Misschien waren de onderdelen niet klaar, nieuwe inzichten n.a.v. week 1, week 1 focus op de nieuwe motor, design viel tegen in praktijk, ze wilden het e.e.a. nog geheim houden voor de concurrent. Allemaal speculatiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat belooft niet veel goeds nu er al zo ingrijpende verandering is gedaan.
Zoals al verwacht werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
De wintertest is juist bedoeld om problemen op te sporen en verbeteringen aan te brengen. Niets bijzonders lijkt me.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
En daarna nog een redelijke stint dus hij was ook niet heel leeg qua brandstof.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef NaturalScience het volgende:
1.18.647 voor Gasly.
Zo snel is RB de hele vorige week nog niet geweest.
Dit zijn updates die al langer lagen, zoveel delen kan je echt niet in een week produceren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
Altijd lastig te zeggen, vorige week heeft Max ook een keer het eerste gedeelte van de ochtend weinig gereden om uiteindelijk toch nog behoorlijk wat ronden af te leggen over de hele dag. Misschien willen ze wat proberen en is daar even wat werk voor nodig nadat ze weten dat alles nog functioneert.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:41 schreef Jane het volgende:
Leclerc pas 6 laps? Doet Ferrari het een beetje rustig aan deze week?
Nope, las ergens dat de camera's al onderweg waren naar Australië, dus dat er deze week niets wordt gefilmd.quote:
Lol! F1TV werkt gewoon hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nope, las ergens dat de camera's al onderweg waren naar Australië, dus dat er deze week niets wordt gefilmd.
lijkt me stugquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nope, las ergens dat de camera's al onderweg waren naar Australië, dus dat er deze week niets wordt gefilmd.
R.I.P. Ferrari hypetrainquote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
Ah, ik las het alleen maar in de comments op gpupdate, daar zeiden mensen dat F1TV niet werkte deze week.quote:
F1TV werkt wel maar ze zenden niks uit deze week.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ah, ik las het alleen maar in de comments op gpupdate, daar zeiden mensen dat F1TV niet werkte deze week.
Hoe bedoel je dit? Want ik heb de live beelden er gewoon voor hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
F1TV werkt wel maar ze zenden niks uit deze week.
Zo'n ingrijpende verandering brengt Mercedes juist terug naar 0. Het is niet eens zeker of dit concept wel werkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
R.I.P. Ferrari hypetrain
R.I.P. Honda hypetrain
Je zit denk ik naar dag 4 van vorige week te kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Want ik heb de live beelden er gewoon voor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |