Is geen sneeuwvlokjesgedrag, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @:2nutz?
Soms...quote:
true, dit is gewoon vervelendquote:
Je bent en blijft een Fok!ster.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Ahaha shit. Super lekkere conducteur kwam kaartje controleren en ik werd awkward af.
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is geen sneeuwvlokjesgedrag, inderdaad.
geen pics gemaakt zeker, jammer weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Ahaha shit. Super lekkere conducteur kwam kaartje controleren en ik werd awkward af.
Ik zit gewoon op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Zou wel beetje raar zijn. Ik respecteer mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen pics gemaakt zeker, jammer weer
viva huismoederquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Dit kan op een goede manier?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
ze mogen wel eens betere stoelen aanschaffen hier, krijg pijn in mijn reet en niet op de goeie manier
Wil je soms een paar klappenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht die zanger dat zelf maar voordat hij nokkie ging
wel met zijn buikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je wel boven de treinstoelen uitkomen dan denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |