Uhmm, nee.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Want ik heb de live beelden er gewoon voor hoor
Hahaha, je hebt gelijk, heb er nog niet goed genoeg naar gekeken (@work) maar inderdaad dag 4 sessie 2, mooi is datquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je zit denk ik naar dag 4 van vorige week te kijken
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk, heb er nog niet goed genoeg naar gekeken (@:work) maar inderdaad dag 4 sessie 2, mooi is dat
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:32 schreef blackmore het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk, heb er nog niet goed genoeg naar gekeken (@:work) maar inderdaad dag 4 sessie 2, mooi is dat
twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 11:30:18 Live commentary was only ever scheduled for Test 1. It’s as much testing for us as for the teams and a huge amount of work. It was a bit of an experiment which we hope worked. Feedback appreciated. We are still on site filming. Different content for F1TV this week. https://t.co/7rhg4TOKiV reageer retweet
Spijtig....quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
twitter:wbuxtonofficial twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 11:30:18 Live commentary was only ever scheduled for Test 1. It’s as much testing for us as for the teams and a huge amount of work. It was a bit of an experiment which we hope worked. Feedback appreciated. We are still on site filming. Different content for F1TV this week. https://t.co/7rhg4TOKiV reageer retweet
Wie zegt dat dit ongepland is? Voor hetzelfde geldt werkt die andere spec als een tierelier al en hebben ze nu zelfs de luxe om verschillende configuraties te testen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n ingrijpende verandering brengt Mercedes juist terug naar 0. Het is niet eens zeker of dit concept wel werkt.
sowieso een nooit te onderschatten team en uiteraard blijven ze door ontwikkelen maar het lijkt er wel een beetje op dat hun beginpositie niet helemaal bracht waar ze dachten te staan en ze nu dus versneld met de 2.0 versie komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit ongepland is? Voor hetzelfde geldt werkt die andere spec als een tierelier al en hebben ze nu zelfs de luxe om verschillende configuraties te testen.
Als het compleet onverwachte non-performance was, dan heb je niet ineens in 4 dagen een halve andere auto. Oftewel, deze onderdelen of dit concept bestond al een stuk langer, wat de 'MeRCedEs HeEfT eeN pRoBlEEm' nieuwsartikelen en posts nogal raar maakt...
Maar onderschat de engineeringkwaliteiten van de Duitsers bij Mercedes ook niet. Ik denk best dat die het voor elkaar krijgen om in een paar dagen een nieuwe voorvleugel te fabriceren als ze flink wat overuren maken en het hele weekend hebben doorgewerkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit ongepland is? Voor hetzelfde geldt werkt die andere spec als een tierelier al en hebben ze nu zelfs de luxe om verschillende configuraties te testen.
Als het compleet onverwachte non-performance was, dan heb je niet ineens in 4 dagen een halve andere auto. Oftewel, deze onderdelen of dit concept bestond al een stuk langer, wat de 'MeRCedEs HeEfT eeN pRoBlEEm' nieuwsartikelen en posts nogal raar maakt...
Of het was nog niet helemaal af en ze hadden dit al in de pijplijn zitten. In ieder geval duidt het er niet op dat ze een heel goed beeld van de aerodynamica hadden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ze hadden dus echt geen vertrouwen in hun oorspronkelijke design?
twitter:tgruener twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 12:19:59 According to Mercedes there is not a single aero part, that hasn't been changed. This spec will also be used at Melbourne. Find more infos & pics of all the upgrade parts in our AMuS story (in German):https://t.co/dSPJP0F9Iu https://t.co/GP8QXGolaN reageer retweet
De grote teams printen gewoon even een nieuwe spoiler tegenwoordig. Vooral bij RB zijn ze daar vrij snel in.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef DeeBee het volgende:
Een voorvleugel produceren is een ding, maar je kan niet in 3-4 dagen aerodynamisch ontwerpen of testen. En F1 is ook weer geen 'hit and miss' dat ze even net wat anders maar proberen met een voorvleugel...
Dus ze hadden in mijn ogen sowieso al een paar ideeen of concept doorgerekend / gebouwd, die ze nu testen. Je kan hoogstens concluderen dat hun eerste idee (als we aannemen dat week 1 auto hun favoriet was), misschien niet zo goed werkte als gedacht...
Ik dacht dat de voorvleugels simpeler zouden worden, zie nog steeds allemaal laagjes. Of heb ik dat verkeerd begrepen en is het alleen wat breder?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:28 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt wel of de Mercedes met het topje van z'n neus tussen de deur heeft gezeten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:08 schreef NaturalScience het volgende:
Autosport.com
14:00 We're underway, and no-one hits the track straightaway.
14:02 If any F1 team is reading this, please send a car out on track so we can keep making updates. Thanks.
14:04 From our vantage point we can see some corners of a go-kart track, looks to be a close battle going on over there.
Voorvleugel mag nog masr 5 laagjes hebben. Vorig jaar hadden ze nog tig tierelantijntjes erop zitten. Vergelijk voor de grap maar de huidige merc vleugel met die van vorig jaarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik dacht dat de voorvleugels simpeler zouden worden, zie nog steeds allemaal laagjes. Of heb ik dat verkeerd begrepen en is het alleen wat breder?
JUICHENquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
EEN KAPOTTE MERCEDES
FERRARI KAMPIOEN
Ferrari vindt wel weer een manier om het te verneuken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:36 schreef franklop het volgende:
EEN KAPOTTE MERCEDES
FERRARI KAMPIOEN
ik verwacht wel wat van Binottoquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari vindt wel weer een manier om het te verneuken.
Ik ook. Arrivabene liet Vettel regelmatig in de steek.quote:
Prima tijdje voor de gele wangen.quote:
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.quote:
Waarvan de teams al weer een hoop hebben teruggewonnen en het asfalt sneller is dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.
En dat terwijl Ferrari heeft aangegeven dat de nieuwe regels de auto's gemiddeld 1,5 seconden per ronde hebben vertraagd.
Kan je nagaan wat er zonder wijzigingen mogelijk had geweest Of waren ze misschien gewoon aan het overdrijven om eigen prestaties op te waarderen?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:38 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog: met die tijd had hij vorig jaar als 8ste mogen starten bij de GP van Barca.
En dat terwijl Ferrari heeft aangegeven dat de nieuwe regels de auto's gemiddeld 1,5 seconden per ronde hebben vertraagd.
1 seconde ja?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:43 schreef alpeko het volgende:
HAM met afstand de snelste sectortijd in sector 3. Met 1 s sneller dan Gasly bijv. Die zijn gewoon aan het sandbaggen.
25.7 voor HAM. Gasly reed in zijn snelste ronde (niet gezegd dat dat ook zijn snelste sector 3 was) 26.6. Leclerc en Vettel daar ook in de 26 hoog. De rest 27'ersquote:
1:18.0 op de C3quote:
HAM reed in die ronde de oude layout zonder chicane.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
25.7 voor HAM. Gasly reed in zijn snelste ronde (niet gezegd dat dat ook zijn snelste sector 3 was) 26.6. Leclerc en Vettel daar ook in de 26 hoog. De rest 27'ers
Ah dat verklaart e.e.a. Raar dat ze die niet weghalen. Dank voor de scherpte!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:50 schreef TagForce het volgende:
[..]
HAM reed in die ronde de oude layout zonder chicane.
Zijn rondetijd is wel afgenomen, maar die sectortijd blijft staan.
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
1:18.0 op de C3
Gecorrigeerd naar de gaps volgens Pirelli was dat ook de snelste tijd over alle compounds heen.
Of ze waren gewoon met andere dingen bezig. Je gaat niet zomaar 1 seconde harder over een weekendquote:Op dinsdag 26 februari 2019 15:56 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan lijkt RB echt een stap gezet te hebben in het weekend, aangezien ze vorige week nog flink langzamer leken dan Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |