Oef.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan zonder hoofddoek, plamuur en een Nederlands uiterlijk. Niet uitgehuwd en geen maagd meer.
Crip is toch ook niet maagd? Zij heeft zich pas na haar 20e bekeerd volgens mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan zonder hoofddoek, plamuur en een Nederlands uiterlijk. Niet uitgehuwd en geen maagd meer.
Strike 2quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Prima beschreven.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het was een rollercoaster vanaf de zijlijn
Als je maagd was geweest had je jezelf voor een flinke duit kunnen verkopen. Dat had ik sws gedaan als ik een vrouw was geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik jank graag over dingen die mensen 4 jaar geleden tegen mij zeiden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Applaus, zou je wat mee moeten doen
Snap ik, was al duidelijk dat jij geen eigenwaarde hebt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je maagd was geweest had je jezelf voor een flinke duit kunnen verkopen. Dat had ik sws gedaan als ik een vrouw was geweest
Oeferdepoeffertjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap ik, was al duidelijk dat jij geen eigenwaarde hebt.
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorquote:
Drie glazen wijn op de zaterdagavond eens in de twee weken. Dan heb ik het nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leef voor drank. Nuchter is het leven immers niet zo fraai.
sowdeju wat gebeurt hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorDenk alleen dat xcachet net iets leuker is dan m'n ex, maar hé, daar kan ik vooralsnog geen uitspraken over doen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In dat geval is het wel vergelijkbaar hoorDenk alleen dat xcachet net iets leuker is dan m'n ex, maar hé, daar kan ik vooralsnog geen uitspraken over doen.
Strike 3, you're outquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat kan ik beamenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik leef voor drank. Nuchter is het leven immers niet zo fraai.
vertel ons meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond pas sporten en ben bang een oude Tinder match daar tegen te komen.
Er zijn dingen gebeurd op Snapchat.
hey tardisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Ik ga vanavond pas sporten en ben bang een oude Tinder match daar tegen te komen.
Dus jij vindt dat Azpi eigenwaarde heeft als hij dat zou doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik las het ook hoor. Was schrikken.
daarom heb ik geen tinder én geen snapchat én ga ik niet naar de sportschoolquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:25 schreef xcachet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |