quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja seizoen 2 maar die is er nog niet
Dat is alleen een spelletje om te testen of je er echt voor wilt gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezen
bedankt dat je me toch hebt geprobeerd te helpen maar ik hou het bij mijn hand
koekoekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je ook tegen Flamarande kunnen zeggen. (lol)
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik geef het op, mijn gesprek met DjeDje is overgenomen door de persoon die ze een paar jaar terug had afgewezen
bedankt dat je me toch hebt geprobeerd te helpen maar ik hou het bij mijn hand
Je gaf het hier al opquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou mijn balzak voor je scheren
Nu heb ik helaas wel dat niet prettige “nothing compares to you” in mijn hoofd.quote:
Heyyyy wat zit je schaamhaar leuk vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat je van een schaamoerwoud hield, dan zal ik het niet scheren
Overgewaardeerd kutnummerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu heb ik helaas wel dat niet prettige “nothing compares to you” in mijn hoofd.
Ja hadden we het net over in voicequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle waarde in mijn leven is gedaald sinds ik van een uitkering naar een baan ging
Volledig met deze messcherpe analyse eens.quote:
Leuk was dat hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja hadden we het net over in voice
Ja sorry man ben gewoon blij met m'n lamboquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word zo moe van al die nobuddies op dat Snapchat die de hele dag met Rolexen lopen te zwaaien en Lamborghini’s te rijden.
Zo worden die dingen nou niet begeerlijker he.
Zal de Lamborghinidealer blij mee zijn. Dingen zijn niet meer kwijt te raken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:28 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja sorry man ben gewoon blij met m'n lambo
Laat me
Je hoeft er niet naar te kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Word zo moe van al die nobuddies op dat Snapchat die de hele dag met Rolexen lopen te zwaaien en Lamborghini’s te rijden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mijn probleem is gebrek aan vrienden waardoor ik die verkennenpagina steeds aanklik.quote:
Aw. Ik lurk alleen op SnapChatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn probleem is gebrek aan vrienden waardoor ik die verkennenpagina steeds aanklik.
haha nog Fortnite spelen terwijl de rest van de wereld is overgestapt naar Apex Legends, wat voor sukkel ben je danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Ging net dood door zo'n adhd kindje in Fortnite die weer lekker hip een trap moest zetten op mij
Dat je hele familie dood gaat en je bij een pedoseksueel pleeggezin komt hoerenjong
mooi tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik heb een note omdat ik @:keukenkampioen had getagd
Controller tegen de muur gegooid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Ging net dood door zo'n adhd kindje in Fortnite die weer lekker hip een trap moest zetten op mij
Dat je hele familie dood gaat en je bij een pedoseksueel pleeggezin komt hoerenjong
goed idee, ik ga ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er nog even snel een turbofap uitknallen voordat ik naar bed ga, de ballen
Nee mijn vriendin luisterde mee dus heb met gevaar voor eigen leven wat gekankerd en meer nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Controller tegen de muur gegooid?
Knap staaltje zelfbeheersingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin luisterde mee dus heb met gevaar voor eigen leven wat gekankerd en meer niet
Denk je aan me?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er nog even snel een turbofap uitknallen voordat ik naar bed ga, de ballen
Hahahaha ja gvd eeuwig zonde dat m'n account meteen geband werd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik heb een note omdat ik @:keukenkampioen had getagd
ja gaat wel erg verquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hahahaha ja gvd eeuwig zonde dat m'n account meteen geband werd.
Want komt op zeg lekker boeie
terug naar je eigen landquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
Schreeuwende dikke Duitsers op straat rot op
Graaf een kuil voor zequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
Schreeuwende dikke Duitsers op straat rot op
ken k niequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
djedje is online geweest, denk je het zelf
Hahahaha sneu triestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
zit je weer lekker te FOK!ken op vakantie
DOEN MENSEN DAT HHAHHAHAHHAHHquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
zit je weer lekker te FOK!ken op vakantie
Vast wel sws veel nieuw volk hier de laatste tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je je draai al een beetje vinden als nieuweling?
Tussen al dat blauw tegenwoordig voelt iedereen zich nieuwelingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grapjasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk? Dragonball?quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:00 schreef Bella.ciao het volgende:
TARDIS / Doctor Who.
Sowieso sci-fi.
Dragonball Z (en in mindere mate GT)quote:
GoT afgehaakt na S5, maar hou wel van rauwe actie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:09 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Dragonball Z (en in mindere mate GT)
Zit op dit moment echter meer te wachten op de finale van Game of Thrones.
Et tu?
For the record: ik heb DBZ zelf ook al ruim een decennium niet meer bekeken maar jeugdsentiment is altijd +1 toch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
GoT afgehaakt na S5, maar hou wel van rauwe actie.
Dragonball vond ik na m'n 20e niet meer leuk
Marco Polo alleen eerste seizoen van gezien, die was best leuk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:17 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
For the record: ik heb DBZ zelf ook al ruim een decennium niet meer bekeken maar jeugdsentiment is altijd +1 toch.
Marco Polo is wel een goede als je van rauwe actie houdt. Houd zelf echter vooral van goede dialogen dus geef mij maar Mad Men/Breaking Bad-achtige series.
Wow keukenkampioen goeiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien deze in klein formaat
Dat staat je als gegotenquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:21 schreef Solotov het volgende:
[..]
Wow keukenkampioen goeie
Doe k morgen ff
quote:Op woensdag 20 februari 2019 01:00 schreef Bella.ciao het volgende:
TARDIS / Doctor Who.
Sowieso sci-fi.
Kappe, namens mij en @HPLCquote:Op woensdag 20 februari 2019 01:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Marco Polo alleen eerste seizoen van gezien, die was best leuk.
Best de moeite waard hoor, zeker als je zoals eerder vermeld houd van rauwe actie. Wel een beetje jammer dat de serie slechts twee seizoenen heeft.quote:
Toffe serie hèquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ah we hebben hier iemand van la casa de papel
eensquote:Op woensdag 20 februari 2019 07:33 schreef Bella.ciao het volgende:
[..]
Toffe serie hè.
Mijn username is echter niet direct geïnspireerd door die serie.
hoi, wie ben jij?quote:
ben je zijn psychiater?quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken joh.
Ik bekommer mij om scrupu's mentale / fysieke gezondheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |