En in 90% van de posts hier worden voor de onbekende variabelen aannames gemaakt die nog waanzinniger zijn dan de redenen die Weltschmerz aandraagt om Vettel te verdedigen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit.
Je weet het gewoon niet. Iedereen kan doen alsof ze het weten, maar feit blijft dat je het niet weet en dat je waarschijnlijk altijd appels met peren aan het vergelijken bent. Er zijn teveel variabelen waar wij niks van af weten. Ik heb dan meer vertrouwen in feiten uit het verleden dan verzinsels uit testsessies waar wij helemaal niks van weten.
Shots fired!quote:Op zondag 3 maart 2019 07:33 schreef XL het volgende:
[..]
En in 90% van de posts hier worden voor de onbekende variabelen aannames gemaakt die nog waanzinniger zijn dan de redenen die Weltschmerz aandraagt om Vettel te verdedigen.
Gasly ook? Ik dacht alleen Max.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Jane het volgende:
Verstappen en Gasly gingen vorige weekend, na hun laatste testsessie in week 1, gelijk terug naar de UK om in de simulator verder te testen. Hebben de coureurs van andere teams dat ook gedaan? Iemand hier die dat weet?
Gasly ook. Hier zegt ie het (van vorige week vrijdag):quote:
Daar is ook de test voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Jane het volgende:
Verstappen en Gasly gingen vorig weekend, na hun laatste testsessie in week 1, gelijk terug naar de UK om in de simulator verder te testen. Hebben de coureurs van andere teams dat ook gedaan? Iemand hier die dat weet?
Nou ja, daarom vroeg ik het ook. Ik kreeg de indruk dat RBR hier erg mee bezig was, maar de andere teams hoorde ik er eigenlijk niet over.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daar is ook de test voor.
Om realiteit te synchroniseren met de simulator.
Als die goed klopt dan Kun je in de simulator ook wel snelle ronden rijden en die ziet niemand.
Vorig jaar had RB dat al goed voor elkaar.
Dus kan best zijn dat ze daar meer op gefocust hebben en daardoor wel weten wat ze zelf kunnen.
De grote vraag is natuurlijk wat de rest kan.
Verstappen is schijnbaar ook een trainingsbeest.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daar is ook de test voor.
Om realiteit te synchroniseren met de simulator.
Als die goed klopt dan Kun je in de simulator ook wel snelle ronden rijden en die ziet niemand.
Vorig jaar had RB dat al goed voor elkaar.
Dus kan best zijn dat ze daar meer op gefocust hebben en daardoor wel weten wat ze zelf kunnen.
De grote vraag is natuurlijk wat de rest kan.
Eigenlijk wel benieuwd hoe zich dat verhoudt tot de andere teams...quote:Een belangrijk verschil tussen Verstappen en Ricciardo is volgens Horner dat Max veel meer tijd doorbrengt in de simulator. Horner suggereert daarom nog zelfs wat meer te hebben aan Verstappen dan hij had aan Ricciardo: "Achter de schermen werkt hij heel hard. Daniel hield niet zo van dat deel van het werk met de engineers. Max is constant op zoek naar de details," zegt de tevreden teambaas over zijn coureur.
dat laatste neem ik wel met een grote korrel zout, is ook weer een quote van een quote, zijn toch wel veel van die k websites over F1 en Max te vindenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:41 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Verstappen is schijnbaar ook een trainingsbeest.
https://www.google.com/am(...)ticle.php%3fid=11728
[..]
Eigenlijk wel benieuwd hoe zich dat verhoudt tot de andere teams...
Geen idee of de betreffende coureurs dat gedaan hebben, maar bijna elk team heeft test- en reserverijders die hier ook heel veel mee bezig zijn. Dus ga er gerust van uit dat elk team keihard op de sim bezig is. Welke teams dat met hun main rijders doen weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Jane het volgende:
Verstappen en Gasly gingen vorig weekend, na hun laatste testsessie in week 1, gelijk terug naar de UK om in de simulator verder te testen. Hebben de coureurs van andere teams dat ook gedaan? Iemand hier die dat weet?
Nou ze zullen wel echt zaken testen zoals de banden, mechanica en de air flow en hoe de auto zich gedraagt in verschillende set ups.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, daarom vroeg ik het ook. Ik kreeg de indruk dat RBR hier erg mee bezig was, maar de andere teams hoorde ik er eigenlijk niet over.
Dus Red Bull gebruikt de testdagen meer om de accuraatheid van hun simulator te testen dan de daadwerkelijke auto.![]()
Omdat RB voor TR moet finishen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:55 schreef vosss het volgende:
ik heb nooit zo goed gesnapt waarom de TR nooit een kopie van de RB is.
Alsof ze dit gaan roepen terwijl ze weten dat ze een absolute k*tmotor hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)-competitieve-motor/
Ze zijn allemaal wel heel positief, he?
Als ze nou straks toch niet snel genoeg blijken, gaan ze dan hun eigen chassis afkraken of toch de Honda-motor?
Ik geloof ook absoluut dat de Honda het beter gaat doen dan Renault, maar ze creeeren wel een beetje verwachtingen zo. Ik hoop dat ze uitkomen.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Alsof ze dit gaan roepen terwijl ze weten dat ze een absolute k*tmotor hebben.
Heel mooi en uitvoerig artikel. Tof dat je het deeldequote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kwam deze uitgebreide analyse van de wintertesten nog tegen. Komt redelijk overeen met mijn eigen analyse die ik hier al eerder postte. Deze analyse bevat ook de compensatie voor (geschatte) fuel load en tyre degradation.
https://f1metrics.wordpre(...)-preseason-analysis/
Nou ja, Red Bull roept eigenlijk traditioneel iedere voorbereiding dat ze het gat met Ferrari en Mercedes gedicht hebben. In 2018 zeiden ze dit ook in de voorbereiding.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Alsof ze dit gaan roepen terwijl ze weten dat ze een absolute k*tmotor hebben.
De gelderlander is natuurlijk een autoriteit op het gebied van F1. Ik denk dat Horner daar regelmatig exclusieve interviews aan geeftquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, Red Bull roept eigenlijk traditioneel iedere voorbereiding dat ze het gat met Ferrari en Mercedes gedicht hebben. In 2018 zeiden ze dit ook in de voorbereiding.
Terwijl vandaag ineens naar buiten komt dat Christian Horner gezegd zou hebben dat Red Bull Racing "een groot gat met Ferrari en Mercedes te dichten heeft, maar dat dat zeker gedurende dit seizoen moet kunnen lukken"...
Bron: De Gelderlander.
Wat is dat nu weer voor flut argument.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:50 schreef opreis het volgende:
[..]
De gelderlander is natuurlijk een autoriteit op het gebied van F1. Ik denk dat Horner daar regelmatig exclusieve interviews aan geeft
De gelderlander heeft natuurlijk 4 journalisten rondlopen in Melbourne.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor flut argument.
Het AD en andere sites melden het ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |