abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2019 @ 07:33:42 #126
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185356468
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 02:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit.

Je weet het gewoon niet. Iedereen kan doen alsof ze het weten, maar feit blijft dat je het niet weet en dat je waarschijnlijk altijd appels met peren aan het vergelijken bent. Er zijn teveel variabelen waar wij niks van af weten. Ik heb dan meer vertrouwen in feiten uit het verleden dan verzinsels uit testsessies waar wij helemaal niks van weten.
En in 90% van de posts hier worden voor de onbekende variabelen aannames gemaakt die nog waanzinniger zijn dan de redenen die Weltschmerz aandraagt om Vettel te verdedigen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 maart 2019 @ 10:47:13 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185358415
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2019 07:33 schreef XL het volgende:

[..]

En in 90% van de posts hier worden voor de onbekende variabelen aannames gemaakt die nog waanzinniger zijn dan de redenen die Weltschmerz aandraagt om Vettel te verdedigen.
Shots fired!
  zondag 3 maart 2019 @ 13:47:18 #128
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_185362090
Verstappen en Gasly gingen vorig weekend, na hun laatste testsessie in week 1, gelijk terug naar de UK om in de simulator verder te testen. Hebben de coureurs van andere teams dat ook gedaan? Iemand hier die dat weet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 03-03-2019 15:20:06 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 3 maart 2019 @ 14:43:56 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_185363133
quote:
2s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Jane het volgende:
Verstappen en Gasly gingen vorige weekend, na hun laatste testsessie in week 1, gelijk terug naar de UK om in de simulator verder te testen. Hebben de coureurs van andere teams dat ook gedaan? Iemand hier die dat weet?
Gasly ook? Ik dacht alleen Max.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 3 maart 2019 @ 15:11:47 #130
1986 Jane
pi_185363685
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gasly ook? Ik dacht alleen Max.
Gasly ook. Hier zegt ie het (van vorige week vrijdag):

(op ongeveer 12 minuten)
  zondag 3 maart 2019 @ 21:02:57 #131
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_185370530
quote:
Verstappen en Gasly gingen vorig weekend, na hun laatste testsessie in week 1, gelijk terug naar de UK om in de simulator verder te testen. Hebben de coureurs van andere teams dat ook gedaan? Iemand hier die dat weet?
Daar is ook de test voor.
Om realiteit te synchroniseren met de simulator.

Als die goed klopt dan Kun je in de simulator ook wel snelle ronden rijden en die ziet niemand.

Vorig jaar had RB dat al goed voor elkaar.
Dus kan best zijn dat ze daar meer op gefocust hebben en daardoor wel weten wat ze zelf kunnen.
De grote vraag is natuurlijk wat de rest kan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 3 maart 2019 @ 21:15:47 #132
1986 Jane
pi_185370834
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef nils7 het volgende:

[..]

Als die goed klopt dan Kun je in de simulator ook wel snelle ronden rijden en die ziet niemand.

Dus kan best zijn dat ze daar meer op gefocust hebben en daardoor wel weten wat ze zelf kunnen.
Nou ja, daarom vroeg ik het ook. Ik kreeg de indruk dat RBR hier erg mee bezig was, maar de andere teams hoorde ik er eigenlijk niet over.

Dus Red Bull gebruikt de testdagen meer om de accuraatheid van hun simulator te testen dan de daadwerkelijke auto. :P ;)
pi_185373211
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef nils7 het volgende:

[..]

Verstappen is schijnbaar ook een trainingsbeest.

https://www.google.com/am(...)ticle.php%3fid=11728

quote:
Een belangrijk verschil tussen Verstappen en Ricciardo is volgens Horner dat Max veel meer tijd doorbrengt in de simulator. Horner suggereert daarom nog zelfs wat meer te hebben aan Verstappen dan hij had aan Ricciardo: "Achter de schermen werkt hij heel hard. Daniel hield niet zo van dat deel van het werk met de engineers. Max is constant op zoek naar de details," zegt de tevreden teambaas over zijn coureur.
Eigenlijk wel benieuwd hoe zich dat verhoudt tot de andere teams...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zondag 3 maart 2019 @ 23:15:16 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_185373787
quote:
5s.gif Op zondag 3 maart 2019 22:41 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Verstappen is schijnbaar ook een trainingsbeest.

https://www.google.com/am(...)ticle.php%3fid=11728

[..]

Eigenlijk wel benieuwd hoe zich dat verhoudt tot de andere teams...
dat laatste neem ik wel met een grote korrel zout, is ook weer een quote van een quote, zijn toch wel veel van die k websites over F1 en Max te vinden
  maandag 4 maart 2019 @ 03:09:21 #135
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_185375868
quote:
Geen idee of de betreffende coureurs dat gedaan hebben, maar bijna elk team heeft test- en reserverijders die hier ook heel veel mee bezig zijn. Dus ga er gerust van uit dat elk team keihard op de sim bezig is. Welke teams dat met hun main rijders doen weet ik niet.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 4 maart 2019 @ 09:15:18 #136
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_185378399
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:15 schreef Jane het volgende:

[..]

Nou ja, daarom vroeg ik het ook. Ik kreeg de indruk dat RBR hier erg mee bezig was, maar de andere teams hoorde ik er eigenlijk niet over.

Dus Red Bull gebruikt de testdagen meer om de accuraatheid van hun simulator te testen dan de daadwerkelijke auto. :P ;)
Nou ze zullen wel echt zaken testen zoals de banden, mechanica en de air flow en hoe de auto zich gedraagt in verschillende set ups.
Maar als ze dit goed kunnen vertalen naar de simulator hebben ze gewoon nog een hele week om te testen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 4 maart 2019 @ 16:30:35 #137
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_185385829
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 22:55 schreef vosss het volgende:

ik heb nooit zo goed gesnapt waarom de TR nooit een kopie van de RB is.
Omdat RB voor TR moet finishen, natuurlijk. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 4 maart 2019 @ 17:15:13 #138
Why is all the rum gone?
pi_185386607
https://www.gpupdate.net/(...)-competitieve-motor/

Ze zijn allemaal wel heel positief, he? :)

Als ze nou straks toch niet snel genoeg blijken, gaan ze dan hun eigen chassis afkraken of toch de Honda-motor?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 4 maart 2019 @ 18:52:32 #139
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_185388167
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 17:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)-competitieve-motor/

Ze zijn allemaal wel heel positief, he? :)

Als ze nou straks toch niet snel genoeg blijken, gaan ze dan hun eigen chassis afkraken of toch de Honda-motor?
Alsof ze dit gaan roepen terwijl ze weten dat ze een absolute k*tmotor hebben.
  maandag 4 maart 2019 @ 18:54:37 #140
Why is all the rum gone?
pi_185388205
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 18:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]

Ik geloof ook absoluut dat de Honda het beter gaat doen dan Renault, maar ze creeeren wel een beetje verwachtingen zo. Ik hoop dat ze uitkomen. :)
pi_185567554
Ik kwam deze uitgebreide analyse van de wintertesten nog tegen. Komt redelijk overeen met mijn eigen analyse die ik hier al eerder postte. Deze analyse bevat ook de compensatie voor (geschatte) fuel load en tyre degradation.

https://f1metrics.wordpre(...)-preseason-analysis/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185570139
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 17:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ik kwam deze uitgebreide analyse van de wintertesten nog tegen. Komt redelijk overeen met mijn eigen analyse die ik hier al eerder postte. Deze analyse bevat ook de compensatie voor (geschatte) fuel load en tyre degradation.

https://f1metrics.wordpre(...)-preseason-analysis/
Heel mooi en uitvoerig artikel. Tof dat je het deelde
pi_185580888
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 18:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]

Nou ja, Red Bull roept eigenlijk traditioneel iedere voorbereiding dat ze het gat met Ferrari en Mercedes gedicht hebben. In 2018 zeiden ze dit ook in de voorbereiding.

Terwijl vandaag ineens naar buiten komt dat Christian Horner gezegd zou hebben dat Red Bull Racing "een groot gat met Ferrari en Mercedes te dichten heeft, maar dat dat zeker gedurende dit seizoen moet kunnen lukken"... :')

Bron: De Gelderlander.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185581492
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]

Nou ja, Red Bull roept eigenlijk traditioneel iedere voorbereiding dat ze het gat met Ferrari en Mercedes gedicht hebben. In 2018 zeiden ze dit ook in de voorbereiding.

Terwijl vandaag ineens naar buiten komt dat Christian Horner gezegd zou hebben dat Red Bull Racing "een groot gat met Ferrari en Mercedes te dichten heeft, maar dat dat zeker gedurende dit seizoen moet kunnen lukken"... :')

Bron: De Gelderlander.
De gelderlander is natuurlijk een autoriteit op het gebied van F1. Ik denk dat Horner daar regelmatig exclusieve interviews aan geeft
pi_185582082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 10:50 schreef opreis het volgende:
[..]

De gelderlander is natuurlijk een autoriteit op het gebied van F1. Ik denk dat Horner daar regelmatig exclusieve interviews aan geeft
Wat is dat nu weer voor flut argument. :')

Het AD en andere sites melden het ook.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 13 maart 2019 @ 11:42:20 #146
318507 Jester65
Stay frosty
pi_185582380
De Gelderlander is één van de regionale kranten die onder de Persgroep (oa AD) vallen, en voor een groot deel dezelfde artikelen plaatsen, zeker als het landelijke of internationale sport betreft. Dit zal dus gewoon uit de koker van het AD komen. Net als de F1 bijlage die er vandaag bij zit.
  woensdag 13 maart 2019 @ 17:31:46 #147
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_185589746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]

Wat is dat nu weer voor flut argument. :')

Het AD en andere sites melden het ook.
De gelderlander heeft natuurlijk 4 journalisten rondlopen in Melbourne. ;)

Is allemaal copy-paste jongen.

De journalistiek van tegenwoordig :N
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')