Hey, ik hou je niet tegen hoor! Maar in mijn ogen kunnen ze de testdagen beter hernoemen naar sandbag-dagen...quote:Op maandag 25 februari 2019 18:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou ja, er over speculeren is toch leuk?
Merc partymode genot halve seconde voor op de rest en dan verbaasd doen act van Toto incomingquote:Op maandag 25 februari 2019 17:26 schreef franklop het volgende:
Toch ga ik er gewoon vanuit dat er minstens 1 Mercedes op de eerste rij staat in Australië
Het lijkt wel alsof ze dat testen niet voor ons doen, maar om zelf beter te wordenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hey, ik hou je niet tegen hoor! Maar in mijn ogen kunnen ze de testdagen beter hernoemen naar sandbag-dagen...
Zuid Europeanen he. Die Fransen en Italianen gaan direct staken als ze aan het begin van het seizoen tevreden zijn met de resultaten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 07:41 schreef Mothzor het volgende:
Ferrari staat er wel om bekend om goede winters te draaien. Zeker als er al een tijdje onvrede heerst over de resultaten.
Met goede resultaten in de winter hou je de aandeelhouders tevreden en blijft er geld beschikbaar. Zo hebben we al meerdere jaren gezien bij Ferrari. Steeds zaken ze gedurende het seizoen weer weg...
Neemt niet weg dat ze absoluut een solide indruk hebben gemaakt de eerste week. Maar na week 1 kan je echt nog niks zeggen....
twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
Dat belooft niet veel goeds nu er al zo ingrijpende verandering is gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
Misschien waren de onderdelen niet klaar, nieuwe inzichten n.a.v. week 1, week 1 focus op de nieuwe motor, design viel tegen in praktijk, ze wilden het e.e.a. nog geheim houden voor de concurrent. Allemaal speculatiequote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat belooft niet veel goeds nu er al zo ingrijpende verandering is gedaan.
Zoals al verwacht werd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:28 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:andihaupt1 twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 09:21:54#F1: big Upgrade for #Mercedes including nose, frontwing, floor, t-wing. #AMuS. #F1Testing https://t.co/XTb1JHbVx5 reageer retweet
De wintertest is juist bedoeld om problemen op te sporen en verbeteringen aan te brengen. Niets bijzonders lijkt me.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En daarna nog een redelijke stint dus hij was ook niet heel leeg qua brandstof.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:18 schreef NaturalScience het volgende:
1.18.647 voor Gasly.
Zo snel is RB de hele vorige week nog niet geweest.
Dit zijn updates die al langer lagen, zoveel delen kan je echt niet in een week produceren.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Altijd lastig te zeggen, vorige week heeft Max ook een keer het eerste gedeelte van de ochtend weinig gereden om uiteindelijk toch nog behoorlijk wat ronden af te leggen over de hele dag. Misschien willen ze wat proberen en is daar even wat werk voor nodig nadat ze weten dat alles nog functioneert.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 10:41 schreef Jane het volgende:
Leclerc pas 6 laps? Doet Ferrari het een beetje rustig aan deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |