Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden, het feit dat je nu pas weer gaat sporten, het feit dat je een tindermatch had of het feit dat je snapchat gebruiktquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond pas sporten en ben bang een oude Tinder match daar tegen te komen.
Er zijn dingen gebeurd op Snapchat.

Ik heb ook al lang geen Tinder meer hoor. Maar dit ben ik niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik geen tinder én geen snapchat én ga ik niet naar de sportschool

Ik projecteer mijn norm en definitie van eigenwaarde niet op anderen. Als Azpi zich er goed bij voelt zijn lichaam te verkopen en hij doet het ook is dat juist blijk van eigenwaarde. Zou hij het laten voor de mening van een ander is dat weer blijk van een gebrek aan eigenwaarde.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Azpi eigenwaarde heeft als hij dat zou doen?

Hoezo nu pas?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik treuriger moet vinden, het feit dat je nu pas weer gaat sporten, het feit dat je een tindermatch had of het feit dat je snapchat gebruikt

Nja, ik heb mezelf anders ook nooit verkocht hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik, was al duidelijk dat jij geen eigenwaarde hebt.

rtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorDenk alleen dat xcachet net iets leuker is dan m'n ex, maar hé, daar kan ik vooralsnog geen uitspraken over doen.

quote:
Niet mijn woorden vriendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond pas sporten en ben bang een oude Tinder match daar tegen te komen.
Er zijn dingen gebeurd op Snapchat.

Denk dat 99,9% van de wereld bevolking het met mij eens is. Sneeuwvlokje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik projecteer mijn norm en definitie van eigenwaarde niet op anderen. Als Azpi zich er goed bij voelt zijn lichaam te verkopen en hij doet het ook is dat juist blijk van eigenwaarde. Zou hij het laten voor de mening van een ander is dat weer blijk van een gebrek aan eigenwaarde.

bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat 99,9% van de wereld bevolking het met mij eens is. Sneeuwvlokje.

Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @2NutZ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat 99,9% van de wereld bevolking het met mij eens is. Sneeuwvlokje.

@2NutZ kun je opheldering geven in dit vraagstuk?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik zei is volgens mij geen voorbeeld van sneeuwvlokjesgedrag. @:2nutz?

Wie niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef Solotov het volgende:
Vlngs mij heeft naatje een oogje op cachet. Valt jullie dat ook op?

Verstandig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen bronnen van mannen

Is toch niet zo gekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef Solotov het volgende:
Vlngs mij heeft naatje een oogje op cachet. Valt jullie dat ook op?

Kortzichtig weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vertrouw alleen bronnen van mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |