Je bent geen vrouw.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit jou hard te whiteknighten hier, waarom reageer je daar niet op.
Ik heb dat niet nodig vriend, maar ik waardeer je inzetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit jou hard te whiteknighten hier, waarom reageer je daar niet op.
dacht die zanger dat zelf maar voordat hij nokkie gingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
BUT IN THE EEEEND IT DOESNT EVEN MAAATTTTTEEEERRRRR
Gestook? is gewoon een vraag joh, wat gebeurt hier?quote:
Wat een wijven muziek luister je.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
ga je dit nu ook in deze sc doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
3FMquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een wijven muziek luister je.
Hou nou even op.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een wijven muziek luister je.
Jij hebt alleen mij nodig tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minder mods trekt meer activiteit aan
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je dit nu ook in deze sc doen?
Is wel te zien jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
minder mods trekt meer activiteit aan
Is geen sneeuwvlokjesgedrag, inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @:2nutz?
Soms...quote:
true, dit is gewoon vervelendquote:
Je bent en blijft een Fok!ster.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Ahaha shit. Super lekkere conducteur kwam kaartje controleren en ik werd awkward af.
Bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
Is geen sneeuwvlokjesgedrag, inderdaad.
geen pics gemaakt zeker, jammer weerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Ahaha shit. Super lekkere conducteur kwam kaartje controleren en ik werd awkward af.
Ik zit gewoon op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Zou wel beetje raar zijn. Ik respecteer mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen pics gemaakt zeker, jammer weer
viva huismoederquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Dit kan op een goede manier?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
ze mogen wel eens betere stoelen aanschaffen hier, krijg pijn in mijn reet en niet op de goeie manier
Wil je soms een paar klappenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht die zanger dat zelf maar voordat hij nokkie ging
wel met zijn buikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je wel boven de treinstoelen uitkomen dan denk je?
Jawel, nog net.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je wel boven de treinstoelen uitkomen dan denk je?
Ja ik moest gelijk denken aan de huishoudbeurs vandaar maar ja die is maar 1x per jaar ofzo lijkt mequote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zitten thuis, niet in de trein. Tenzij huishoudbeurs.
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de liftquote:
Vreselijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik moest gelijk denken aan de huishoudbeurs vandaar maar ja die is maar 1x per jaar ofzo lijkt me
Jij ontwijkt de confrontatie?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de lift
Netjes vriend.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:38 schreef Der_Mann het volgende:
ze mogen wel eens betere stoelen aanschaffen hier, krijg pijn in mijn reet en niet op de goeie manier
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voordat ze het deden ging ik gewoon met de trap maar ik weiger om met de meute mee te doen
Dat kan op de VU dus niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben hier op iedere traptrede een plaatje geplakt met hoeveel kcal je kwijt zou zijn met traplopen, ga daarom altijd met de lift
Jij bent zo'n droomvent. Ik weet nog toen jij begon met FOK!ken met je shitlist en toen vond ik je maar een matige bijdrage aan deze slowchat. Jij bent echt uitgegroeid tot een heerlijke man en puike user. Kus me.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voordat ze het deden ging ik gewoon met de trap maar ik weiger om met de meute mee te doen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
Mijn tshirt is niet gestreken. Geen make up. Haar is vettig aan het worden en heb mn bril op. Weet niet eens zeker of ik na het douchen wel deo op heb gedaan.
Typisch we zijn over de helft van het schooljaar heen en ben toe aan vakantie. Nog 4 maanden tho.
Niets mis meequote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
Mijn tshirt is niet gestreken. Geen make up. Haar is vettig aan het worden en heb mn bril op. Weet niet eens zeker of ik na het douchen wel deo op heb gedaan.
Typisch we zijn over de helft van het schooljaar heen en ben toe aan vakantie. Nog 4 maanden tho.
ik weet toch niet wat de VU is klapperkutquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan op de VU dus niet meerEr gaan geen liften meer naar de 1e en 2e verdieping, tenzij je een speciaal pasje daarvoor hebt
Dit klinkt zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
De VU is de Vrije Universiteit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat de VU is klapperkut
ik vond de shitlist eigenlijk een van de leukste tijden hierquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent zo'n droomvent. Ik weet nog toen jij begon met FOK!ken met je shitlist en toen vond ik je maar een matige bijdrage aan deze slowchat. Jij bent echt uitgegroeid tot een heerlijke man en puike user. Kus me.
Ik was een keer op de snijzaal van de VU tussen de stukken lijk en ik vond het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan op de VU dus niet meerEr gaan geen liften meer naar de 1e en 2e verdieping, tenzij je een speciaal pasje daarvoor hebt
Vrije Universiteit. Man man man.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet toch niet wat de VU is klapperkut
Dat was je eerste week.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond de shitlist eigenlijk een van de leukste tijden hier
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar blijkbaar niet vrij in je keuze om naar de eerste of tweede verdieping te gaan haha
Kan ik me voorstellen, ik ben daar nog nooit geweest, geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was een keer op de snijzaal van de VU tussen de stukken lijk en ik vond het echt verschrikkelijk.
Toen ik dit las rook ik ook gelijk zo'n weeïge oude zweet en uien geurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Myrr het volgende:
eerst kwam ik puur om te trollen met topusers als beverton en Copthorne, daarna kwamen de verkiezingen en besloot ik om toch iets meer mezelf te zijnquote:
Ik dacht dat ik out ging. Heftig hè.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ik ben daar nog nooit geweest, geen behoefte aan.
wel gevonden, maar niet niks mee gedaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik met minimale educatie gewoon een topbaan heb gevonden
Haha succesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef xcachet het volgende:
Bijna in Heerenveen. Hopelijk kan ik de mensen verstaan.
Het Vrije van de VU heeft nooit gezeten in persoonlijke vrijheid, want bij de oprichting was juist iedereen verplicht zich binnen het gereformeerde gedachtengoed te plaatsenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar blijkbaar niet vrij in je keuze om naar de eerste of tweede verdieping te gaan haha
Ruik jij een half uur na het douchen al zo ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik dit las rook ik ook gelijk zo'n weeïge oude zweet en uien geur
Ik heb gisteren gele curry gegeten, sindsdien twee keer gedoucht, maar het komt nog steeds uit mijn poriën. Echt ranzigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toen ik dit las rook ik ook gelijk zo'n weeïge oude zweet en uien geur
Ben je wel eens out geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik out ging. Heftig hè.
Mag ook in dmquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ja wat.. Wat moet ik anders zeggen met iedereen er bij
Wajoo
wtf doe je dan ook in Heerenveen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:47 schreef xcachet het volgende:
Bijna in Heerenveen. Hopelijk kan ik de mensen verstaan.
ik werk hard en verdien bakken met geldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel gevonden, maar niet niks mee gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |