Gaat toch altijd beter in mijn eigen bedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welke punten neem je mee naar de evaluatie?
Ja dat begrijp ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gaat toch altijd beter in mijn eigen bed
Heb je nog leuke serie tipsquote:
Ik heb winston net nog uit de selectie gezetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
32 eliminations en 0 deaths als winston, lekker potje weer hoor
Wat leuk omdat je zelf ook zo'n zweterige aap bentquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
32 eliminations en 0 deaths als winston, lekker potje weer hoor
Heb je die ene film al gezien? 😜quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja genoeg, hoe vaak heb ik je al een lijstje gegeven
Echt nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja genoeg, hoe vaak heb ik je al een lijstje gegeven
Dat is toch ook spelletje dat jij graag speeltquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat leuk omdat je zelf ook zo'n zweterige aap bent
Engelse of Amerikaanse Office?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Derek, als je the office leuk vindt
Bogarde?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb winston net nog uit de selectie gezet
Engelse, Derek is ook met Ricky Gervais en een beetje zelfde gefilmdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Engelse of Amerikaanse Office?
Oké oké coolquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Engelse, Derek is ook met Ricky Gervais en een beetje zelfde gefilmd
Ga weg met je vieze arthouse stinkhippie shitquote:
Nou ja zegquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga weg met je vieze arthouse stinkhippie shit
Heel lang niet meer gedaan, speelde het omdat mijn vriendin dat ook deed en ik alle Hermannetjes in de gaten moest houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is toch ook spelletje dat jij graag speelt
Gelukkig kan je hier typen haha.quote:
Ah zo, ja soms moet je wat doen om de vrede te bewaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heel lang niet meer gedaan, speelde het omdat mijn vriendin dat ook deed en ik alle Hermannetjes in de gaten moest houden.
koekoekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig kan je hier typen haha.
Anders was het sowieso al nooit gelukt met al die lullen in je mond.
Nee zoek verderquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, grijpende serie. Jullie hebben mij vaker geholpen, dus enige ideeën?
Ik heb er genoeg jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe, grijpende serie. Jullie hebben mij vaker geholpen, dus enige ideeën?
Umbrella academy was wel leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @Der_Mannquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef DjeDje het volgende:
Mooie UIquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Umbrella academy was wel leuk.
Welk genre wil je?
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welk genre wil je?
Smoothquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @:Der_Mann
the fall al gekeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
hallo beste DjeDjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
volgens mij zit je het alleen maar te verpestenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft het al jaren over je dus als vrienden help je elkaar hiermee
dit is toch geen dmquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
ik zou graag Mindhunter willen aanraden
groetjes
moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij zit je het alleen maar te verpesten
Dankjewel der_mannquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
groetjes
ja seizoen 2 maar die is er nog nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankjewel der_mann
Eventueel nog meer aanraders van dit soort genre?
Gr
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja seizoen 2 maar die is er nog niet
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
groetjes
vond jij een grote besnorde kerel die vertelde over hoe hij zijn dode moeder skullfuckte leuk jaquote:
Ik werd er intens gelukkig vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond jij een grote besnorde kerel die vertelde over hoe hij zijn dode moeder skullfuckte leuk ja
Goed idee om even druk van de ketel te halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
ik lees steeds Milfhunter, misschien moet ik zo maar ff fappen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welk genre wil je?
Ohquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vroeg of je die ene film al had gezien maar daarin negeer je mij volkomen
leuk!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Mijn stemming heeft vanavond hier voor gekozen.
Bedankt allen.
[..]
Okequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh
Wilde laatst downloaden maar kon nergens downloaden
ik kan haar haar toch helemaal niet zien debiel, misschien zit het kutquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed zo, ga zo door. Zeg ondertussen ook af en toe dat haar haar leuk zit
kijk zo wordt het natuurlijk nooit watquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan haar haar toch helemaal niet zien debiel, misschien zit het kut
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk zo wordt het natuurlijk nooit wat
ze heeft gewoon een eerlijke man nodig die zegt waar het op staatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk zo wordt het natuurlijk nooit wat
Alleen als ik deze SC open en jou weer zie posten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Vinden jullie het leven ook zo waardeloos
Nee vind het wel lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
alle waarde in mijn leven is gedaald sinds ik van een uitkering naar een baan gingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
DjeDje heb jij weleens een bad hair day?
Zoiets dacht ik al. Voor mij helaas een onbereikbaar iets.quote:
Daarom gebruik ik drugs, wordt het nog beetje dragelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Had het niet over dat haar daaronder.quote:
Kan ook op een andere manier meidquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Soms ben je toe aan een nieuw begin.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had het niet over dat haar daaronder.
Oh.quote:
Is dit een kunstenaars dingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Soms ben je toe aan een nieuw begin.
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |