
Waarvan de teams al weer een hoop hebben teruggewonnen en het asfalt sneller is dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.
En dat terwijl Ferrari heeft aangegeven dat de nieuwe regels de auto's gemiddeld 1,5 seconden per ronde hebben vertraagd.
Kan je nagaan wat er zonder wijzigingen mogelijk had geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.
En dat terwijl Ferrari heeft aangegeven dat de nieuwe regels de auto's gemiddeld 1,5 seconden per ronde hebben vertraagd.
1 seconde ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:43 schreef alpeko het volgende:
HAM met afstand de snelste sectortijd in sector 3. Met 1 s sneller dan Gasly bijv. Die zijn gewoon aan het sandbaggen.
25.7 voor HAM. Gasly reed in zijn snelste ronde (niet gezegd dat dat ook zijn snelste sector 3 was) 26.6. Leclerc en Vettel daar ook in de 26 hoog. De rest 27'ersquote:
1:18.0 op de C3quote:
HAM reed in die ronde de oude layout zonder chicane.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
25.7 voor HAM. Gasly reed in zijn snelste ronde (niet gezegd dat dat ook zijn snelste sector 3 was) 26.6. Leclerc en Vettel daar ook in de 26 hoog. De rest 27'ers
Ah dat verklaart e.e.a. Raar dat ze die niet weghalen. Dank voor de scherpte!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:50 schreef TagForce het volgende:
[..]
HAM reed in die ronde de oude layout zonder chicane.
Zijn rondetijd is wel afgenomen, maar die sectortijd blijft staan.
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18.0 op de C3
Gecorrigeerd naar de gaps volgens Pirelli was dat ook de snelste tijd over alle compounds heen.
Of ze waren gewoon met andere dingen bezig. Je gaat niet zomaar 1 seconde harder over een weekendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |