Mijn probleem is gebrek aan vrienden waardoor ik die verkennenpagina steeds aanklik.quote:
Aw. Ik lurk alleen op SnapChatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn probleem is gebrek aan vrienden waardoor ik die verkennenpagina steeds aanklik.
haha nog Fortnite spelen terwijl de rest van de wereld is overgestapt naar Apex Legends, wat voor sukkel ben je danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Ging net dood door zo'n adhd kindje in Fortnite die weer lekker hip een trap moest zetten op mij
Dat je hele familie dood gaat en je bij een pedoseksueel pleeggezin komt hoerenjong
mooi tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik heb een note omdat ik @:keukenkampioen had getagd
Controller tegen de muur gegooid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
Ging net dood door zo'n adhd kindje in Fortnite die weer lekker hip een trap moest zetten op mij
Dat je hele familie dood gaat en je bij een pedoseksueel pleeggezin komt hoerenjong
goed idee, ik ga ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er nog even snel een turbofap uitknallen voordat ik naar bed ga, de ballen
Nee mijn vriendin luisterde mee dus heb met gevaar voor eigen leven wat gekankerd en meer nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Controller tegen de muur gegooid?
Knap staaltje zelfbeheersingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin luisterde mee dus heb met gevaar voor eigen leven wat gekankerd en meer niet
Denk je aan me?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga er nog even snel een turbofap uitknallen voordat ik naar bed ga, de ballen
Hahahaha ja gvd eeuwig zonde dat m'n account meteen geband werd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:52 schreef HPLC het volgende:
ik heb een note omdat ik @:keukenkampioen had getagd
ja gaat wel erg verquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Hahahaha ja gvd eeuwig zonde dat m'n account meteen geband werd.
Want komt op zeg lekker boeie
terug naar je eigen landquote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
Schreeuwende dikke Duitsers op straat rot op
Graaf een kuil voor zequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:13 schreef Flamarande het volgende:
Schreeuwende dikke Duitsers op straat rot op
ken k niequote:Op dinsdag 19 februari 2019 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
djedje is online geweest, denk je het zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |