Alle knappe vrouwen zijn out of my league, dus daar ga je al.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze out of your league zijn wel ja.
De tijden dat het hier zo geweldadig was is allang voorbij hoor. Het is hier gewoon een safespace, maar wat wil je ook met 4/5 fanatieke (gast)modsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in KLB SC, in vredesnaam
Driepink kent mij helemaal niet. Dus zijn antwoord is ongegrond.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, xcachet en noel is een beetje zoals ik vroeger met m'n ex was? @:driepink
Wie is je ex?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
Vraag dit lekker aan hunquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe is het om een relatie te hebben met een fokker?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
arachide./gewoonfaye
ik denk niet dat je dat daar hebt meegemaakt destijds
Vermoeiend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe is het om een relatie te hebben met een fokker?
Nee, niet meegemaakt. Herken de naam wel maar weet niet waarvan...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
arachide./gewoonfaye
Goeiemorgen tardis.quote:
Die mod van JNG toen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
arachide./gewoonfaye
ze is op een gegeven moment ook mod geweest, maar toen was ik al een tijdje niet meer actief op FOK!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, niet meegemaakt. Herken de naam wel maar weet niet waarvan...
naatje godquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een aanwas aan nieuwe users hier hè vrienden.
Wat maakte hen uniekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ik durf te zeggen dat er geen stel was als noel en cachet.
Dit is correct.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:17 schreef xcachet het volgende:
Als het die meid was die mod was in JNG was ze wel een heel labiele chick die vroegtijdig in dr midlifecrisis zat.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:17 schreef xcachet het volgende:
Als het die meid was die mod was in JNG was ze wel een heel labiele chick die vroegtijdig in dr midlifecrisis zat.
Een beter FOK! begint bij jezelf.quote:
Het is niet pesten als het de waarheid is.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Een beter FOK! begint bij jezelf.
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Hey Crip.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Hypocriet is m’n tweede naam hoor
Jij was er bij toch?quote:
Het is pas pesten als degene er een reële kans van heeft om er kennis van te vernemen. Dat bericht bereikt haar toch nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Typisch weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Maar dan zonder hoofddoek, plamuur en een Nederlands uiterlijk. Niet uitgehuwd en geen maagd meer.quote:
Sooooowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan zonder hoofddoek, plamuur en een Nederlands uiterlijk. Niet uitgehuwd en geen maagd meer.
Applaus, zou je wat mee moeten doenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:20 schreef xcachet het volgende:
Wat een geheugen heb ik hè. Van minstens 4 jaar geleden.
Daar gaat het niet om. Je kunt niet tegen pesten zijn maar wel zo tekeer gaan over iemand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is pas pesten als degene er een reële kans van heeft om er kennis van te vernemen. Dat bericht bereikt haar toch nooit
Oef.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan zonder hoofddoek, plamuur en een Nederlands uiterlijk. Niet uitgehuwd en geen maagd meer.
Crip is toch ook niet maagd? Zij heeft zich pas na haar 20e bekeerd volgens mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Strike 2quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prima beschreven.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het was een rollercoaster vanaf de zijlijn
Als je maagd was geweest had je jezelf voor een flinke duit kunnen verkopen. Dat had ik sws gedaan als ik een vrouw was geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik jank graag over dingen die mensen 4 jaar geleden tegen mij zeiden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Applaus, zou je wat mee moeten doen
Snap ik, was al duidelijk dat jij geen eigenwaarde hebt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je maagd was geweest had je jezelf voor een flinke duit kunnen verkopen. Dat had ik sws gedaan als ik een vrouw was geweest
Oeferdepoeffertjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik, was al duidelijk dat jij geen eigenwaarde hebt.
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorquote:
Drie glazen wijn op de zaterdagavond eens in de twee weken. Dan heb ik het nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leef voor drank. Nuchter is het leven immers niet zo fraai.
sowdeju wat gebeurt hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorDenk alleen dat xcachet net iets leuker is dan m'n ex, maar hé, daar kan ik vooralsnog geen uitspraken over doen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorDenk alleen dat xcachet net iets leuker is dan m'n ex, maar hé, daar kan ik vooralsnog geen uitspraken over doen.
Strike 3, you're outquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leef voor drank. Nuchter is het leven immers niet zo fraai.
vertel ons meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond pas sporten en ben bang een oude Tinder match daar tegen te komen.
Er zijn dingen gebeurd op Snapchat.
hey tardisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond pas sporten en ben bang een oude Tinder match daar tegen te komen.
Dus jij vindt dat Azpi eigenwaarde heeft als hij dat zou doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik las het ook hoor. Was schrikken.
daarom heb ik geen tinder én geen snapchat én ga ik niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden, het feit dat je nu pas weer gaat sporten, het feit dat je een tindermatch had of het feit dat je snapchat gebruiktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ook al lang geen Tinder meer hoor. Maar dit ben ik niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik geen tinder én geen snapchat én ga ik niet naar de sportschool
Ik projecteer mijn norm en definitie van eigenwaarde niet op anderen. Als Azpi zich er goed bij voelt zijn lichaam te verkopen en hij doet het ook is dat juist blijk van eigenwaarde. Zou hij het laten voor de mening van een ander is dat weer blijk van een gebrek aan eigenwaarde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Azpi eigenwaarde heeft als hij dat zou doen?
Hoezo nu pas?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden, het feit dat je nu pas weer gaat sporten, het feit dat je een tindermatch had of het feit dat je snapchat gebruikt
Nja, ik heb mezelf anders ook nooit verkocht hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
rtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
Niet mijn woorden vriendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Denk dat 99,9% van de wereld bevolking het met mij eens is. Sneeuwvlokje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik projecteer mijn norm en definitie van eigenwaarde niet op anderen. Als Azpi zich er goed bij voelt zijn lichaam te verkopen en hij doet het ook is dat juist blijk van eigenwaarde. Zou hij het laten voor de mening van een ander is dat weer blijk van een gebrek aan eigenwaarde.
bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat 99,9% van de wereld bevolking het met mij eens is. Sneeuwvlokje.
Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @2NutZ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat 99,9% van de wereld bevolking het met mij eens is. Sneeuwvlokje.
@2NutZ kun je opheldering geven in dit vraagstuk?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @:2nutz?
Wie niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef Solotov het volgende:
Vlngs mij heeft naatje een oogje op cachet. Valt jullie dat ook op?
Verstandig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen bronnen van mannen
Is toch niet zo gekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef Solotov het volgende:
Vlngs mij heeft naatje een oogje op cachet. Valt jullie dat ook op?
Kortzichtig weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen bronnen van mannen
Je bent geen vrouw.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit jou hard te whiteknighten hier, waarom reageer je daar niet op.
Ik heb dat niet nodig vriend, maar ik waardeer je inzetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit jou hard te whiteknighten hier, waarom reageer je daar niet op.
dacht die zanger dat zelf maar voordat hij nokkie gingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
BUT IN THE EEEEND IT DOESNT EVEN MAAATTTTTEEEERRRRR
Gestook? is gewoon een vraag joh, wat gebeurt hier?quote:
Wat een wijven muziek luister je.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
ga je dit nu ook in deze sc doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
3FMquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een wijven muziek luister je.
Hou nou even op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een wijven muziek luister je.
Jij hebt alleen mij nodig tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minder mods trekt meer activiteit aan
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je dit nu ook in deze sc doen?
Is wel te zien jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minder mods trekt meer activiteit aan
Is geen sneeuwvlokjesgedrag, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @:2nutz?
Soms...quote:
true, dit is gewoon vervelendquote:
Je bent en blijft een Fok!ster.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Ahaha shit. Super lekkere conducteur kwam kaartje controleren en ik werd awkward af.
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is geen sneeuwvlokjesgedrag, inderdaad.
geen pics gemaakt zeker, jammer weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Ahaha shit. Super lekkere conducteur kwam kaartje controleren en ik werd awkward af.
Ik zit gewoon op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Zou wel beetje raar zijn. Ik respecteer mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen pics gemaakt zeker, jammer weer
viva huismoederquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Dit kan op een goede manier?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
ze mogen wel eens betere stoelen aanschaffen hier, krijg pijn in mijn reet en niet op de goeie manier
Wil je soms een paar klappenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht die zanger dat zelf maar voordat hij nokkie ging
wel met zijn buikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je wel boven de treinstoelen uitkomen dan denk je?
Jawel, nog net.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je wel boven de treinstoelen uitkomen dan denk je?
Ja ik moest gelijk denken aan de huishoudbeurs vandaar maar ja die is maar 1x per jaar ofzo lijkt mequote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zitten thuis, niet in de trein. Tenzij huishoudbeurs.
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de liftquote:
Vreselijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik moest gelijk denken aan de huishoudbeurs vandaar maar ja die is maar 1x per jaar ofzo lijkt me
Jij ontwijkt de confrontatie?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de lift
Netjes vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
ze mogen wel eens betere stoelen aanschaffen hier, krijg pijn in mijn reet en niet op de goeie manier
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voordat ze het deden ging ik gewoon met de trap maar ik weiger om met de meute mee te doen
Dat kan op de VU dus niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de lift
Jij bent zo'n droomvent. Ik weet nog toen jij begon met FOK!ken met je shitlist en toen vond ik je maar een matige bijdrage aan deze slowchat. Jij bent echt uitgegroeid tot een heerlijke man en puike user. Kus me.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voordat ze het deden ging ik gewoon met de trap maar ik weiger om met de meute mee te doen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
Mijn tshirt is niet gestreken. Geen make up. Haar is vettig aan het worden en heb mn bril op. Weet niet eens zeker of ik na het douchen wel deo op heb gedaan.
Typisch we zijn over de helft van het schooljaar heen en ben toe aan vakantie. Nog 4 maanden tho.
Niets mis meequote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
Mijn tshirt is niet gestreken. Geen make up. Haar is vettig aan het worden en heb mn bril op. Weet niet eens zeker of ik na het douchen wel deo op heb gedaan.
Typisch we zijn over de helft van het schooljaar heen en ben toe aan vakantie. Nog 4 maanden tho.
ik weet toch niet wat de VU is klapperkutquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan op de VU dus niet meerEr gaan geen liften meer naar de 1e en 2e verdieping, tenzij je een speciaal pasje daarvoor hebt
Dit klinkt zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
De VU is de Vrije Universiteit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat de VU is klapperkut
ik vond de shitlist eigenlijk een van de leukste tijden hierquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent zo'n droomvent. Ik weet nog toen jij begon met FOK!ken met je shitlist en toen vond ik je maar een matige bijdrage aan deze slowchat. Jij bent echt uitgegroeid tot een heerlijke man en puike user. Kus me.
Ik was een keer op de snijzaal van de VU tussen de stukken lijk en ik vond het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan op de VU dus niet meerEr gaan geen liften meer naar de 1e en 2e verdieping, tenzij je een speciaal pasje daarvoor hebt
Vrije Universiteit. Man man man.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat de VU is klapperkut
Dat was je eerste week.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de shitlist eigenlijk een van de leukste tijden hier
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar blijkbaar niet vrij in je keuze om naar de eerste of tweede verdieping te gaan haha
Kan ik me voorstellen, ik ben daar nog nooit geweest, geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer op de snijzaal van de VU tussen de stukken lijk en ik vond het echt verschrikkelijk.
Toen ik dit las rook ik ook gelijk zo'n weeïge oude zweet en uien geurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
eerst kwam ik puur om te trollen met topusers als beverton en Copthorne, daarna kwamen de verkiezingen en besloot ik om toch iets meer mezelf te zijnquote:
Ik dacht dat ik out ging. Heftig hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik ben daar nog nooit geweest, geen behoefte aan.
wel gevonden, maar niet niks mee gedaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik met minimale educatie gewoon een topbaan heb gevonden
Haha succesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef xcachet het volgende:
Bijna in Heerenveen. Hopelijk kan ik de mensen verstaan.
Het Vrije van de VU heeft nooit gezeten in persoonlijke vrijheid, want bij de oprichting was juist iedereen verplicht zich binnen het gereformeerde gedachtengoed te plaatsenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar blijkbaar niet vrij in je keuze om naar de eerste of tweede verdieping te gaan haha
Ruik jij een half uur na het douchen al zo ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik dit las rook ik ook gelijk zo'n weeïge oude zweet en uien geur
Ik heb gisteren gele curry gegeten, sindsdien twee keer gedoucht, maar het komt nog steeds uit mijn poriën. Echt ranzigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik dit las rook ik ook gelijk zo'n weeïge oude zweet en uien geur
Ben je wel eens out geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik out ging. Heftig hè.
Mag ook in dmquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja wat.. Wat moet ik anders zeggen met iedereen er bij
Wajoo
wtf doe je dan ook in Heerenveen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef xcachet het volgende:
Bijna in Heerenveen. Hopelijk kan ik de mensen verstaan.
ik werk hard en verdien bakken met geldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel gevonden, maar niet niks mee gedaan?
Ik niet maar jouw beschrijving deed mij dat gewoon ruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ruik jij een half uur na het douchen al zo ja?
Zou even naar je gezondheid kijken.
Ja, dat heeft even tijd nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gele curry gegeten, sindsdien twee keer gedoucht, maar het komt nog steeds uit mijn poriën. Echt ranzig
Enorm. Wil je erover praten meid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik out ging. Heftig hè.
Ik was één keer bij het stadion van FC Heerenveen en toen ik van de parkeerplaats wilde stond anderhalf uur vast tussen alle auto's die ook weg wilden. Echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wtf doe je dan ook in Heerenveen...
Komt wel heel dichtbij zo hehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was één keer bij het stadion van FC Heerenveen en toen ik van de parkeerplaats wilde stond anderhalf uur vast tussen alle auto's die ook weg wilden. Echt verschrikkelijk.
Langs een klasgenootje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wtf doe je dan ook in Heerenveen...
Heb je daar niet perse nodig maar wel een tolk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje.
Ben wel m’n paspoort vergeten. Komt vast goed.
Hebben we een tolk in de SC aanwezig?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je daar niet perse nodig maar wel een tolk.
Ik vind jouw geur nu ook onaangenaam.quote:
Geen friezen hier volgens mij....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben we een tolk in de SC aanwezig?
jawohlquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben we een tolk in de SC aanwezig?
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jouw geur nu ook onaangenaam.
Veel water drinken en fruit eten schijnt te helpen.quote:
Dan ben ik goed op weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel water drinken en fruit eten schijnt te helpen.
Moet daarna met de bus naar Joure en daar haalt ze me op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk een debiel klasgenootje heb jij dan dat ie in Heerenveen is
Ik ruik gewoon naar wasmiddel en parfum op dit moment.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet maar jouw beschrijving deed mij dat gewoon ruiken.
Mooi land om naar vakantie te gaan ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet daarna met de bus naar Joure en daar haalt ze me op.
Echt een gehucht dus. Ben even vergeten hoe de plaats precies heet. Maar met Friesland is buiten de taal om niet veel mis.
Ik had verwacht dat je iets zou zeggen als: hou je bekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja hoi. Ik weet niet wat ik moet reageren op 'dit klinkt aantrekkelijk'.
Snap ik, dan valt die lift misschien ook eens afquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht die hans ging even wat soul searching doen op zijn vakantie maar dat gaat moeilijk bij gingers hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, dan valt die lift misschien ook eens af
Laat even weten wanneer je weer lekker ruikt.quote:
Der_Mann is bang om van de trap af te vallenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik, dan valt die lift misschien ook eens af
Dat is niet erg inhoudelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je iets zou zeggen als: hou je bek
of iets in die trend
Al die plaatsnamen staan er ook in het fries op de plaatsnaambordjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet daarna met de bus naar Joure en daar haalt ze me op.
Echt een gehucht dus. Ben even vergeten hoe de plaats precies heet. Maar met Friesland is buiten de taal om niet veel mis.
ik heb prima evenwichtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Der_Mann is bang om van de trap af te vallen
Welke wasmiddel? soms ruikt het zo lekker dat ik het op wil drinken\eten :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ruik gewoon naar wasmiddel en parfum op dit moment.
Heb je al contact opgenomen met braddie hierover?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:57 schreef Solotov het volgende:
Wow binnenkort is hier een eetwedstrijd in de buurt. Kippenvleugeltjes.. Prijs is 150 eu
Nomnomnom
Ik ga vanavond voor mijn gast er is nog sporten en alles uitzweten en douchen. Daarna waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je weer lekker ruikt.
Dat zijn dure vleugeltjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:57 schreef Solotov het volgende:
Wow binnenkort is hier een eetwedstrijd in de buurt. Kippenvleugeltjes.. Prijs is 150 eu
Nomnomnom
k O e K o E kquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van jou en Anneloos staan nog in de archieven hoor.
Ik denk dat je gelijk hebt. Wie is je gast?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor mijn gast er is nog sporten en alles uitzweten en douchen. Daarna waarschijnlijk weer.
komt aber langs?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond voor mijn gast er is nog sporten en alles uitzweten en douchen. Daarna waarschijnlijk weer.
Moest lachenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je al contact opgenomen met braddie hierover?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een vriendin.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Wie is je gast?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee waarom denken jullie dat altijd met z'n allen.
hier niet. kom maar naar het zuidenquote:
Gewoon een? of (potentieel) meer?quote:
Neh. Daar versta ik al helemaal niemand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet. kom maar naar het zuiden
Voor dikkertjes is het altijd T-shirt weer. sorry dat ik toch weer dik grapjes maak.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vriend ik hoop dat je ballen klapperen tegen haar huid
Nee dit is gewoon een vriendin.quote:
dat is een mythequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor dikkertjes is het altijd T-shirt weer. sorry dat ik toch weer dik grapjes maak.
sorry, ik post alleen op persoonlijke titelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee waarom denken jullie dat altijd met z'n allen.
we kunnen best een beetje Nederlands spreken als we willenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neh. Daar versta ik al helemaal niemand.
Fijn dat je er weer bent vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry, ik post alleen op persoonlijke titel
We houden dit er in.quote:
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jet het weer over Aber had.
Hey femquote:
strand hamster kind etenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IEDERE DAG WEER
GOEDEMORGEN
GOEDEMIDDAG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE GEWOON OPZOUTEN
Vind ik ook. Elke keer hetzelfde liedje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IEDERE DAG WEER
GOEDEMORGEN
GOEDEMIDDAG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE GEWOON OPZOUTEN
Nou nou nouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IEDERE DAG WEER
GOEDEMORGEN
GOEDEMIDDAG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE GEWOON OPZOUTEN
Goed en met jou? waar was jij de afgelopen tijd?quote:
quote: