Die kan er maar een zijn he hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik bedoel. Hij is wel lekker enzo hoor, maar godenman..
Ja die hottie uit queen of the southquote:
And then it got all ongemakkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja die hottie uit queen of the south
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
And then it got all ongemakkelijkVind hem echt grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Comedy factory was dat nog jaquote:
Okéquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Bier is er nog steeds niet en ze zijn nu later dan het verlate timeframe dat werd doorbericht
Mooi tijd om je studie af te rondenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Bier is er nog steeds niet en ze zijn nu later dan het verlate timeframe dat werd doorbericht
Nog wat leuks op de planning?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb over 3 dagen vakantie.
Lekker man.
En dan op zitten fappen zeker, smeerlapquote:
Zn vriendin is dus helemaal niet knapquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan op zitten fappen zeker, smeerlap
Ligt eraan. Ze scheen knap te zijn dus kan maar zo jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook niet dus wat is je puntquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zn vriendin is dus helemaal niet knap
Nicequote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ze scheen knap te zijn dus kan maar zo ja
Soms wil je wat anders dan anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zn vriendin is dus helemaal niet knap
Kijk nou uit straks gaat ze weer janken en tr’enquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook niet dus wat is je punt
Achquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:59 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kijk nou uit straks gaat ze weer janken en tr’en
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij ook niet dus wat is je punt
ama past niet op een vierkante centimeter, misschien net op een hectarequote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Best uniek met zoveel mods op een vierkante centimeter
Ze lurken gewoon mee en pakken je op het moment dat je het niet verwachtquote:
Tot over een weekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
ama past niet op een vierkante centimeter, misschien net op een hectare
Bijzonderquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jijquote:
Een volgende perm hangt als het zwaard van Damocles boven mijn account vriend, ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gedraag je dan.. Doe eens een keer normaal.
wat een mooie uitdrukkingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een volgende perm hangt als het zwaard van Damocles boven mijn account vriend, ik kijk wel uit
Is goed Nielsch, is goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een volgende perm hangt als het zwaard van Damocles boven mijn account vriend, ik kijk wel uit
Doe eens normaalquote:
Waarvanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |