quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef NaturalScience het volgende:
Autosport.com![]()
14:00 We're underway, and no-one hits the track straightaway.
14:02 If any F1 team is reading this, please send a car out on track so we can keep making updates. Thanks.
14:04 From our vantage point we can see some corners of a go-kart track, looks to be a close battle going on over there.
Voorvleugel mag nog masr 5 laagjes hebben. Vorig jaar hadden ze nog tig tierelantijntjes erop zitten. Vergelijk voor de grap maar de huidige merc vleugel met die van vorig jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik dacht dat de voorvleugels simpeler zouden worden, zie nog steeds allemaal laagjes. Of heb ik dat verkeerd begrepen en is het alleen wat breder?
JUICHENquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
EEN KAPOTTE MERCEDES
FERRARI KAMPIOEN
Ferrari vindt wel weer een manier om het te verneuken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
EEN KAPOTTE MERCEDES
FERRARI KAMPIOEN
ik verwacht wel wat van Binottoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari vindt wel weer een manier om het te verneuken.
Ik ook. Arrivabene liet Vettel regelmatig in de steek.quote:
Prima tijdje voor de gele wangen.quote:
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.quote:
Waarvan de teams al weer een hoop hebben teruggewonnen en het asfalt sneller is dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.
En dat terwijl Ferrari heeft aangegeven dat de nieuwe regels de auto's gemiddeld 1,5 seconden per ronde hebben vertraagd.
Kan je nagaan wat er zonder wijzigingen mogelijk had geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.
En dat terwijl Ferrari heeft aangegeven dat de nieuwe regels de auto's gemiddeld 1,5 seconden per ronde hebben vertraagd.
1 seconde ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:43 schreef alpeko het volgende:
HAM met afstand de snelste sectortijd in sector 3. Met 1 s sneller dan Gasly bijv. Die zijn gewoon aan het sandbaggen.
25.7 voor HAM. Gasly reed in zijn snelste ronde (niet gezegd dat dat ook zijn snelste sector 3 was) 26.6. Leclerc en Vettel daar ook in de 26 hoog. De rest 27'ersquote:
1:18.0 op de C3quote:
HAM reed in die ronde de oude layout zonder chicane.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
25.7 voor HAM. Gasly reed in zijn snelste ronde (niet gezegd dat dat ook zijn snelste sector 3 was) 26.6. Leclerc en Vettel daar ook in de 26 hoog. De rest 27'ers
Ah dat verklaart e.e.a. Raar dat ze die niet weghalen. Dank voor de scherpte!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:50 schreef TagForce het volgende:
[..]
HAM reed in die ronde de oude layout zonder chicane.
Zijn rondetijd is wel afgenomen, maar die sectortijd blijft staan.
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18.0 op de C3
Gecorrigeerd naar de gaps volgens Pirelli was dat ook de snelste tijd over alle compounds heen.
Of ze waren gewoon met andere dingen bezig. Je gaat niet zomaar 1 seconde harder over een weekendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |