Ik niet maar jouw beschrijving deed mij dat gewoon ruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ruik jij een half uur na het douchen al zo ja?
Zou even naar je gezondheid kijken.
Ja, dat heeft even tijd nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gele curry gegeten, sindsdien twee keer gedoucht, maar het komt nog steeds uit mijn poriën. Echt ranzig
Enorm. Wil je erover praten meid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik out ging. Heftig hè.
Ik was één keer bij het stadion van FC Heerenveen en toen ik van de parkeerplaats wilde stond anderhalf uur vast tussen alle auto's die ook weg wilden. Echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wtf doe je dan ook in Heerenveen...
Komt wel heel dichtbij zo hehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was één keer bij het stadion van FC Heerenveen en toen ik van de parkeerplaats wilde stond anderhalf uur vast tussen alle auto's die ook weg wilden. Echt verschrikkelijk.
Langs een klasgenootje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wtf doe je dan ook in Heerenveen...
Heb je daar niet perse nodig maar wel een tolk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje.
Ben wel m’n paspoort vergeten. Komt vast goed.
Hebben we een tolk in de SC aanwezig?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je daar niet perse nodig maar wel een tolk.
Ik vind jouw geur nu ook onaangenaam.quote:
Geen friezen hier volgens mij....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben we een tolk in de SC aanwezig?
jawohlquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben we een tolk in de SC aanwezig?
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jouw geur nu ook onaangenaam.
Veel water drinken en fruit eten schijnt te helpen.quote:
Dan ben ik goed op weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel water drinken en fruit eten schijnt te helpen.
Moet daarna met de bus naar Joure en daar haalt ze me op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welk een debiel klasgenootje heb jij dan dat ie in Heerenveen is
Ik ruik gewoon naar wasmiddel en parfum op dit moment.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet maar jouw beschrijving deed mij dat gewoon ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |