Die kan er maar een zijn he hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik bedoel. Hij is wel lekker enzo hoor, maar godenman..
Ja die hottie uit queen of the southquote:
And then it got all ongemakkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die hottie uit queen of the south
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
And then it got all ongemakkelijkVind hem echt grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Comedy factory was dat nog jaquote:
Okéquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Bier is er nog steeds niet en ze zijn nu later dan het verlate timeframe dat werd doorbericht
Mooi tijd om je studie af te rondenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Bier is er nog steeds niet en ze zijn nu later dan het verlate timeframe dat werd doorbericht
Nog wat leuks op de planning?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb over 3 dagen vakantie.
Lekker man.
En dan op zitten fappen zeker, smeerlapquote:
Zn vriendin is dus helemaal niet knapquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan op zitten fappen zeker, smeerlap
Ligt eraan. Ze scheen knap te zijn dus kan maar zo jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook niet dus wat is je puntquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zn vriendin is dus helemaal niet knap
Nicequote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ze scheen knap te zijn dus kan maar zo ja
Soms wil je wat anders dan anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zn vriendin is dus helemaal niet knap
Kijk nou uit straks gaat ze weer janken en tr’enquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook niet dus wat is je punt
Achquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kijk nou uit straks gaat ze weer janken en tr’en
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook niet dus wat is je punt
ama past niet op een vierkante centimeter, misschien net op een hectarequote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Best uniek met zoveel mods op een vierkante centimeter
Ze lurken gewoon mee en pakken je op het moment dat je het niet verwachtquote:
Tot over een weekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ama past niet op een vierkante centimeter, misschien net op een hectare
Bijzonderquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jijquote:
Een volgende perm hangt als het zwaard van Damocles boven mijn account vriend, ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedraag je dan.. Doe eens een keer normaal.
wat een mooie uitdrukkingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een volgende perm hangt als het zwaard van Damocles boven mijn account vriend, ik kijk wel uit
Is goed Nielsch, is goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een volgende perm hangt als het zwaard van Damocles boven mijn account vriend, ik kijk wel uit
Doe eens normaalquote:
Waarvanquote:
Net als seriemoordenaarsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze lurken gewoon mee en pakken je op het moment dat je het niet verwacht
Ben je depressiefquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moest naar de huisarts maar versliep me. Contact met iedereen verbroken. Ben eenzaam
rtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
Werd ik maar gepakt op een moment dat ik het niet verwacht
Zou, als je dat graag hebt, wel een flinke tak tussen de spaken van je racefiets willen steken wanneer je als kopman je benen voelt verzurenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
Werd ik maar gepakt op een moment dat ik het niet verwacht
Ahwquote:
Zo danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat jij bedoelt vieze slet
Ja echt een scheetjequote:
Hoe laat?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga gewoon neuken man, iedere dag hetzelfde met jullie
Oké top, trek wat leuks aanquote:
Ben benieuwd hoe snel hij isquote:
Wat heb je eronder aan?quote:
Drie minuten, nicequote:
Gvd brbquote:
Hoe laat ga jij?quote:
Was even fappenquote:
gerschtanowitz?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
32 eliminations en 0 deaths als winston, lekker potje weer hoor
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo ook, die winston is gewoon blank
😏quote:
Welke punten neem je mee naar de evaluatie?quote:
Gaat toch altijd beter in mijn eigen bedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke punten neem je mee naar de evaluatie?
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gaat toch altijd beter in mijn eigen bed
Heb je nog leuke serie tipsquote:
Ik heb winston net nog uit de selectie gezetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
Wat leuk omdat je zelf ook zo'n zweterige aap bentquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
Heb je die ene film al gezien? 😜quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja genoeg, hoe vaak heb ik je al een lijstje gegeven
Echt nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja genoeg, hoe vaak heb ik je al een lijstje gegeven
Dat is toch ook spelletje dat jij graag speeltquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk omdat je zelf ook zo'n zweterige aap bent
Engelse of Amerikaanse Office?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Derek, als je the office leuk vindt
Bogarde?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb winston net nog uit de selectie gezet
Engelse, Derek is ook met Ricky Gervais en een beetje zelfde gefilmdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Engelse of Amerikaanse Office?
Oké oké coolquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Engelse, Derek is ook met Ricky Gervais en een beetje zelfde gefilmd
Ga weg met je vieze arthouse stinkhippie shitquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga weg met je vieze arthouse stinkhippie shit
Heel lang niet meer gedaan, speelde het omdat mijn vriendin dat ook deed en ik alle Hermannetjes in de gaten moest houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is toch ook spelletje dat jij graag speelt
Gelukkig kan je hier typen haha.quote:
Ah zo, ja soms moet je wat doen om de vrede te bewaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel lang niet meer gedaan, speelde het omdat mijn vriendin dat ook deed en ik alle Hermannetjes in de gaten moest houden.
koekoekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig kan je hier typen haha.
Anders was het sowieso al nooit gelukt met al die lullen in je mond.
Nee zoek verderquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, grijpende serie. Jullie hebben mij vaker geholpen, dus enige ideeën?
Ik heb er genoeg jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, grijpende serie. Jullie hebben mij vaker geholpen, dus enige ideeën?
Umbrella academy was wel leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @Der_Mannquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Mooie UIquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Umbrella academy was wel leuk.
Welk genre wil je?
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welk genre wil je?
Smoothquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @:Der_Mann
the fall al gekeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
hallo beste DjeDjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
volgens mij zit je het alleen maar te verpestenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft het al jaren over je dus als vrienden help je elkaar hiermee
dit is toch geen dmquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
ik zou graag Mindhunter willen aanraden
groetjes
moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij zit je het alleen maar te verpesten
Dankjewel der_mannquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
groetjes
ja seizoen 2 maar die is er nog nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankjewel der_mann
Eventueel nog meer aanraders van dit soort genre?
Gr
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja seizoen 2 maar die is er nog niet
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
groetjes
vond jij een grote besnorde kerel die vertelde over hoe hij zijn dode moeder skullfuckte leuk jaquote:
Ik werd er intens gelukkig vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond jij een grote besnorde kerel die vertelde over hoe hij zijn dode moeder skullfuckte leuk ja
Goed idee om even druk van de ketel te halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
ik lees steeds Milfhunter, misschien moet ik zo maar ff fappen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welk genre wil je?
Ohquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vroeg of je die ene film al had gezien maar daarin negeer je mij volkomen
leuk!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Mijn stemming heeft vanavond hier voor gekozen.
Bedankt allen.
[..]
Okequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh
Wilde laatst downloaden maar kon nergens downloaden
ik kan haar haar toch helemaal niet zien debiel, misschien zit het kutquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed zo, ga zo door. Zeg ondertussen ook af en toe dat haar haar leuk zit
kijk zo wordt het natuurlijk nooit watquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan haar haar toch helemaal niet zien debiel, misschien zit het kut
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk zo wordt het natuurlijk nooit wat
ze heeft gewoon een eerlijke man nodig die zegt waar het op staatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk zo wordt het natuurlijk nooit wat
Alleen als ik deze SC open en jou weer zie posten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Vinden jullie het leven ook zo waardeloos
Nee vind het wel lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
alle waarde in mijn leven is gedaald sinds ik van een uitkering naar een baan gingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
DjeDje heb jij weleens een bad hair day?
Zoiets dacht ik al. Voor mij helaas een onbereikbaar iets.quote:
Daarom gebruik ik drugs, wordt het nog beetje dragelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Had het niet over dat haar daaronder.quote:
Kan ook op een andere manier meidquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Soms ben je toe aan een nieuw begin.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had het niet over dat haar daaronder.
Oh.quote:
Is dit een kunstenaars dingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Soms ben je toe aan een nieuw begin.
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezenquote:
Had je ook tegen Flamarande kunnen zeggen. (lol)quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja seizoen 2 maar die is er nog niet
Dat is alleen een spelletje om te testen of je er echt voor wilt gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezen
bedankt dat je me toch hebt geprobeerd te helpen maar ik hou het bij mijn hand
koekoekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je ook tegen Flamarande kunnen zeggen. (lol)
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezen
bedankt dat je me toch hebt geprobeerd te helpen maar ik hou het bij mijn hand
Je gaf het hier al opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou mijn balzak voor je scheren
Nu heb ik helaas wel dat niet prettige “nothing compares to you” in mijn hoofd.quote:
Heyyyy wat zit je schaamhaar leuk vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat je van een schaamoerwoud hield, dan zal ik het niet scheren
Overgewaardeerd kutnummerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu heb ik helaas wel dat niet prettige “nothing compares to you” in mijn hoofd.
Ja hadden we het net over in voicequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle waarde in mijn leven is gedaald sinds ik van een uitkering naar een baan ging
Volledig met deze messcherpe analyse eens.quote:
Leuk was dat hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja hadden we het net over in voice
Ja sorry man ben gewoon blij met m'n lamboquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word zo moe van al die nobuddies op dat Snapchat die de hele dag met Rolexen lopen te zwaaien en Lamborghini’s te rijden.
Zo worden die dingen nou niet begeerlijker he.
Zal de Lamborghinidealer blij mee zijn. Dingen zijn niet meer kwijt te raken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:28 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja sorry man ben gewoon blij met m'n lambo
Laat me
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word zo moe van al die nobuddies op dat Snapchat die de hele dag met Rolexen lopen te zwaaien en Lamborghini’s te rijden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn probleem is gebrek aan vrienden waardoor ik die verkennenpagina steeds aanklik.quote:
Aw. Ik lurk alleen op SnapChatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn probleem is gebrek aan vrienden waardoor ik die verkennenpagina steeds aanklik.
haha nog Fortnite spelen terwijl de rest van de wereld is overgestapt naar Apex Legends, wat voor sukkel ben je danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Ging net dood door zo'n adhd kindje in Fortnite die weer lekker hip een trap moest zetten op mij
Dat je hele familie dood gaat en je bij een pedoseksueel pleeggezin komt hoerenjong
mooi tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik heb een note omdat ik @:keukenkampioen had getagd
Controller tegen de muur gegooid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Ging net dood door zo'n adhd kindje in Fortnite die weer lekker hip een trap moest zetten op mij
Dat je hele familie dood gaat en je bij een pedoseksueel pleeggezin komt hoerenjong
goed idee, ik ga ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er nog even snel een turbofap uitknallen voordat ik naar bed ga, de ballen
Nee mijn vriendin luisterde mee dus heb met gevaar voor eigen leven wat gekankerd en meer nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Controller tegen de muur gegooid?
Knap staaltje zelfbeheersingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin luisterde mee dus heb met gevaar voor eigen leven wat gekankerd en meer niet
Denk je aan me?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er nog even snel een turbofap uitknallen voordat ik naar bed ga, de ballen
Hahahaha ja gvd eeuwig zonde dat m'n account meteen geband werd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik heb een note omdat ik @:keukenkampioen had getagd
ja gaat wel erg verquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hahahaha ja gvd eeuwig zonde dat m'n account meteen geband werd.
Want komt op zeg lekker boeie
terug naar je eigen landquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
Schreeuwende dikke Duitsers op straat rot op
Graaf een kuil voor zequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
Schreeuwende dikke Duitsers op straat rot op
ken k niequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
djedje is online geweest, denk je het zelf
Hahahaha sneu triestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
zit je weer lekker te FOK!ken op vakantie
DOEN MENSEN DAT HHAHHAHAHHAHHquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
zit je weer lekker te FOK!ken op vakantie
Vast wel sws veel nieuw volk hier de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je je draai al een beetje vinden als nieuweling?
Tussen al dat blauw tegenwoordig voelt iedereen zich nieuwelingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Dragonball?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:00 schreef Bella.ciao het volgende:
TARDIS / Doctor Who.
Sowieso sci-fi.
Dragonball Z (en in mindere mate GT)quote:
GoT afgehaakt na S5, maar hou wel van rauwe actie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:09 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Dragonball Z (en in mindere mate GT)
Zit op dit moment echter meer te wachten op de finale van Game of Thrones.
Et tu?
For the record: ik heb DBZ zelf ook al ruim een decennium niet meer bekeken maar jeugdsentiment is altijd +1 toch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
GoT afgehaakt na S5, maar hou wel van rauwe actie.
Dragonball vond ik na m'n 20e niet meer leuk
Marco Polo alleen eerste seizoen van gezien, die was best leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:17 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
For the record: ik heb DBZ zelf ook al ruim een decennium niet meer bekeken maar jeugdsentiment is altijd +1 toch.
Marco Polo is wel een goede als je van rauwe actie houdt. Houd zelf echter vooral van goede dialogen dus geef mij maar Mad Men/Breaking Bad-achtige series.
Wow keukenkampioen goeiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien deze in klein formaat
Dat staat je als gegotenquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:21 schreef Solotov het volgende:
[..]
Wow keukenkampioen goeie
Doe k morgen ff
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:00 schreef Bella.ciao het volgende:
TARDIS / Doctor Who.
Sowieso sci-fi.
Kappe, namens mij en @HPLCquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Marco Polo alleen eerste seizoen van gezien, die was best leuk.
Best de moeite waard hoor, zeker als je zoals eerder vermeld houd van rauwe actie. Wel een beetje jammer dat de serie slechts twee seizoenen heeft.quote:
Toffe serie hèquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah we hebben hier iemand van la casa de papel
eensquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:33 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Toffe serie hè.
Mijn username is echter niet direct geïnspireerd door die serie.
hoi, wie ben jij?quote:
ben je zijn psychiater?quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken joh.
Ik bekommer mij om scrupu's mentale / fysieke gezondheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |