Mooie UIquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Umbrella academy was wel leuk.
Welk genre wil je?
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welk genre wil je?
Smoothquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien kun je dit in dm bespreken met mijn goede vriend @:Der_Mann
the fall al gekeken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
hallo beste DjeDjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Zag die trailer inderdaad op Netflix, had er mijn twijfels over.
Vind mysterie, misdaad, drama altijd wel lekker wegkijken.
volgens mij zit je het alleen maar te verpestenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij heeft het al jaren over je dus als vrienden help je elkaar hiermee
dit is toch geen dmquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
ik zou graag Mindhunter willen aanraden
groetjes
moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij zit je het alleen maar te verpesten
Dankjewel der_mannquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
groetjes
ja seizoen 2 maar die is er nog nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dankjewel der_mann
Eventueel nog meer aanraders van dit soort genre?
Gr
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja seizoen 2 maar die is er nog niet
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hallo beste DjeDje
groetjes
vond jij een grote besnorde kerel die vertelde over hoe hij zijn dode moeder skullfuckte leuk jaquote:
Ik werd er intens gelukkig vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vond jij een grote besnorde kerel die vertelde over hoe hij zijn dode moeder skullfuckte leuk ja
Goed idee om even druk van de ketel te halen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
ik lees steeds Milfhunter, misschien moet ik zo maar ff fappen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Welk genre wil je?
Ohquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vroeg of je die ene film al had gezien maar daarin negeer je mij volkomen
leuk!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef DjeDje het volgende:
Mijn stemming heeft vanavond hier voor gekozen.
Bedankt allen.
[..]
Okequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh
Wilde laatst downloaden maar kon nergens downloaden
ik kan haar haar toch helemaal niet zien debiel, misschien zit het kutquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed zo, ga zo door. Zeg ondertussen ook af en toe dat haar haar leuk zit
kijk zo wordt het natuurlijk nooit watquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan haar haar toch helemaal niet zien debiel, misschien zit het kut
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk zo wordt het natuurlijk nooit wat
ze heeft gewoon een eerlijke man nodig die zegt waar het op staatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk zo wordt het natuurlijk nooit wat
Alleen als ik deze SC open en jou weer zie posten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Vinden jullie het leven ook zo waardeloos
Nee vind het wel lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
alle waarde in mijn leven is gedaald sinds ik van een uitkering naar een baan gingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
DjeDje heb jij weleens een bad hair day?
Zoiets dacht ik al. Voor mij helaas een onbereikbaar iets.quote:
Daarom gebruik ik drugs, wordt het nog beetje dragelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Flamarande het volgende:
Had het niet over dat haar daaronder.quote:
Kan ook op een andere manier meidquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Soms ben je toe aan een nieuw begin.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had het niet over dat haar daaronder.
Oh.quote:
Is dit een kunstenaars dingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Soms ben je toe aan een nieuw begin.
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezenquote:
Had je ook tegen Flamarande kunnen zeggen. (lol)quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja seizoen 2 maar die is er nog niet
Dat is alleen een spelletje om te testen of je er echt voor wilt gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezen
bedankt dat je me toch hebt geprobeerd te helpen maar ik hou het bij mijn hand
koekoekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je ook tegen Flamarande kunnen zeggen. (lol)
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezen
bedankt dat je me toch hebt geprobeerd te helpen maar ik hou het bij mijn hand
Je gaf het hier al opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou mijn balzak voor je scheren
Nu heb ik helaas wel dat niet prettige “nothing compares to you” in mijn hoofd.quote:
Heyyyy wat zit je schaamhaar leuk vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat je van een schaamoerwoud hield, dan zal ik het niet scheren
Overgewaardeerd kutnummerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu heb ik helaas wel dat niet prettige “nothing compares to you” in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |